אישה התחילה להנות ממין רק אחרי 40 - למה זה?

  • פותח הנושא Ser89
  • פורסם בתאריך

Ser89

New member
אישה התחילה להנות ממין רק אחרי 40 - למה זה?

צהרים טובים,
אני גבר בסוף שנות השלושים לחיי, וכרגע אני במערכת יחסים עם אישה גדולה ממני בכמה שני ספורות, ידידנו הכירו בנינו.
היא אישה בתחילת ה40 לחייה, מאוד יפה וסקסית חייב לומר. יפה לא במובן המקובל 90 60 90, אין לה ניתוחים מיפי הגוף(מי צריך אותם?!), מחומצנת עם שינים גדולות, אבל אני מתגרה ממנה שאי אפשר לתאר במילים.
ראיתי את התמונה שלה בגיל צעיר והיא לא ראתה יפה בכלל, וודאי לא כמו שכיום. היא עולה וותיקה, מבית ספרדי-רוסי, גרושה עם ילדים, אנחנו מדברים חופשי על הכל, אז היא ספרה לי קצת על חייה ואני נשארתי עם פה פעור, היא התגרשה קצת אחרי 30, אהבה את בעלה וכן היה לה כיף איתו במיטה, אבל אמרה שהיא לא נהנת באמת מסקס אלא מהביחד, היא התנסת קצת בהתחלה אחרי הגירושים, והקטע נטול הרגש בדייטינג לא עשה לא טוב כי ישר הצד שני רצה מין, לקראת ארבעים היא הרגישה בצורך במיני, סיפרה לי שניסתה אופקים חדשים כמו יחסי מין אישה, לאונן לבדה, לאונן לבן זוגה יותר ולתת לו לגמור אותה מבוץ (אני ממש בעד זה, לדעתי זה סוג של יחסי מין שאצל זוגות קבועים אין לזה חשיבות הנצרכת אלא אגב כזה כשעייפים או משחק מקדים), היא ממש נהנת מסקס וקשה לי לאמין שהיא באמת הייתה אישה די מאופקת, אבל ידידה משותפת אמרה לי שבחיים לא הייתה מאמינה שלפני 10 היא תצא עם גבר צעיר, או תלך לסאונה עם זוגות אחרים שנמצאים שם בבגד ים או טופלס(שום חילופי זוגות חס וחלילה), אולי דוגמא לראשונה כימנו יחסי מין אנלים, היא אמרה שזה פעם ראשונה שמישהו מצליח לחדור מאחורה, ניסתה לפני זה אבל פשוט לא יכלה, אבל פה אני רואה שהיא באמת נהנת ואפ הגירוי בדגדגן מביא אותה לאורגזה רצינית, אנחנו כמובן לא חולי מין שכל הזוגיות סביב זה אבל לראשונה גם אצלי הסקס הוא משהו חיי ומשולב בחיי ולא משהו אגבי או סיבה יחידה להמשיך בקשר, אלא זה משהו מחבר ואני מרגיש שזו האישה שאיתה אני רוצה להזדקן, אבל הסיבה לכך שפתאום היא נדלקה בגיל 40 ממש מרתקת אותי, למישהו יש הצעות?
 
מה קורה לנשים בגיל ארבעים?

הי לך,
פעמים רבות שנות יחסי המין הראשונות המשמעותיות, הכוללות בניית קשר בזוגיות, אינטימיות, הריונות לידות, עייפות, אחראיות, פרנסה ועוד ועוד... גורמות לנשים רבות לדחות את היחסים. כל הסיבות שמניתי ועוד רבות אחרות גורמות לחוסר רצון להיות במיטה, אחרי יום מעייף, לעיתים אי שביעות רצון מהגוף אחרי לידות, לפעמים לחץ בזוגיות, דרישות מוגזמות, אולי ריבים...
בגיל ארבעים אולי הזוגיות יציבה יותר, אולי כתקשורת טובה יותר, אשה שגמרה ללדת, יש לה זמן לשמור על עצמה לדאוג לעצמה להתפתחות שלה, למראה לעייפות וכו" מרשה לעצמה יותר ויותר להביע רצונותיה בשטחי חיים השונים וגם בסקס.
כל טוב
נילי
 

baruche1

New member
מין אחרי 40

הורמון הנשי בגיל זה מתחיל לרוץ ההיפך מהגבר .מתחילה להרגיש את הנשיות שלה.
תלמד לספק אותה במה שהיא תואהב ולגיל אין משמעות .תההנה

open-all.co
 
למעלה