איפה אפשר לראות את הסטטוס של קייס מול המוכר ?

4Z7GBA

New member
איפה אפשר לראות את הסטטוס של קייס מול המוכר ?

יש פריט שלא קיבלתי
המוכר אמר לי שהוא שלח שוב כבר 3 פעמים
אז לחצתי על הפריט ואז על האופציה של לא קיבלתי פריט
ואייביי נתנו למוכר זמן להגיב
הוא הגיב ואמר שישלח שוב
זה היה לפני חודש וחצי ועדיין אין פריט

אז לחצתי שוב על הפריט ועל האופציה של לא קיבלתי פריט
אבל עכשיו רשום לי

Contact the seller or Customer Support
We're sorry there's a problem with this purchase. Please contact the seller or contact ebay Customer Service to work things out.

שאני לוחץ על ebay Customer Service
בתחתית הדף יש שם כמה אפשרויות אז בחרתי קנייה ואז פריט שלא הגיע
אבל אז הם מבקשים ממני לבחור את הפריט מהרשימה של הדברים שקניתי
והוא לא מופיע שם

מה עושים ?

איפה אפשר לראות סטטוס של קייס כלשהוא
שהייתי נכנס לאיביי הייתי רואה בצד שמאל הודעה שיש שני אנשים שמחכים לפידבק וקייס אחד פעיל
עכשיו אין את ההודעה הזאת

ב Resolution Center לא מופיע כלום למרות שאמור להיות 3
שניים סגורים ואחד פתוח (שעליו אני מדבר)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם עברו 30 יום מפתיחת המחלוקת באיביי היא נסגרה אוטומטית

אם לא הסלמת אותה לשיפוט איביי.
 

4Z7GBA

New member
שפתחתי את הפנייה

קיבלתי הודעה מאיביי שיש למוכר 24 שעות להגיב
אחרי 24 שעות המוכר אמר לי שהוא שולח שוב וזה יגיע אחרי חודש
אמרתי לו בסדר
וזהו

עכשיו עבר חודש וקצת (ההודעה נעלמה לפני שבוע)
וזה לא הגיע
אז רציתי להגיב לו אבל אין אפשרות
אני בכלל לא רואה את הפנייה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כנראה חיכית זמן רב מדי והפנייה נסגרה אוטומטית, כפי שציינתי

אתה יכול לפתוח מחלוקת בפייפל (אם שילמת בפייפל). לשים לב שבפייפל יש לך 20 יום (אאז"נ) לסגור את הפנייה או להסלים אותה אחרת גם היא תיסגר לך אוטומטית...
&nbsp
ולהבא אל תסכים לקבל הצעה למשלוח נוסף אלא אם מדובר במשלוח מהיר. בקש מהמוכר שייתן לך החזר ואם תרצה את המוצר תזמין אותו שוב.
 

4Z7GBA

New member
ביקשתי מהמוכר החזר

אני מחכה לתשובה ממנו
שלחתי לו הודעה לפני 20 דקות (אני מניח שעד מחר יהיה תשובה )
אם יסכים אז מה התהליך להחזיר את הכסף ?
ואם לא
אז אני יפנה לפייפאל מחר
 

4Z7GBA

New member
איך פותחים פנייה בפייפאל ?

הלינק שלהם מפנה בחזרה לאיביי
&nbsp
 

4Z7GBA

New member
עדכון המוכר עכשיו פנה אליי

בעקבות הפנייה שלי אתמול והציע להחזיר לי את הכסף
עניתי לו שכן (כלומר שיחזיר את הכסף)
&nbsp
מעבר לזה צריך לעשות עוד משהו או שזה אוטומטי הכסף יחזור לחשבון פייפאל
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו פעולה ידנית שלו; תעקוב ותוודא שהוא אכן מחזיר לך את הכסף

 

4Z7GBA

New member
אני אמור לראות החזר בפייפאל ?

ברשימה של הקניות בפייפאל אני צריך לראות החזר ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
את הפעולה כן, את הכסף לא (אם שילמת באשראי יועבר ישירות לשם)

 

4Z7GBA

New member
עוד עדכון

המוכר שלח את ההודעה הזאת לפני מספר דקות

dear friend,
we will refund you within 24 Hours.(the refund need to be examined and verified,so it will take a little bit time).
if there is problem with the refund,feel free to let me know.
Regards
האם זה תקין ?
או שהוא שוב מנסה למשוך זמן ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא יכולה לדבר בשמו, אבל חכה 24 שעות ותדע... מה יש לך להפסיד?

 

superman1234

New member
זה תקין. זה מקובל. אבל זה לא אומר שבוצע החזר.

ברגע שההחזר יבוצע, אתה אמור לקבל גם מייל מ PAYPAL שלחשבונך הוחזר כסף.
הכסף מוחזר כפי שטריליאן כתבה - לחשבון שממנו הוא שולם. אתה תראה את הזיכוי בפירוט כרטיס האשראי שאיתו שילמת.
 

