אי הצגת מחיר על פריטים - רשת קמעונאית גדולה

אי הצגת מחיר על פריטים - רשת קמעונאית גדולה

רכשתי ברשת קמעונאית גדולה 4 חבילות של גרביים, ועל אף מוצר לא הייתה מדבקת מחיר. השילוט היחידי היה של 1+1.
ניגשתי לקופה על אף התור הארוך והקופאית אמרה שזה מה שיש והמבצע מופיע, אמרתי ש"1+1" זה לא המבצע ואני דורש לדעת כמה המחיר כל יחידה אחת (זאת כמובן שאוכל לחשב את כדאיות המוצר).
ניגשתי בחזרה עם אחת העובדות לסטנד והיא ראתה בעצמה שאין תמחורים על המוצרים. חזרתי לקופה וביקשתי שיסרקו את המוצר, היא אמרה שיחידה אחת "עולה 70 או 50" ובתגובה התעקשתי לדעת את המחיר המדויק. הקופאית "עשתה לי טובה" ואמרה שתעשה לי במחיר של 50 שח.
בכל מקרה רכשתי את המוצרים. כשהגעתי הביתה תהיתי אם בקופה היא לא הייתה סגורה על המחיר איך אדע שזה באמת המחיר שאני צריך לשלם. פניתי לשירות לקוחות בפייסבוק עם צילום הקבלה וקיבלתי איזושהי תשובה מוזרה וביקשו הבהרות לגבי קוד הפריט. לא התייחסו למחיר מלבד זה ש"אין אפשרות לדעת אם המדבקה נפלה או שלא" שלחתי צילום קדמי ואחורי של הפריטים, ורואים בבירור שאין מדבקה.
אני מחכה לתגובה נוספת.
האם יש לי עילה במקרה הזה? פיצוי כלשהו ?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
פיצוי על מה ?

לא הבנתי על מה אתה רוצה פיצוי
אבל בהחלט יש מקום לתלונה ברשות להגנת הצרכן במשרד המסחר והתעשיה על אי הצגת מחירים, כנס לאתר האינטרנט שלהם וראה איך עושים זאת
 
כשעשיתי חיפוש

ראיתי שניתן להגיש תביעה על אי הצגת מחיר ו על סך 10 אלף שקלים ללא הוכחת נזק.
השאלה אם על סמך זה יש קייס.
 


 
למעלה