איפה שמעת דברים לא טובים?
אנשים אומרי םשהם שומעים דברים לא טובים אבל אף אחד לא באמת מביא לינק לביקורת לא מוצלחת.
והכמה ביקורות הלא מפרגנות שקראתי כשהסדרה רק עלתה הרגישו יותר כסוג של מרמור על "הנה עוד פעם סורקין ממשיך עם הקו הסורקיני שלו" כיאלו שמצפים ממנו לכתוב פתאום בסגנון אחר לחלוטין.
היא טובה מאוד לדעתי. אבל אני כן אסייג ואגיד שאני חושבת שהיא התחילה טוב יותר מאיך שהיא המשיכה, ועד כמה שרציתי, אני חושבת שהיא פחות טובה מהבית הלבן וסטודיו 60. למרות שהיא עדיין טובה בלי ספק, הבית הלבן וסטודיו 60 הם סטנדרט מאוד מאוד גבוה עם פרקים מושלמים ופה פשוט יש פה ושם קצת בעיות.
יש כמה פרקים שנוטים קצת לכיוון האובר אמריקניזציה ופטריוטיזם אמריקאי שמאוד מפריע למבקרים מחוץ לארה"ב בעיקר. אבל הבעיה העיקרית שלה לדעתי היא המוזיקה, עד כמה שזה מגוחך. אבל הפסקול נוראי, גם בחירת השירים וגם הSCORE. הבית הלבן היתה מושלמת בקטע הזה וכאן זה כל כך מפריע שזה היה עובד יותר טוב בלי.
אבל עדיין כדאי לראות לדעתי, מעטים האנשים שיודעים לכתוב סצנות כמוהו, או דיאלוגים, או דמויות, או כמעט כל דבר אחר. מה שאפשר ללמוד על תסריטאות מסצנה אחת שלו, אי אפשר ללמוד מסרטים שלמים של כותבים אחרים.
ועד כמה שפה ושם היא נופלת לצדקנות היא מצד שני מציגה דמויות מאוד ריאליסטיות וזאת בין הסדרות הבודדות שאני מרגישה שליהקו אותה על סמך כישרון משחק והתאמה לתפקיד מאשר על מי יראה הכי טוב בבגד ים בשער עיתון.