נמצא ליד בכביש טבעת מול חניוןאיפה תחנת הקצה החדשה של קו 5 ברכבת?
האם היא בתוך המסוף הקיים או בכביש הטבעת?
איפה שהיה קו 59?נמצא ליד בכביש טבעת מול חניון
העבירו את 59?איפה שהיה קו 59?
העבירו אותו לתוך המסוףהעבירו את 59?
לאן העבירו אותו ולמה?
תכנון ידידותי ללקוחהעבירו אותו לתוך המסוף
לרציף של קו 32
גם בתוך המסוף-סכנת נפשות!תכנון ידידותי ללקוח
למה מענישים אנשים המשתמשים בתחבורה ציבורית ומאלצים אותם לעשות את הדרך המרתוני הזאת מרציפי הרכבת בתחנת סבידור עד לרציפים שבתוך או על יד מסוף "2000", או לרחוב בחוץ? (א) צריך לבנות מסוף אוטבוסים חדש מעל או צמוד לאולם הקופות וההמתנה הקיים. (ב) כל עוד שלא בוצעה תכנית בנייה לפי (א), יש לקרב את "מסוף 2000" לכניסה לתחנה במפלס הרחוב - כמו תחנת גולדרס גרין, ויקטוריה ועוד רבות. גם בקניון איילון, אין זו אלא השפלה, שמי שנוסע באוטובוס צריך לחצות מאות מטרים של חניית רכב פרטי על מנת להגיע לתחנות. דוגמה חיובית: תחנות האוטובוסים הצמודות לכניסה לקניון מלחה (כמו בברנט קרוס). רואים? גם בארץ אפשר אחרת!
תפקידו ומבנהו של מסוף משולבגם בתוך המסוף-סכנת נפשות!
בגלל התפיסה הארכאית של דן שלפיה לכל קו מהראשי לשולי, תהיה תחנת מוצא משלו, מביאה לכך שהולכי רגל משוטטים בין רציפים בהם חונים האוטובוסים, והסכנה ברורה. זאת גם הבעייה הקשה עם רציפי "מסרק" המיועדים לקוים עירוניים בתדירות גדולה, ורוב מסופי דן מתוכננים כך. לדעתי מיקום המסוף הנוכחי די טוב, כי הוא גם משרת את אלו שבאים מהרחובות הסמוכים, או הנוסעים שיורדים בתחנות של הקוים הבינעירוננים העוצרים ליד. לגבי המעבר של נוסעי הרכבת למסוף, אני מסכים שכיום ההליכה למסוף בעייתית, ולו רק בגלל חציית הכבישים המסוכנת והמעבר בין הרציפים עצמם. יש להקים "מעבר בטוח" (אולי תת-קרקעי), ואת מבנה המסוף עצמו לשנות לגמרי, כלומר לבנות גם רציפי "שיניים". ממילא המדיניות כיום לצמצם את פעילותם של המיפרקיים, כך שבעיית התימרון במסוף לא כזאת קריטית.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.