איפה מתלוננים על אוטובוס שלא הגיע (פעמיים)?

אתמול בשעות הלילה המתנתי בתחנה לאוטובוס מקו מסוים, ושני אוטובוסים מאותו קו לא הגיעו לתחנה - מבדיקה של שתי ממתינות אחרות שני הנהגים החליטו כנראה על דעת עצמם פשוט לוותר על החלק הזה של המסלול. מדובר על תחנה שנמצאת באיזור תעשיה כך שכנראה שהסיכוי שיהיו בה נוסעים הוא נמוך מאוד - אבל אתמול בערב שלושנ=תנו המתנו לקו ושני אוטובוסים פשוט החליטו לוותר על נסיעה באיזור...
 

GoldenEyes

Well-known member
אתמול בשעות הלילה המתנתי בתחנה לאוטובוס מקו מסוים, ושני אוטובוסים מאותו קו לא הגיעו לתחנה - מבדיקה של שתי ממתינות אחרות שני הנהגים החליטו כנראה על דעת עצמם פשוט לוותר על החלק הזה של המסלול. מדובר על תחנה שנמצאת באיזור תעשיה כך שכנראה שהסיכוי שיהיו בה נוסעים הוא נמוך מאוד - אבל אתמול בערב שלושנ=תנו המתנו לקו ושני אוטובוסים פשוט החליטו לוותר על נסיעה באיזור...
הכתובת לתלונות היא משרד התחבורה
 

מוישי67

Active member
אתמול בשעות הלילה המתנתי בתחנה לאוטובוס מקו מסוים, ושני אוטובוסים מאותו קו לא הגיעו לתחנה - מבדיקה של שתי ממתינות אחרות שני הנהגים החליטו כנראה על דעת עצמם פשוט לוותר על החלק הזה של המסלול. מדובר על תחנה שנמצאת באיזור תעשיה כך שכנראה שהסיכוי שיהיו בה נוסעים הוא נמוך מאוד - אבל אתמול בערב שלושנ=תנו המתנו לקו ושני אוטובוסים פשוט החליטו לוותר על נסיעה באיזור...
באתר משרד התחבורה
בטופס הזה
או בטופס הזה
(אפשר גם באימייל/פקס/דואר רגיל)

בנוסף , אפשר להתלונן גם במוקד שירות הלקוחות של החברה, וגם באתר 15 דקות
 
יש צורך למלא את כל הפרטים הבאים קו, כיוון, איפה את חיכיתי, תעודות זהות, מספר רב קו , ומיל
 

laRio

Active member
אתמול הייתה בעיה גדולה עם כל הקווים שעוברים דרך עזריאלי/בני ברק עקב תאונות.

ספק שתלונה תעזור, מדובר בכח עליון
 

EHP12

Well-known member
אתמול הייתה בעיה גדולה עם כל הקווים שעוברים דרך עזריאלי/בני ברק עקב תאונות.

ספק שתלונה תעזור, מדובר בכח עליון
שים לב. היא מתכוונת למשהו שאירע ביום שלישי בלילה. לא רלוונטי
 
למעלה