השאלה באיזו תדירות זה קורה
אם אתה עושה דרופ שיפינג ללא שימוש במוניטור אז הסיכוי שדברים כאלה יקרו הוא גבוה. מחירים ומלאים משתנים כל הזמן באתרים (אמזון, עלי וכו)
אין כאן עניין של תביעות. יש עניין של אתיות עסקית.
אם לקוח קנה מוצר והוא מרגיש שהרוויח עסקה טובה ופתאום מקבל הודעה שאתה צריך לבטל בגלל איזה תירוץ,אתה עלול לחטוף שלילי. זה חבל מאוד לקבל על ההתחלה.
גם כשאתה מבצע ביטול, תמיד לסכם עם הלקוח לפני, לקבל את אישור ולבחור את הסיבה "הלקוח ביקש, או שיש בעיה בכתובת".
אם תבחר את הסיבה "אין לי במלאי" תקבל דיפקט.
צבירה של כמה דיפקטים תגרום להשהייה או סגירה של החשבון.
בהצלחה
אני אומר תמיד, לא להתעסק בדרופ שיפינג על ההתחלה.