אי אפשר היה לבקש יותר!!!

rudeboy sound

New member
אי אפשר היה לבקש יותר!!!

רק רוצה להגיד לכולם - תודה רבה על הכל! תודה לקהל שהגיע ושמח איתנו, לכל החברים שבאו ועשו כבוד - צ'ולו, סילבה די, ג'אפקה, ביג ג'ו, סול ג'יי, סמיילי, רביע, בוקה בזוקה, יוסי סוריק אחי, האחיין!! (על העוגה הזאת הוא עוד יסבול.. :)) וכל מי ששכחתי - כבוד גדול!! יס איה ו 007 קרו - סאונדים צעירים עם עתיד לפניהם - ריספקט לכם, תמשיכו להשקיע במוזיקה ואל תפסיקו!! אתם בדרך הנכונה!! כבוד לכם על הוויבס והניגונים היפים.. אבל במיוחד - למשפחה שלי, שעשו כל כך הרבה בשבילי ביומולדת הזאת, שרק עכשיו אני מבין כמה הם באמת התאמצו - רודי רן טבסקו וראס ארבל - מאחל שלכל אדם יהיו כאלה אנשים סביבו!! תודה אחים שלי, גראמי אוהב אותכם BAAAAAAAAAAAAD!!!! וכמובן תודה לסלואו משה על האירוח היפה כמו תמיד, ללא ספק הבית השני של כולנו.. כבוד משה! לחייייייים!! SO TILL NEXT YEAR BULLIT BULLIT BULLIT BUKA BUKA BUKA SOUND DE BIRTHDAY BASH DEM!!
 

Lagzieli

New member
ירבו מסיבות כאלה

פעם ראשונה שהייתי בסלואו משה והרבה זמן לא נהנתי ככה במסיבה כמו אתמול מזל טוב
 

johnnypsy

New member
קצת...

האמת שהיה נחמד לגמרי... 007CREW נתנו אחלה סט... קצת התבאסתי לשמוע את שאקירה שאקירה ועוד מיני ומיני להיטי מוסיקה שחורה שרצה במועדונים... אבל בקטנה... היה נחמד לגמרי!!! מ-ז-ל ט-ו-ף!!!
 

SaBaGMaN

New member
man

אתה בטוח ששמעת טוב?.שתית\עשנת מידיי יכול להיות?:)) לא הייתי בדאנס המדובר,אבל מאוד קשה להאמין שאחד הסאונדים ניגנו שיר כזה טוב לישמוע שהיה דאנס מוצלח,שבוע טוב לכולם!
 

S t o l a

New member
היה גם היה !!!

ולא רק שאקירה שאקירה... אלא מיטב הלהיטים של המועדונים!!
 

S t o l a

New member
היה אחלה !!

דאנס סבבה לגמרי... הייתה אחלה אוירה.. גם בפנים וגם בחוץ... בהתחלה היה ריק בפנים.. יצאתי החוצה לאיזה 20 דקות חזרתי ולא היה לי מקום לרקוד בכלל.... כל הכבוד ל007 על הסט בפתיחה... גם השאר הפציצו !!! וזהו... שיהיה במזל רמי
 
למעלה