שלום למומחים
בחודשים האחרונים נולדה אצלי בעבודה סיטואציה מטרידה ביותר
אנשים פותחים את אותו קובץ אקסל, אבל המשתמש "השני" שפותח - לא מקבל התראה שהקובץ בשימוש אצל משתמש אחר.
זה גורם לכך ששניים עושים שינויים בקובץ והשינויים של אחד מהם הולכים לאיבוד.
האמת שחשבנו להגדיר את הקבצים כקבצים לעבודה משותפת, אבל זכור לי שיש כל מיני תכונות שלא עובדות בקבצים משותפים..
אשמח קבל הכוונה כלשהי
בחודשים האחרונים נולדה אצלי בעבודה סיטואציה מטרידה ביותר
אנשים פותחים את אותו קובץ אקסל, אבל המשתמש "השני" שפותח - לא מקבל התראה שהקובץ בשימוש אצל משתמש אחר.
זה גורם לכך ששניים עושים שינויים בקובץ והשינויים של אחד מהם הולכים לאיבוד.
- הקבצים אינם מוגדרים לעבודה משותפת
- זה קורה באופן אקראי ועל קבצים שונים
- אותם קבצים לעיתים כן נותנים התראה
- למיטב ידיעתי - עובדים אצלנו על אופיס 2016 (חלק מקומי וחלק בעבודה מרחוק דרך פתיחת טרמינל, כאשר האקסל מותקן בשרת)
האמת שחשבנו להגדיר את הקבצים כקבצים לעבודה משותפת, אבל זכור לי שיש כל מיני תכונות שלא עובדות בקבצים משותפים..
אשמח קבל הכוונה כלשהי