איפה אגוד יחס"צ בנוגע לשערורית התוכן השיווקי?
הגיע הזמן שהאגוד אם הוא עדיין קיים, יפעל באופן נחרץ על ההטעיה לכאורה שבתוכן השיווקי במיוחד בטלוויזיה! בדיוק כמו מודעות בפרסומת של ג' יפית ודומיה בתחילת הדרך שעוצבו כ"כתבות עיתונות" תמימות, וחוייבו לציין בהמשך בכותרת "מדור פרסומי" כך לדעתי חייבים להפעיל לחץ ולדרוש מהרגולטור המפקח על הערוצים המיסחריים לחייב אותם בכל קטע תוכנית בה מופיע "מרואיין תמים, לכאורה שבעצם שילם הרבה מאוד כסף להגיע למסך, שתופיע הכתובת "תוכן שיווקי" , כדי שהציבור הדי תמים ברובו , יוזהר שהדברים אינם "אובייקטיבים" ומטעם המערכת לאחר תחקיר מעמיק אלא פשוט פרסומת לכל דבר ועניין, במסווה של מרואיין או מוצר "תמים"...
הגיע הזמן שהאגוד אם הוא עדיין קיים, יפעל באופן נחרץ על ההטעיה לכאורה שבתוכן השיווקי במיוחד בטלוויזיה! בדיוק כמו מודעות בפרסומת של ג' יפית ודומיה בתחילת הדרך שעוצבו כ"כתבות עיתונות" תמימות, וחוייבו לציין בהמשך בכותרת "מדור פרסומי" כך לדעתי חייבים להפעיל לחץ ולדרוש מהרגולטור המפקח על הערוצים המיסחריים לחייב אותם בכל קטע תוכנית בה מופיע "מרואיין תמים, לכאורה שבעצם שילם הרבה מאוד כסף להגיע למסך, שתופיע הכתובת "תוכן שיווקי" , כדי שהציבור הדי תמים ברובו , יוזהר שהדברים אינם "אובייקטיבים" ומטעם המערכת לאחר תחקיר מעמיק אלא פשוט פרסומת לכל דבר ועניין, במסווה של מרואיין או מוצר "תמים"...