אישור הדואר לאי הגעת חבילה רשומה

  • פותח הנושא R S Z
  • פורסם בתאריך

R S Z

New member
אישור הדואר לאי הגעת חבילה רשומה

בדו שיח מול האתר ממנו קנינו , בקשתי לקבל החזר בגלל שהחבילה לא התקבלה. על פי מספר המעקב החבילה יצאה מהולנד לפני חודשיים ואין אישור להגעתה לארץ. באתר הדואר הפריט שלנו לפי מס' המעקב, מוגדר כ "אין פרטים על הפריט שנשלח מחול".
עכשיו, האתר מבקש אישור כתוב מהדואר בו מצוין שהפריט לא הגיע ולא נמסר. השאלה אם הדואר מספק כזה מסמך או שאני בבעיה ויהיה צורך להפנות את הסיפור לפיי פאל.
 

liranmelzer

New member
שילמת דרך פייפאל? מצבך מעולה!

התשובה של האתר בעיניי חצופה, אתה לא צריך להוכיח להם שלא קיבלת, הם צריכים להוכיח שזה הגיע.
לשמחתך, בדיוק כדי לטפל במוכרים כאלו יש לך הגנת קונה של פייפאל. אני מציע לא לדבר יותר עם האתר ישירות, אלא להיכנס לעסקה בפייפאל שלך ולפתוח משם קייס על אי הגעה.
עכשיו חובת ההוכחה תעבור למוכר שיצטרך להוכיח שמה ששלח אכן הגיע. אם לא יוכיח, תקבל את הכסף בחזרה.
בהצלחה, תעדכן!
 

R S Z

New member
אחריות המוכר

הכרתי את הנוהל שאחריות הבדיקה אם הפריט התקבל היא של המוכר, אבל אם בקשו אישור אולי הנוהל שונה. כמובן אפנה לפיי פאל שיתערבו ויבחנו את הסיפור. המעצבן פה זה שהאתר ממנו קניתי שנחשב לגדול מאוד שעושה המון עסקים עם ישראל, משחק איתי סעיף מצליח ומנסה לגרור אותי אל מחוץ טווח הזמן להגשת דיספיוט. הרי ברור לחלוטין שהם מודעים לכך שתפקידם לבדוק מול מי שירצו , אם הפריט התקבל או אבד בדרך. טוב שיש מתחרים שיזכו להנות מההזמנות הבאות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הייתי נותנת להם ליהנות מהספק ומציעה להם לבדוק בעצמם

באתר דואר ישראל (יש לו גם ממשק באנגלית) או באתר אחר בינ"ל לבדיקת מעקב (הם יכולים להבדוק גם באתר הדואר המקומי שלהם, אמור להיות אותו מידע). אבל הם השולח, אם לא הגיע הם אלה שאמורים לעשות בירור מול הדואר המקומי שלהם (שיכול לבדוק הלאה) ולא להטריח אותך בזה. אני מסכימה שזו תשובה מאכזבת ושירות לקוי, ובכל זאת הייתי נותנת להם עוד ניסיון אחרון להתעשת לפני פתיחת מחלוקת בפייפל.
 

R S Z

New member
פריט שאבד

התיחסתי למוכר בשיא האדיבות והסבלנות אבל הוא מסרב להבין שכל הברורים והמעקב אחר המשלוח הוא באחריותו. מחר נבצע אסקלציה והתלונה תטופל בידי פיי פאל.
תודה לכל המגיבים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מתברר שהדואר מספק מסמך כזה. אתה יכול למלא פנייה באתר

או להתקשר לשירות הלקוחות. מנכ"ל הדואר טען (בישיבה בכנסת בשבוע שעבר) שהם בודקים היכן החבילה (אם היא הגיעה לישראל או לא) ומספקים אישור תוך 48 שעות. בעתיד הם מתכננים להשיק טופס ידידותי יותר ללקוח כדי שיוכל להציג לאתרים שדורשים אישורים כאלה.

 

R S Z

New member
נראה שהמנכל שכח לישם את התוכנית

שוטטתי באתר הדואר ולא מצאתי זכר לענין קבלת אישור על חבילה שאבדה.
שרות לקוחות הסביר שהאחריות היא של המוכר, הבנתי ופעלתי בהתאם.
נכון להיום המקור היחידי לאיתור מיקום החבילה הוא אתרי הדואר וחב' השילוח, אתרים שכל אחד יכול לבדוק ולהתעדכן. איפה בדיוק מתכנן מנכל הדואר לבדוק ולאשר מיקומה של חבילה אם לא על פי מס המעקב באתר הבית שלו. אילו היה מידע נוסף בידי הדואר, בוודאות היו שמחים להציג אותו לכל מתענין בחבילה שבדרך, נראה כבולשיט. איפה בדיוק ההגיון לנפק אישור על מידע שזמין לכולם ובמיוחד למוכרים שחוששים כנראה מתרגילי הונאה, אחיזת עיניים כאילו מדובר ברעיון פורץ דרך.
אולי כדאי ליחד שרשור הודעות על מעשה הונאה , מידע מענין לקהילת הקונים ומאידך מידע חשוב ליום יום עבור חברי קהילת המוכרים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כרגע אין טופס ייעודי, כתבתי שזה עתידי; יש טופס פנייה כללי

שבו אתה יכול לפנות לגבי נושאים שונים (גם חבילה מחו"ל) לציין שאתה צריך אישור שלא התקבלה ואתה אמור לקבל אישור תוך יומיים (מן הסתם לא כולל סופ"ש), כך נטען.
 

R S Z

New member
אישור אי מסירה

בינתיים הספקתי שלשום לבקש במייל מהדואר אישור אי מסירה, אעדכן כאן כשיתקבל.
במהלך ההתכתבויות עם המוכר דרך אתר פי פאל , חשבתי לצרף תמונה מאתר הדואר, כנראה שאין אופציה כזו. נניח שאקבל את אישור אי קבלת הפריט מהדואר, איך שולחים/מצרפים אותו לתוכנת המייל שבאתר פיי פאל. חיפשתי ולא הצלחתי למצוא פתרון לשליחת האישור למעט התחכמות קטנה והיא להפנות ללינק באתר אחר. אולי אני טועה אז תתקנו אותי בבקשה.
אי ביי כבר מזמן מספקים אופציות שונות לתוכנת המייל שלהם, הגיע הזמן שפיי פאל יאמצו מהם כמה אופציות שמקלות חייהם של המשתמשים בשרותיהם.
 

liranmelzer

New member
אני חושב שאתה מתאמץ יותר מדי

וזה נורא נחמד מצידך, כי אתה חוסך לאתר ממנו קנית את הטירחה :)
אבל עכשיו ברצינות, אין שום טעם, קייס בפייפאל יפתור לך את הבעיה.
 
למעלה