איפה שגב כשצריך אותו
נרדמנו בשמירה המדריכים.
אז טוב מאוחר מלעולם לא.
האובך שחונק אותנו חונק גם את המנועים והם יעבדו בהספק מעט נמוך מהרגיל -לא בעיה מיוחדת.
הבעיה היא החלקיקים העדינים שכן מגיעים למעיים של המנוע. האבק הדק הזה עשוי לגרום נזק למנוע,לא בבת אחת (כנראה) אבל טיסה ועוד טיסה ועוד טיסה באובך שכזה תגרום נזק מצטבר למנוע.
האבק הדק פשוט שוחק את הצילינדרים וגורם לאיבוד קומפרסיה (לאורך זמן).
כמובן שטיסה בראות קלושה מסוכנת וגם לנו לא ממש בריא לנשום מלוא החופן אבק (ram air לריאות).
נרדמנו בשמירה המדריכים.
אז טוב מאוחר מלעולם לא.
האובך שחונק אותנו חונק גם את המנועים והם יעבדו בהספק מעט נמוך מהרגיל -לא בעיה מיוחדת.
הבעיה היא החלקיקים העדינים שכן מגיעים למעיים של המנוע. האבק הדק הזה עשוי לגרום נזק למנוע,לא בבת אחת (כנראה) אבל טיסה ועוד טיסה ועוד טיסה באובך שכזה תגרום נזק מצטבר למנוע.
האבק הדק פשוט שוחק את הצילינדרים וגורם לאיבוד קומפרסיה (לאורך זמן).
כמובן שטיסה בראות קלושה מסוכנת וגם לנו לא ממש בריא לנשום מלוא החופן אבק (ram air לריאות).