איפה דארון גיבסון?

GIOVANINI

New member
איפה דארון גיבסון?

מתחילת העונה הוא בקושי משחק פרגסון החזיר אותי למילואים???
 
שאלה טובה

הוא לא היה בסגל מאז התיקו מול וילה. פצוע הוא לא, ככל שידוע לי במילואים הוא לא נמצא - הוא פשוט לא טוב מספיק להיות בסגל וסביר להניח שהוא בדרך הבטוחה מחוץ לקבוצה.
 

GIOVANINI

New member
הוא לא פחות טוב מקאריק ויותר טוב מאנדרסון

והכי חשוב הוא שחקן בית!, אם פרגסון מעיף אותו זה לא מובן לי כי אושי ובראון שנים במועדון והם בערך ברמה שלו. יש לו יכולת של לשבור הגנות צפופות עם הבעיטה החזקה שלו מרחוק
 
בכל פעם שמישהו מדבר על התרומה של גיבסון

זה מתחיל ביכולת הבעיטה, ובדרך כלל נגמר שם. זה לא מספיק. לא בקישור, לא בשום מקום. אין לו את אינטליגנציית המשחק, המיקום שמסוכך על ההגנה ויכולת המסירה של קאריק. אין לו את האנרגיה והיכולת של אנדרסון לפרוץ עם הכדור ובלעדיו ולגרום לדברים לקרות (כשהוא בכושר, ונראה שזה מתחיל להתחבר לו עכשיו. יש לקוות). הוא לא טוב מספיק, ובהתחשב בגיל שלו, 23, אני לא יודע כמה זמן עוד יש לו לפתח את יכולותיו האחרות לרמה של שחקן מנצ'סטר יונייטד. כי כרגע זה אפילו לא קרוב. לא צריך להסתנוור מכמה שערים. בראון ואושיי? הם שחקני גיבוי, הוא שחקן גיבוי, אין הרבה הבדל ביניהם. גם ווס בראון כמעט לא רואה מגרש העונה.
 

GIOVANINI

New member
ואתמול שיחק טוב מאוד ובישל את השער

חבל שקוטלים אותו יותר מדי , אני זוכר שפלטשר עלה איך קטלו אותו , גם היה צעיר וחסר ניסיון וגם שיחק לא בתפקיד שלו(MR) אני חושב שגיבסון צריך לשחק ולהיות ברוטציה של הקבוצה יחד עם אנדרסון קאריק ופלאשר. שחקן בית תמיד חשוב לשמור עליו. אחד הדברים שאני אוהב ביונייטד שממשיכים לתת צאנס לשחקני בית , נכון לא כל פעם יהיה דור של בקהאם גיגס סקולס וכו, אבל כל שנתיים-שלוש שיהיה שחקן בית אחד אני אהיה מרוצה.
 
נגיד שהיה בסדר, לא צריך להיסחף

לא זוכר שהוא עשה משהו יוצא דופן מלבד הבישול והבעיטה שעפה ליציע (מצב כזה יפה סידרו לו ועדיין פיקשש את זה).
 
למעלה