אירלנד אירלנד אירלנד

אירלנד אירלנד אירלנד

שלום אני די חדשה כאן בפורום אז שלום לכולם,יש לי התייעצות קטנה עם המומחים שכאן אני מתכננת לנסוע לאירלנד לקראת חודש ספטמבר שזה החלום שלי בערך כבר כמה שנים טובות התכנון לטוס ל10 ימים לפחות עכשיו מכיוון שזאת תיהיה הפעם השנייה שלי סה"כ בחו"ל אז אני מעדיפה לנסוע מאורגן. מישהו נסע פעם ככה?יש המלצות על טיולים/סוכנויות ? או שבאמת עדיף ולנסות לנסוע לבד?איזה מסלול כדי לקחת? בקיצור כל אינפורמציה תתקבל בשמחה! שיהיה יום נפלא לכוווולם!
 

אירילה

New member
היי redhead - שלחתי לך מסר בנושא

במקרה אני מדריך טיולים ויש טיול באוגוסט. בכל אופן תקראי את המסר ותחליטי.
 

thesheep

New member
מדריך טיולים?

למה לא לתת קצת אינפורמציה לפורום במקום מסרים אישיים?
 

אירילה

New member
משום שיש כאן פרסום מסחרי עסקי

עפ"י תקנון פורום אסור לפרסם פרטים מסחריים ,היות ומדובר כאן במחיר טיול ושם חברה ומסלול ולכן ניתן להעביר אינפורמציה או בלוח הפורום המוגבל במספר המילים או במסר אישי. תודה גרשון
 

thesheep

New member
אז למה לא

לפרסם בפורום המלצות למסלולים בלי להזכיר שם חברה? סתם מ-ידע אישי שרכשת? (לדוגמא: "הכי מומלץ לטייל בפארק של קילארני בחודש ספטמבר, אז אין כמות גדולה של תיירים ואפשר להנות מהאגמים בשקט").
 

GalWay

New member
מקווה שיעזור..

הי, גם אני חדש פה.... במקרה גם נסעתי לאירלנד וסקוטלנד לפני שנה !! לאירלנד הגעתי לבד, ולקחתי שם בין השאר טיול של חברת PaddywagonTours.com.6 יש להם 6 ימים לצפון ארלנד, 6 ימים לדרום וכו..., תכנסי לאתר... (למרות שנדמה לי שיש חברות אפילו יותר מוצלחות)וחלק מהזמן פשוט פגשתי מטיילים נחמדים וטיילתי איתם (לא תהיה לךבעיה למצוא...). אני חושב שהשילוב זה הדבר הטוב ביותר. למצוא טיול מאורגן קטן כדי לחסות את האתרים האטרקטיביים מהר, וגם לנסות לטייל לבד קצת. בסקוטלנד הייתי במסלול בטבע של 10 ימים (west Highland way( ממש מומלץ) אז הצטערתי שלא מצאתי גם משהו כזה באירלנד. נראה לי שכדאי גם למצוא משהו לטייל איתו וללכת לכפרים יותר קטנים ופחות תיירותיים, כדי להרגיש את אירלנד יותר טוב. תכתבי אם יש לך שאלות, cheers!!
 
למעלה