אי החזרת חוב מחברת orange
15/10/04 לכב' אמנון לוי הנידון : פרשת אי החזרת חוב מחב' ORANGE ב- 13.01.04 התפתינו למבצע שידרוג של חב' ORANGE של מכשיר טלפון סלולארי שבידנו. ברשותנו שני טלפונים של חברה זו, אחד של בננו החיל ואחד ברשות אם המשפחה (כותבת מכתב זה). לכשהגענו לסניף ORANGE בצומת בילו – קבלנו שרות מאדם צעיר העונה לשם חן. בשיחה עם חן הוברר לנו שכדי להינות מהמבצע ,מזכויות ותק שיש לנו על אחד הטלפונים, ומהיות הבן שלנו חייל, מן הראוי שנחליף בינינו את הטלפונים- בני החייל יקבל את המספר בעל הותק הגדול יותר ואני אשתמש בטלפון בעל פחות ותק. החשבון שקבלנו מ-ORANGE מאז היה גבוה יחסית- קשרנו זאת להיותי נזקקת לטלפון הסלולארי בעת אשפוז. אולם לתימהוננו חשבונות הטלפון לא השתנו גם לאחר מכן(משהשתחררתי מבית החולים). בחודש אוגוסט הסתכל בני על החשבון ואמר כי לדעתו חלה טעות- הטלפון שברשותי מחויב כחשבון חייל והחשבון שלו כאזרח מן השורה.בננו ניגש לסניף ORANGE בצומת בילו, אומנם נמצא כי דבריו נכונים ונעשתה ההחלפה- כך שבני מחויב כחייל ואני כאזרחית מן השורה. ב-03.09.04 ניגשנו בעלי ואני לסניף ORANGE בצומת בילו ואמרנו כי אנו מבקשים שהחשבון שלנו ייבדק ואם ימצא כי שילמנו סכום גבוה מן הנדרש נזוכה. את בקשתנו זאת הפננו לאישה צעירה העונה לשם עדי, שאמרה לנו כי מספר הפניה שלנו הוא 72727772 ושנציג החברה יחזור אלינו טלפונית וייעדכן אותנו. מאז שקט אלחוטי רועם. שוחחתי עם ליאת שהבטיחה שהעניין בטיפול בתאריך 13.09.04 הבטיחה לחזור עם תשובה ולא חזרה, מליאת בקשנו אסמכתא כתובה כי העניין בטיפול ולא קבלנו. למחרת שוחחתי עם מורן אמרתי שהובטח לנו כי יחזרו אלינו ושוב חזרה על ההבטחה כי יחזרו אלינו טלפונית בעניין זה. שוחחתי עם ענת שאמרה שייבדק העניין- ואם ימצא כי אנו זכאים, נקבל הבית הקטנת חיוב ותעודת זיכוי שיבוא לביטויי בחשבון הקרוב או זה שלאחריו. בינתיים חויבנו בשני חשבונות ואין ביטויי לבדיקת העניין. בשיחתי עם ענת הזהרתי כי נפנה לתכנית שלך. אחרי שיחה זאת צלצל אדם שהזדהה בשם דקל ואמר שנסיר דאגה העניין בטיפול. בתאריך 14.10.04 שוחחתי עם הלה התרעתי שנפסיק לעבוד עם ORANGE והיא הבהירה לי בשיא הסבלנות כי זו זכותי. לזכותה של ORANGE יאמר שהיא מעסיקה אנשים אדיבים, איש אינו עונה בחוצפה, אף שאתה מאבד את סבלנותך. ברור שאין זה מעניין של טלפנית זו או אחרת לבדוק את החשבון שלך, עושה רושם שזו מדיניות החברה למשוך כמה שיותר זמן לקוח, שמתברר כי הוא זכאי להחזר כספי קטן או גדול ככל שהייה. ORANGE -מפרסמת את עצמה בכל מדיה אפשרית כחברה שתתן את השרות הטוב ביותר, אולם מסתירה מלקוחותיה שברגע שיתקלו בבעיה כל שהיא לא יהייה להם מענה. לאמנון אבקש התייחסותך
