איפה להתלונן?

dudi4321

Active member
איפה להתלונן?

כ"לקוח מיוחד" של בזק בין לאומי היתה תקופה שקבלתי מהם, שתשלום לספקית האינטרנט תהיה 0 ש"ח. אבל לבזק שילמתי וכהוגן.
יום אחד "המיוחדות הסתימה. נדרשתי לשלם גם לספקית בזק בין לאומי.
עברתי ל-012 במחיר יותר זול. כשבקשתי להתנתק מהסיבה שכבר עברתי ל-012 משרות הלקוחות, עאלק, ניסתה הנציגה לשכנע אותי שעה ארוכה ובסוף אפילו הסכימה לסכום של 012. מעניין.
הודעתי שאני לא מעוניין ובום ניתקה.
הסתבר שתיבת הדואר אצלם ששימשה אותי הרבה שנים נסגרה ללא יכולת לשחזר. כביכול לדבריהם בגלל חוק.
 

azaria

New member
אצל הגנת הצרכן, ואצל "יהיה בסדר" בגל"ץ

יהיה בסדר, זו תכנית רדיו שמשודרת בגלי צהל ומתעסקת בדיוק בעניינים כאלה. חברות או גופים שעושים מה שהם רוצים גם אם זה לא הגיוני, אכזרי, פוגע בלקוחות, מקפח חלשים, וכו וכו.
הם מאוד אוהבים חברות אינטרנט, סלולאר, וכדומה עם כל הדברים הקטנים והמכוערים שהם מעוללים ללקוחות.
&nbsp
לפעמים פניה שלהם מסדרת באורך פלא תוך שעות, דברים ששום דרך אחרת לא היתה מצליחה לסדר גם בכמה שנים!
 

rafid1

Active member
מנהל
להתלונן כאן בפורום זה מספיק.... ;)

ממילא לא ייצא מזה כלום, בשני המקרים...
 

azaria

New member
חדשות בשבילך רפי. "יהיה בסדר" מזיזים הרים.

אפילו בהוט ובחברות ביטוח הם מייצרים את הבלתי יאומן. פתאום הלקוח מקבל בחזרה את המגיע לו, חובות מופרכים נמחקים בשניה, לולאות אינסופיות של בירוקרטיה רקורסיבית נחתכות ומפיקות אישור שאפילו הן שכחו שהן מסוגלות/אמורות לנפק,ועוד ועוד ניסים ונפלאות.
אמנם לרוב זה "לפנים משורת הדין", וכמובן שבלי שום קשר ולגמרי במקרה באותו יום שגלי צ"הל פנו לברר. - אבל הי, מה אכפת לנו או למקופח המאושר? העיקר שעניינים מסתדרים.
והם אכן מסתדרים!
 
ניתן לעשות שימוש חינם בתיבת המייל עד חצי שנה בהודעה מראש

שלום,

ניתן להמשיך לעשות שימוש בתיבת המייל חינם עד חצי שנה לאחר ההתנתקות במידה והועברה בקשה מראש.
לאחר חצי שנה השימוש בתיבת המייל ממשיך בתשלום.
בכל מקרה, נשמח לקבל פרטי התקשרות במייל ל[email protected] ולבדוק אם ניתן לשחזר את הגישה לתיבת המייל שלך.

בברכה,
מתן, בזק בינלאומי
 

dudi4321

Active member
עדכון. היום בזב"ל חיפשו ומצאו אותי. התיבה והתוכן ברשותי.

תודה למתן בזק בין לאומי.
ותודה לישראל.
 
למעלה