כפי שהוסבר לך אין חובת קופה מהירה, וההגיון שלי גם לא מבין איזה עניין יש לסופר לתת העדפה דווקא לקונה שהוא מרוויח עליו פחות, אך מצפה לך עתיד טוב - בסניפי יוחננוף החלו להכניס קופות עם שרות עצמי ויש בונוס - הן יעילות ונוחות יותר מאשר ברשתות אחרות.בסופר יוחננוף בתלפיות שאני קונה בלית ברירה כי אני עובד באזור, אין הקפדה על כך שתהיה קופה מהירה,
דבר שגורם לי כי אני קונה 3-4 מוצרים לחכות הרבה זמן, כי רוב האנשים שם עם עגלות מלאות,
התלוננתי בהנהלת יוחננוף טייחו את זה ולא נתנו תשובות
יש איזה גוף ממשלתי שניתן לפנות?
זה נכון, גם אני חשבתי על זה; עם זאת נראה לי שהקופות המהירות כן משתלמות (אחרת הן היו נכחדות) כי הן מביאות למרכול גדול גם קונים מזדמנים, ועל הדרך הם קונים עוד כמה דברים שאולי לא התכוונו לקנות.כפי שהוסבר לך אין חובת קופה מהירה, וההגיון שלי גם לא מבין איזה עניין יש לסופר לתת העדפה דווקא לקונה שהוא מרוויח עליו פחות, אך מצפה לך עתיד טוב - בסניפי יוחננוף החלו להכניס קופות עם שרות עצמי ויש בונוס - הן יעילות ונוחות יותר מאשר ברשתות אחרות.
אצל רמי לוי יש קופה "מהירה" אליה נשלחים גם בעלי הפטור מעמידה בתור (נכים, זקנים והריוניות) מה שהופך אותה לקופה בה זמן ההמתנה הוא הגדול ביותר.כפי שהוסבר לך אין חובת קופה מהירה, וההגיון שלי גם לא מבין איזה עניין יש לסופר לתת העדפה דווקא לקונה שהוא מרוויח עליו פחות, אך מצפה לך עתיד טוב - בסניפי יוחננוף החלו להכניס קופות עם שרות עצמי ויש בונוס - הן יעילות ונוחות יותר מאשר ברשתות אחרות.
למי שאין לו פטור, או גם להם?אצל רמי לוי יש קופה "מהירה" אליה נשלחים גם בעלי הפטור מעמידה בתור (נכים, זקנים והריוניות) מה שהופך אותה לקופה בה זמן ההמתנה הוא הגדול ביותר.
צודקת!למיטב ידיעתי אין חובה בחוק לקופה מהירה,
תודהלמיטב ידיעתי אין חובה בחוק לקופה מהירה, זו בחירה שירותית של העסק. אתה יכול לפנות לפניות הציבור אבל זה רק לפי רצונם הטוב.
החוק מעניק פטור מעמידה בתור לאוכלוסיות מסוימות, אם זה רלוונטי לך אפשר להתלונן לנציבות שוויון זכויות לבעלי מוגבלויות.
למי יש פטור מלעמוד בתור? - הבלוג של כל זכות
אולי שמעתם על הזכות לפטור מעמידה בתור ואתם לא בטוחים מי האוכלוסיות הזכאיות לו. הנה הזדמנות ללמודblog.kolzchut.org.il
איך אשה יכולה להוכיח שהיא בהריון? אם היא לא בהריון מתקדם? אדם נכה פיזית או אדם עם אוטיזם יכול להראות תעודה.למיטב ידיעתי אין חובה בחוק לקופה מהירה, זו בחירה שירותית של העסק. אתה יכול לפנות לפניות הציבור אבל זה רק לפי רצונם הטוב.
החוק מעניק פטור מעמידה בתור לאוכלוסיות מסוימות, אם זה רלוונטי לך אפשר להתלונן לנציבות שוויון זכויות לבעלי מוגבלויות.
למי יש פטור מלעמוד בתור? - הבלוג של כל זכות
אולי שמעתם על הזכות לפטור מעמידה בתור ואתם לא בטוחים מי האוכלוסיות הזכאיות לו. הנה הזדמנות ללמודblog.kolzchut.org.il
כמה יחידות מאותו מוצר נחשב מוצר אחד, הקופאים מעבירים בסורק פעם אחת ומעדכנים כמות.זה יופי שיש קופות מהירות של עד 10 פריטים. אז יש. לכו תראו כמה אנשים מזלזלים בכך, עומדים בתור עם יותר מוצרים, כשמעירים להם - או שהם מסתכלים עליך במבט של שה תמים שלא מבין מה רוצים מהם, או מתעלמים ממך. יש כאלה שאומרים שיש להם פחות מ 10 מוצרים, והם משקרים, או שיש להם הרבה פריטים מאותו המוצר, שלוקח יותר זמן. אין לי מושג מה התקנון לכך.
