אי בהירות בנהלים
אני עובדת במוקד אבטחה. מההתחלה אמרו לי שעל כל קריאה צריך להוציא סייר. הבעיה היא שאחראי המאבטחים לא תמיד היה יוצא אליהם ובתור אחד מהבכירים אין לי מילה עליו וכבר צעקו עליי פעמיים בחודש האחרון שהייתה פריצה וסייר לא הגיע במשמרות שלו הוא לא מגיב גם כשיש אזעקה מכמה אזורים אבל בעקרון כשיש אזעקה מאזור אחד ורגיעה אחרי כמה דקות במיוחד מגלאי ש"מועד לפורענות" הוא ביקש אפילו לא לטרוח להודיע לסייר - הוא הבהיר את זה במיוחד בסופ"ש האחרון ולכן התחלתי ליישם את זה בשישי שבת יום שני עשיתי לילה ומתוך כל הקריאות שהיו באותה המשמרת - לא הוצאתי לקריאה אחת שקבלתי עליה רגיעה אחרי 2-3 דקות כאשר הסייר היה במקום שעתיים לפני כן. מישהו שבר שם את החלון והבעלים גילה את זה בבוקר. הבעלים של המוקד [שהוא בעצמו פועל לפי אותו נוהל של אחראי הסיירים] ששמע על זה עשה עליי שישו ושמחו ואיים לקנוס אותי ב-4500 כדי לפצות על הנזק ובפעם הבאה שדבר כזה קורה יהיה לי עסק איתו. הוא בן אדם חם כך שאני לא לוקחת אותו ברצינות - השאלה היא האם יש לו בסיס?
אני עובדת במוקד אבטחה. מההתחלה אמרו לי שעל כל קריאה צריך להוציא סייר. הבעיה היא שאחראי המאבטחים לא תמיד היה יוצא אליהם ובתור אחד מהבכירים אין לי מילה עליו וכבר צעקו עליי פעמיים בחודש האחרון שהייתה פריצה וסייר לא הגיע במשמרות שלו הוא לא מגיב גם כשיש אזעקה מכמה אזורים אבל בעקרון כשיש אזעקה מאזור אחד ורגיעה אחרי כמה דקות במיוחד מגלאי ש"מועד לפורענות" הוא ביקש אפילו לא לטרוח להודיע לסייר - הוא הבהיר את זה במיוחד בסופ"ש האחרון ולכן התחלתי ליישם את זה בשישי שבת יום שני עשיתי לילה ומתוך כל הקריאות שהיו באותה המשמרת - לא הוצאתי לקריאה אחת שקבלתי עליה רגיעה אחרי 2-3 דקות כאשר הסייר היה במקום שעתיים לפני כן. מישהו שבר שם את החלון והבעלים גילה את זה בבוקר. הבעלים של המוקד [שהוא בעצמו פועל לפי אותו נוהל של אחראי הסיירים] ששמע על זה עשה עליי שישו ושמחו ואיים לקנוס אותי ב-4500 כדי לפצות על הנזק ובפעם הבאה שדבר כזה קורה יהיה לי עסק איתו. הוא בן אדם חם כך שאני לא לוקחת אותו ברצינות - השאלה היא האם יש לו בסיס?