מהי בעצם הצלחה
למרות שזה אינו נראה כך, הצלחה היא משהו יחסי ומאוד סוביקטיבי. ולכן קשה לי מאוד לתת עצה או לנתח מה הבעיה.
לי איך שאת מתארת את המוצר ותצורת המכירה הקודמת שלו אין זה אומר שהספר שני נכשל.ד"א גם אין זה אומר שהספר הראשון היה הצלחה?
אולי הרבה קנו אותו בגלל המכירה האישית, התלהבו מאוד ממי שמכר הספר, אבל לאחר עיון נוסף בספר הם התאכזבו ולא רוצים שוב לקנות אותו?
אני מאמינה שאין במקרה זה את אפקט כשלון הקניה החוזרת, אך באותה הנשימה אפשר לציין כי לא ניתן להסתמך על הצלחת קנייה חוזרת.
יש לא מעט גורמים, רבים מכדי למנות כאן שיכולים להשפיע על הכשלון במכירה באינטרנט.
אבל אני חושבת שהדבר הנכון ביותר עבורכם לעשות הוא לנסות ולשכפל את ההצלחה לא רק בכתיבת הספר, אלה גם בצורת שיווקו.
במידה ותרצו לחשוב על אפיקי שיווק נוספים או ששיטת המכירה האישת לא תעבוד, נוכל לדון על הנושא.
בכל מקרה
המון בהצלחה