והקופאיות/ים ? אדישים, גם כשמעירים להם.
אם מדובר ב-13 מוצרים לא הייתי עושה עניין. 20 זה כבר לא לעניין.כן ולא. גם אם זה נראה שכך, לא פעם ראיתי שמעבירים את אותו המוצר כמה פעמים. למה? הקופאים יודעים. או שלא.
אבל הבעיה היא, שלא פעם יש באמת יותר מ 10 מוצרים, ולא מאותו סוג והקופאים שותקים ומעבירים.
בעניין משיק, גם ה"פטנט" של הצבת העגלה בתור לפני סוף הקניה והוספת מוצרים שכביכול נשכחו אח"כ מעצבן אותי לא פעם. היו מקרים בהם ההגזמה הביאה אותי לעימות עם הגברת (מצטער, גב' מיכאלי, בסטטיסטיקה שלי החכמולוגיות האלה הן תמיד נשים), אבל בשלב מסויים הבנתי ש... "אלה החיים", ואת המריבות הרבה יותר נוח לנהל מול מסך המחשב שלי.זה יופי שיש קופות מהירות של עד 10 פריטים. אז יש. לכו תראו כמה אנשים מזלזלים בכך, עומדים בתור עם יותר מוצרים, כשמעירים להם - או שהם מסתכלים עליך במבט של שה תמים שלא מבין מה רוצים מהם, או מתעלמים ממך. יש כאלה שאומרים שיש להם פחות מ 10 מוצרים, והם משקרים, או שיש להם הרבה פריטים מאותו המוצר, שלוקח יותר זמן. אין לי מושג מה התקנון לכך.
והקופאיות/ים ? אדישים, גם כשמעירים להם.
זה לא בהכרח "פטנט", קורה לי לפעמים (לא הרבה, לשמחתי) שאחרי שסיימתי להסתובב במרכול, מצאתי קופה וכבר עמדתי בתור, ופתאום קלטתי ששכחתי משהו ולא אתחיל לגרור את העגלה המלאה לצד השני של החנות... אז אני עושה את זה בריצה, הכי מהר שאני יכולה, ואם בינתיים יגיע תורי מובן שמי שאחריי יתפוס את התור.בעניין משיק, גם ה"פטנט" של הצבת העגלה בתור לפני סוף הקניה והוספת מוצרים שכביכול נשכחו אח"כ מעצבן אותי לא פעם. היו מקרים בהם ההגזמה הביאה אותי לעימות עם הגברת (מצטער, גב' מיכאלי, בסטטיסטיקה שלי החכמולוגיות האלה הן תמיד נשים), אבל בשלב מסויים הבנתי ש... "אלה החיים", ואת המריבות הרבה יותר נוח לנהל מול מסך המחשב שלי.
זה לא בהכרח "פטנט", קורה לי לפעמים (לא הרבה, לשמחתי) שאחרי שסיימתי להסתובב במרכול, מצאתי קופה וכבר עמדתי בתור, ופתאום קלטתי ששכחתי משהו ולא אתחיל לגרור את העגלה המלאה לצד השני של החנות... אז אני עושה את זה בריצה, הכי מהר שאני יכולה, ואם בינתיים יגיע תורי מובן שמי שאחריי יתפוס את התור.
ודאי שאם מישהו עושה את זה במכוון ואז ממלא עוד חצי עגלה זה מרגיז וממש לא לעניין.
לשמחתי מאז שפתחו קופות בשירות עצמי ברוב הסניפים אני כבר כמעט לא עומדת בתור (בד"כ לא קונה בשעות העומס). אם כי גם אז קורה שבאמצע הקנייה אני קולטת ששכחתי משהו, או שהמבצע בעצם על 3 מוצרים ולא 2 (ואני רצה לקחת עוד אחד), או שהמבצע לא יוצא בקופה וצריך לקרוא לקופאית או לפעמים לרוץ ולהביא/לצלם את שלט המבצע (הם יכולים לשלוח מישהו לבדוק, זה בד"כ איטי יותר). למען הסר הספק אני לא נהנית להתרוצץ אחרי שחשבתי שסיימתי, ואני באמת עושה את זה במהירות האפשרית (ומעולם לא רבתי עם לקוחות אחרים בנדון).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.