אירלנד עם ילדים

Ice Age

New member
אירלנד עם ילדים

פעם ראשונה שאנחנו מגיעים עם ילדים לאירלנד. חשבתי לעשות שבוע בצפון אירלנד - למישהו יש טיפים למקומות מעניינים שגם ילדים יאהבו? הם אוהבים טיולים, נופים וטבע. אשמח גם לשמוע אם אתם מכירים בתי מלון שיש בהם בריכה בצפון, או B&B's שיכולים לארח משפחה עם ילדים.
 

jonbaum

New member
צפון אירלנד עם ילדים

הגעת למקום הנכון!!! אנחנו נסענו לשם באוקטובר שנה שעברה, כשהבנות שלי היו בנות 4 וכמעט 6. יש המון מתקנים ומקומות לילדים שם - היה ממש תענוג. במקום בשם Portaferry על שפת האגם הענק Strangford Lough יש אקווריום יוצא מהכלל. כל שעתיים יש מפגש עם מדריך שמספר על האגם ועל היצורים שחיים בו, אפשר לגעת בדגים ובקונכיות וכו', יש פינת ציור לילדים ובקיצור מאוד מומצץ. אפשר להגיע לשם באוטו (כמובן) ומצפון כשצריך להקיף את כל האגם, או מדרום במעבורת (גם חוויה לילדים). הנה האתר שלהם: www.exploris.org.uk צפונה משם יש את ה-Ulster Folk Park שמשחזר את החיים בצפון אירלנד במאה ה-19. נחמד ביום שמש. מראים שם איך ארגו, איך אפו לחם, איך היה בית ספר וכו'. יש שם גם מוזיאון תחבורה מעניין (בעיקר לבנים אני מניח). www.uftm.org.uk בנוסף, בתוך בלפסט עצמה יש מוזיאון מדע לילדים מגיל 3 או 4 ממש עד 18. שמו W5. www.w5online.co.uk אנחנו שכרנו שם קוטג' חמוד ופסטורלי, לא רחוק מהאגם איפה שהאקווריום. היות וזה היה סוף העונה הסכימו להשכיר לנו אותו לשלושה או ארבעה לילות, אבל בעונה אני חושב שהם עובדים ביחידות של שבוע. www.cunningburncottages.com בהצלחה!!
 

Ice Age

New member
מה יש בכל הלינקים שנתת

האקווריום הזה נראה מגניב. בצפון משתמשים רק בפאונד או שמקבלים גם יורו?
 

jonbaum

New member
כעקרון רק בפאונד

וזה טוב כי הערך של הפאונד ירד מאוד בזמן האחרון. ככלל יותר זול בצפון אירלנד מאשר ברפובליקה (מחירים בסופר וכו'). הדבר היחיד שיקר שם משמעותית הוא דלק.
 

jonbaum

New member
מקסים אבל קריר

מתגלה מתכונת במז"א בשנים האחרונות - אביב משגע באפריל-מאי-יוני, קיץ קטסטרופאלי ביולי אוגוסט, וסתיו משגע בספטמבר-אוקטובר נובמבר. בינתיים השנה הולכת לפי המתכונת הזו - היה נפלא במאי-יוני, ומתחילת יולי לא מפסיק הגשם, אז נקווה שהחלק השלישי של המתכונת גם יתממש. בצפון אירלנד המז"א היה מקסים, אבל באופן משמעותי יותר קר מדבלין, במיוחד בלילה. איך יהיה השנה? לאלהים פתרונים.
 

jonbaum

New member
בדיוק עכשיו ראיתי את האתר שלך

מקווה שתצא מפה עם הרבה תמונות.....
 
למעלה