Sanchez

Member
שמתי לב שזה מין תרגיל של הסינים...
כשאתה לא מקבל את הפריט בפעם הראשונה, הם תיכך מבקשים לשלוח לך בפעם השניה.
לך זה נראה סבבה ואתה ממשיך לחכות.
עוד לא קרה לי אפילו פעם אחת, שאכן קיבלתי את המוצר בפעם השניה !
&nbsp
נראה לי שהם פשוט מצאו שיטה למשוך זמן, שאולי תקבל את הפריט הראשון, על הדרך אולי בכלל תשכח מכל העסק והקייס גם יסגר.
&nbsp
בקיצור- שיטת מצליח של הסינים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם זה מסין אני לא מסכימה למשלוח חוזר בגלל המשלוח האיטי

אם כי פעם אחת קיבלתי ממוכר סיני באיביי חבילה (שהגיעה די מהר) והוא ארז בלי שום הגנה, חלק מהמוצר הגיע שבור. נדמה לי שלא פתחתי פנייה רשמית אלא רק כתבתי לו. הוא הציע לשלוח לי את החלק השבור מחדש ומכיוון שעשה רושם אמין וגם נותר לי די זמן לפתוח תלונה, הסכמתי. החלק החלופי אכן הגיע (ממש ברגע האחרון, הייתי עם היד על הדופק) והפעם המוכר ארז כמו שצריך ולכן לא נשבר בדרך.
&nbsp
במקרה אחר מוכר בריטי שלח לי שוב מוצר (הראשון נשלח לא כמתואר) והוא התעכב מאוד, אבל ויתרתי על תלונה רשמית כי סמכתי עליו (וזה גם לא היה יקר, הייתי מוכנה להסתכן). הוא הגיע באיחור ניכר אבל הגיע. בכל מקרה אלה המקרים היוצאים מן הכלל, בד"כ זו לא הגישה שלי.
 

4Z7GBA

New member
זה קצת בעייתי

כי אם אני יפתח פניה על כל מוצר שלא הגיע
נראה לי שזה ידליק איזה נורה אדומה אצל אי ביי
&nbsp
מצד שני המוצר לא הגיע
&nbsp
&nbsp
שפותחים פנייה איביי רואים את ההיתכתבות עם המוכר
או את המסרים ממני אליו או הפוך ?
&nbsp
&nbsp
אני חושב שזה הדואר שלנו דפוק
ביום שני קיבלתי חבילה שהייתי אמור לקבל בתחילת מאי
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה? אם אתה לא מקבל כ"כ הרבה חבילות (בכלל) אל תזמין אליך

אם יש בעיה בדואר המקומי / בכתובת שלך. נסה כתובת אחרת או סוג משלוח אחר או שתמצא פתרון אחר...
&nbsp
אם הבעיה מבחינת הזמנים, פשוט מחכים יותר. באיביי יש לך 30 יום מהתאריך האחרון לקבלת המוצר, זה מעל 60 יום. בעלי אקספרס זה בד"כ 60 יום משליחת המוצר ואפשר לבקש מהמוכר להאריך. כמובן, אם שילמת באיביי באמצעות פייפל אתה ממש לא מוגבל כי יש לך 180 יום, אז אתה יכול לחכות ורק אם באמת לא הגיע כלום גם אחרי חודשיים-שלושה (שזה כבר המון זמן, סביר שאת רוב החבילות כבר קיבלת) כנראה לא יגיע ורק אז תפתח תלונה שלא התקבל.
 

4Z7GBA

New member
הבעיה היא בסניף המרכזי לפי מה שהבנתי

בדואר המקומי הייתי בפנים עם המנהל ועם הדוורים שהם עברו על כל המקום וחיפשו
בכל התאים והשקים
&nbsp
בסוף אמרו לי שזה כנראה עוד לא הגיע לסניף וזה בסניף המרכזי (כנראה מודיעין)
&nbsp
החבילה שאני מדבר עליה הוזמנה ב 4/6/2017
וכל הזמן הזה המוכר אמר לי שהוא שולח שוב כבר 3 פעמים עד שפתחתי פנייה
&nbsp
&nbsp
מה זה סוג משלוח אחר
שאני מזמין מוצר אין שם אפשרות לבחור סוג משלוח
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חבילות כבר לא עוברות בסניף המרכזי בכל עיר אלא במרכז המיון

הארצי במודיעין, ושם דווקא אין בעיות כרגע, לפחות מניסיוני. משם כבר ממיינים לכל הסניפים והם מקבלים את החבילות ישירות.
&nbsp
החבילה המקורית מיוני כבר אבודה ואם המוכר מרח אותך בשליחה מחדש אני לא יודעת עד כמה הוא אמין... היית צריך לדרוש את הכסף באוגוסט...
&nbsp
כשאתה מזמין מוצר לפעמים יש אפשרות לבחור סוג משלוח, לפחות כך זה בעלי אקספרס. באיביי לא תמיד, אבל כיום אני כבר לא מזמינה הרבה באיביי מסין כי ברוב המקרים בעלי אקספרס אפשר למצוא את אותם מוצרים במחיר זול יותר (ולא פעם המוכרים באיביי סתם עושים דרופ-שיפינג מעלי... אני לא זקוקה לתיווך שלהם).
 
למעלה