אי הגעת נציג חברת חשמל

12גלי

New member
אי הגעת נציג חברת חשמל

שלום רב. בחודש קודם קיבלנו חשבון חשמל גבוה מאוד. היות והיה נראה לנו מוזר, בדקנו את מונה החשמל וגילינו כי למרות שהיה כתוב שנעשתה קריאה רגילה, מה שהיה כתוב על המונה שלנו נמוך בהרבה ממה שהיה כתוב בחשבון. פנינו למוקד 103 ולאחר שהמוקדנית וידאה שקראתי את אותו מונה, תיאמה איתי מועד להגעת נציג שיבצע בדיקה של הקריאה ( תיאמה איתי תאריך עם טווח של שעתיים). באותו מועד לא הגיע שום נציג למרות שלא זזנו מהבית. התקשרנו למוקד רבע שעה לפני תום השעתיים לברר מה קורה ונאמר לנו שאכן מופיע שנציג אמור להגיע אלינו. ביום למחרת, ללא שום תאום או הודעה מוקדמת, הגיע נציג חברת חשמל בשעות הבוקר. זה היה ערב ראש השנה. הנציג ביקש שאביא את המפתח של שעון החשמל. אני בדיוק סיימתי לשטוף את הבית והיה רטוב (אנו גרים בבית צמוד קרקע). הצעתי שימתין כמה דקות ואביא את המפתח (זהו מפתח סטנדרט שיש לארונות חשמל שלכל נציג שעושה קריאות מונה אמור להיות. אני הרי לא אמורה להיות בבית כל פעם שהם יוצאים לשטח...). הלה ביקש את הטלפון שלי ואמר לי כי יתקשר אלי מאוחר יותר לקחת את הקריאה. כך היה ולאחר כשבוע קיבלתי חשבון מתוקן.
מעבר לחוצפה שיש לנציג שהגיע מתי שבא לו, כאשר התלוננתי בפני חברת חשמל שהנציג לא הגיע במועד שתואם עמי, הם כתבו לנו מכתב שמתעלם מכך שהנציג לא הגיע בזמן. במכתב התייחסו רק לעובדה שכשהוא הגיע, אני לא נתתי לו להיכנס בגלל ששטפתי את הבית. מה הקשר? האם הייתי חייבת להיות פנויה כשהתאים לנציג להגיע? האם כדאי לי להתעקש איתם על פיצוי בגלל שהנציג לא היגע כפי שתואם עמנו?
 
הדרך אולי לקבל פיצוי היא באמצעות הוכחת

נזק שנגרם לך - ביטול זמן, או אם ביטלת משהו חשוב. גם אם כן, הפיצוי יהיה נמוך, ולא בטוח ששווה את הטרחה, לצערי.
 
ולמה כול הבלגן הזה

כתבו יותר בקריאה אולי טעה הבודק . בעוד חודשיים תהייה קריאת מונה חדשה . יקוזז כול התוספת . הרי עוד הרבה שנים תמשיכו ליצרוך חשמל נכון?
זה לא תשלום סופי או חד פעמי . סתם עשית בלגן .
הוסיפו לך 200 KW הקריאה החדשה תהייה מדויקת ירדו ה ה200 קו"ש מאוד פשוט
 
למעלה