איפה הפורום הזה היה לפני חודשיים?

d a p h n a

New member
איפה הפורום הזה היה לפני חודשיים?

קודם כל, מברוק על הפורום החדש! אז לפני חודשיים בערך התחלתי במסע לחיפוש דגם רכבת שיתאים בתור מתנת יום-הולדת 60 לאבא שלי (חיפוש שאני בטוחה שהפורום הזה היה מסייע לי בו). זה היה מסע מרתק לתוך עולם שלא הכרתי כלל קודם. בסוף בעזרת מוכר חביב מגרמניה שאיתרתי דרך אי-ביי, הצלחתי בעצם להרכיב ערכת מתחילים דיגיטלית שהרכבת בה היא רכבת שלא מגיעה בדרך כלל בערכות (דגם וולהלה של מרקלין, שהוא מהדורה מיוחדת של רכבת בווארית). הרכבת הגיעה, והיא נורא יפה (כמות הפרטים בה הדהימה אותי, בתור מישהי שלא התעסקה קודם לכן אף פעם עם דגמי רכבות). עכשיו מגיע השלב השני: קניית פריטי הנוף בשביל הרכבת המדהימה הזו. את "פאר הרכבת" אני כבר מכירה, ובעקרון הוא ה-default שלי לרכישת הפריטים (בייחוד כי דוד פאר עזר לנו המון בשלב איסוף המידע על הרכבות), אבל תהיתי האם ישנן עוד חנויות שבהן אפשר לרכוש את הדברים השונים הנחוצים להרכבת נוף לרכבת, שממוקמות יותר מרכזה. אני שואלת פשוט כי ההגעה לחיפה קצת מסובכת לנו.
ושוב, ברכות על הפורום החדש. אין ספק שבחודשיים האחרונים רכשתי הערכה גדולה לתחביב הזה של דגמי רכבות.
 

tlingit

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo13.gif

ממש סיפור מקסים, נראה שהפכת בעצמך לחובבת
יש בקישורים שלנו (בפס הכחול למעלה) מידע על עוד חנויות תודה על הברכות
 

d a p h n a

New member
נראה שלפחות יהיה לאבא...

עם מי לשחק ברכבת
. אני לא חושבת שאני כרגע במצב להפוך לחובבת בעצמי, כי זה תחביב יקר! מיד אני הולכת לבדוק בקישורים.
 
יש הכל על המדף

אצל וילנצ'ק תל-אביב (יש קישור בפורום) הכל על המדף:קטרים [מרקלין(דיגיטלים), פליישמן,לימה] סטים של רכבות,סטים של מסילות,רמזורים,מחלפים, קרונות ,כל הקשור במבנים בקנה מידה ,נוף,טקסטורות, דמויות,גשרים ועוד.... המחירים סבירים בהחלט והשרות מצויין!!! עוזי
 

Rockamora

New member
המחירים קצת יקרים...

כדי לקנות בחנות השניה שלהם ב"דגמים".. יותר זול.. אבל אני לא זוכר שנתקלתי ברכבות יכול להיות שיש עם מבחר קטן.. חוץ מזה שביננו- עדיף לקנות דרך האינטרנט יש כל כך הרבה אתרים טובים! תוכלו לראות קצת כאן- http://www.degem.net/links.html תלכו למדור החנויות.
 
למעלה