רולר
לי בניגוד אליך, אין טריינר, אלא רק רולר (אגב מחפש רולר מגנטי משומש...
). ההבדל העיקרי (בהנחה שאתה רוכב כשהמזלג הקדמי אינו מעוגן לרולר) הוא כמובן שהאופנים בעצם אינן מעוגנות לשום דבר למנעות רק על ידי האינרציה וסיבובי הרגלים שלך אשר מצידם מסובבים את הגלילים. קשה להגיד שרכיבה על רולר היא הדבר
הכי מעניין בעולם אם כי בהחלט מציבה יותר אתגר - לפחות עבורי -בגלל הרצון להישאר
מעל הרולר ולא מתחתיו או מצדדיו. אני רוכב על רולר כמה כמה חודשים (עדין בין משקופים או במסדרון צר) ואין לי ספק שזה משפר לי את הרכיבה. אני מרגיש הרבה יותר יציב על הכביש ומסוגל להישאר על אותו קו פחות או יותר גם במרחקים ארוכים. החסרונות של הרולר הם: א. רולק מדמה יותר רכיבות נפח בדופק ממוצע פלוס. מבחינתי עדין לא ממש הרשיתי לעצמי "להתחרע" על הרולר (לרכב בעמידה על הרולר, למשל, עדין לא ממש התחלתי, למרות שזה נראה לי מאוד יעיל) כך שאם אתה רוצה להתאמן לTIME-TRIAL למשל, אני הייתי בוחר בטריינר, פשוט בגלל שטריינר מאפשר לך להפנות את תשומת הלב יותר לסיבוב נכון של הפדלים,זויות ישיבה, קדנס וכו', דברים שגם הרולר מסייע בהם, אבל רק לאחר שיש לך חופש מוחלט על הרולר ואתה מסוגל להסיט אתת תשומת הלב מנושא שיווי המשקל ומסוגל להישאר בתחומיהם של הגלילים (הרבה פחות קשה ממה שאולי נדמה למי שלא רכב על רולר... בפעם השניה כבר קולטים את זה) לסיכום - רולר וטריינר בנפרד - מצוין. לשלב את שניהם ביחד - עוד יותר טוב.