15/10/04 לכב' אמנון לוי הנידון : פרשת אי החזרת חוב מחב' ORANGE ב- 13.01.04 התפתינו למבצע שידרוג של חב' ORANGE של מכשיר טלפון סלולארי שבידנו. ברשותנו שני טלפונים של חברה זו, אחד של בננו החיל ואחד ברשות אם המשפחה (כותבת מכתב זה). לכשהגענו לסניף ORANGE בצומת בילו – קבלנו שרות מאדם צעיר העונה לשם חן. בשיחה עם חן הוברר לנו שכדי להינות מהמבצע ,מזכויות ותק שיש לנו על אחד הטלפונים, ומהיות הבן שלנו חייל, מן הראוי שנחליף בינינו את הטלפונים- בני החייל יקבל את המספר בעל הותק הגדול יותר ואני אשתמש בטלפון בעל פחות ותק. החשבון שקבלנו מ-ORANGE מאז היה גבוה יחסית- קשרנו זאת להיותי נזקקת לטלפון הסלולארי בעת אשפוז. אולם לתימהוננו חשבונות הטלפון לא השתנו גם לאחר מכן(משהשתחררתי מבית החולים). בחודש אוגוסט הסתכל בני על החשבון ואמר כי לדעתו חלה טעות- הטלפון שברשותי מחויב כחשבון חייל והחשבון שלו כאזרח מן השורה.בננו ניגש לסניף ORANGE בצומת בילו, אומנם נמצא כי דבריו נכונים ונעשתה ההחלפה- כך שבני מחויב כחייל ואני כאזרחית מן השורה. ב-03.09.04 ניגשנו בעלי ואני לסניף ORANGE בצומת בילו ואמרנו כי אנו מבקשים שהחשבון שלנו ייבדק ואם ימצא כי שילמנו סכום גבוה מן הנדרש נזוכה. את בקשתנו זאת הפננו לאישה צעירה העונה לשם עדי, שאמרה לנו כי מספר הפניה שלנו הוא 72727772 ושנציג החברה יחזור אלינו טלפונית וייעדכן אותנו. מאז שקט אלחוטי רועם. שוחחתי עם ליאת שהבטיחה שהעניין בטיפול בתאריך 13.09.04 הבטיחה לחזור עם תשובה ולא חזרה, מליאת בקשנו אסמכתא כתובה כי העניין בטיפול ולא קבלנו. למחרת שוחחתי עם מורן אמרתי שהובטח לנו כי יחזרו אלינו ושוב חזרה על ההבטחה כי יחזרו אלינו טלפונית בעניין זה. שוחחתי עם ענת שאמרה שייבדק העניין- ואם ימצא כי אנו זכאים, נקבל הבית הקטנת חיוב ותעודת זיכוי שיבוא לביטויי בחשבון הקרוב או זה שלאחריו. בינתיים חויבנו בשני חשבונות ואין ביטויי לבדיקת העניין. בשיחתי עם ענת הזהרתי כי נפנה לתכנית שלך. אחרי שיחה זאת צלצל אדם שהזדהה בשם דקל ואמר שנסיר דאגה העניין בטיפול. בתאריך 14.10.04 שוחחתי עם הלה התרעתי שנפסיק לעבוד עם ORANGE והיא הבהירה לי בשיא הסבלנות כי זו זכותי. לזכותה של ORANGE יאמר שהיא מעסיקה אנשים אדיבים, איש אינו עונה בחוצפה, אף שאתה מאבד את סבלנותך. ברור שאין זה מעניין של טלפנית זו או אחרת לבדוק את החשבון שלך, עושה רושם שזו מדיניות החברה למשוך כמה שיותר זמן לקוח, שמתברר כי הוא זכאי להחזר כספי קטן או גדול ככל שהייה. ORANGE -מפרסמת את עצמה בכל מדיה אפשרית כחברה שתתן את השרות הטוב ביותר, אולם מסתירה מלקוחותיה שברגע שיתקלו בבעיה כל שהיא לא יהייה להם מענה. לאמנון אבקש התייחסותך