אי עמידה בהתחייבויות

yak1231

New member
אי עמידה בהתחייבויות

1.במידה ולא הצלחתי לעמוד בהתחייבות שלקחתי על עצמי , כמו לספק מוצר ללקוח שהבטחתי לו כי המלאי אצל הספק אזל או מכל כשל אחר שיכול להיות ..האם אני חשוף לטביעות מצד הלקוח או אתר איביי ?
 

koldunia

New member
תגובה

יש כל מיני תוכנות שמעדכנות אותך במידה והמוצר אזל במלאי אם אתה עושה דרופשיפינג. אם לא בדקת והמוצר אזל ואתה כותב שסיבת הביטול היא חוסר במלאי, יש לך נקודה רעה. כמה נקודות כאלה וסוגרים לך את הseller account לתמיד. כך שלא כדאי להסתכן ועדיף לרכוש תוכנה שכזו. + ברוב המקרים בגלל הסיבה הזו יהיה לך גם פידבק רע שזה גם לא כדאי.
 

Amiram_e

New member
השאלה באיזו תדירות זה קורה

אם אתה עושה דרופ שיפינג ללא שימוש במוניטור אז הסיכוי שדברים כאלה יקרו הוא גבוה. מחירים ומלאים משתנים כל הזמן באתרים (אמזון, עלי וכו)
אין כאן עניין של תביעות. יש עניין של אתיות עסקית.
אם לקוח קנה מוצר והוא מרגיש שהרוויח עסקה טובה ופתאום מקבל הודעה שאתה צריך לבטל בגלל איזה תירוץ,אתה עלול לחטוף שלילי. זה חבל מאוד לקבל על ההתחלה.
גם כשאתה מבצע ביטול, תמיד לסכם עם הלקוח לפני, לקבל את אישור ולבחור את הסיבה "הלקוח ביקש, או שיש בעיה בכתובת".
אם תבחר את הסיבה "אין לי במלאי" תקבל דיפקט.
צבירה של כמה דיפקטים תגרום להשהייה או סגירה של החשבון.

בהצלחה
אני אומר תמיד, לא להתעסק בדרופ שיפינג על ההתחלה.
 
למעלה