אך אתם בכלל יכולים לחשוב על טרנספר?

שמאלני

New member
אך אתם בכלל יכולים לחשוב על טרנספר?

תגידו לי אתם על סמים או משהו אני לא מבין אותכם מי שמדבר ככה הם לא שפוים נקודה. זה כמו הרעיון של הנאצים שהנאצים רצו ועשו טרנספר ליהודים. זה משהו שאיך אפשר בכלל לחשוב על רעיון כזה רעיון גזעני לכל דבר בכלל אתם פה גזענים. אתם מדברים רק על ההסתה שהפלסטינים עושים ומה על ההסתה שהמתנחלים עושים. תלכו לילד פלסטיני תשאלו אותו אם הוא אוהב יהודים הוא יגיד שלא תלכו לילד ימני תשאלו אותו אם הוא אוהב ערבים הוא יגיד שלו. אבל שהפלסטיני אומר שלא אז זה בגלל ההסתה ושהמתנחל אומר שלא זה בגלל שהפלסטינים עושים טרור. תגידו לי אתם חושבים שכל הערבים בשטחים עוסקים בטרור,מה שאתם רואים בטלויזיה אלה לא פשוטי העם המסכנים אלה ארגוני הטרור שמוציאים את האנשים שלהם לרחובות. בכלל חשבתם למה הם שונאים אותנו או שאתם כרגיל מסתכלים רק על הצד שלנו. למה הערבים כל כך שונאים אותנו אני שואל אותכם,סתם כי בא להם. תפעילו קצת את השכל ואולי תגיעו למסקה נבונה. העם פשוט ואני לא מדבר על ברגותי או אחמד יאסין שגרים בוילה ושיושבים על מיליונים בבנקים בשוויץ אני מדבר על פשוטי העם שאין להם מה לאכול והם ישנים על האדמה. אז על מה אתם בכלל מדברים תגידו לי על טרנספר על מי אתם רוצים לעשות טרנספר על ערבים מסכנים שאין להם כסף לעבור את החודש. הפתרון היחיד שלנו זה לדבר איתם לא עם ארגוני הטרור אלה לדבר עם ערפאת ללחוץ עליו שיפרק את ארגוני הטרור. זה הפתרון ההגיוני החכם הפשוט והכי נורמלי שאפשר לעשות. מעניין איך רק אתם חושבים על טרנספר ושעשו סקר רוב העם בעד מדינה פלסטינית עצמאית אתם יודעים מה עזבו את רוב העם אנחנו הרי כולם יודעים זאת תלוים בארה"ב ובעולם תשאלו אותם מה הם חושבים על רעיון הטרנספר.
 
הלוואי שהנאצים היו עושים לנו טרנספר

6 מליון יהודים וצאצאיהם היו היום עימנו. עם עוד 5 מליון יהודים בארץ, הערבים היו מדברים ללמפות.
 

שמאלני

New member
בגיניסט אתה לא יודע הכול...

תשמע אני לומד היסטוריה ועוד מעט אני ניגש לבגרות מה שהפסקתי ללמוד זה שהנאצים עשו ליהודים טרנספר ל-110,000 יהודים בלבד. אומנם זה קצת לעומת היהודים שנשארו בגרמניה אבל זה עדין טרנספר.
 
חבל שלא עשו לעוד 5,900,000

אני לא רוצה לעשות טרנספר לערבים. בסכ"ה אני רוצה לגרש את כל מי שרוצה להרוג אותי.
 

שמאלני

New member
איך אתה חושב העולם יגיב?

נראה לך באמת אפשר לעשות טרנספר. תבין אנחנו תלוים בארה"ב עם חס וחלילה נעשה משהו בניגוד למה שארה"ב אומרת לנו אני לא רוצה לחשוב מה יקרה. זה כל כך ברור שהם לא יסכמו לנו לעשות טרנספר זה גם מעשה לא הגיוני ולא מוסרי. אבל בהחלט אני לא פוסל טרנספר שאפשר לעשות לארגוני הטרור.
 

Charlie

New member
ולמה?

מה העולם יראה בשידורי ה-CNN? פלסטיני עומד בתור לקונסוליה האמריקאית או לשגרירות הקנדית, ממלא כמה טפסים והולך. הרי ישראלים עושים את זה כל הזמן. למה "מבט" לא מצלם??? ואיפה CBS כשצריך אותם! זה פשוט לא ISSUE חדשותי ולכן אף אחד לא יצלם את זה. ואם לא מצמלמים את זה - זה לא קיים!
 

small@ani

New member
כאילו שהאמריקאים והקנדים

כבר מספקים להם טפסים... אם זה היה ככה, כולם כבר היו שם. הבעיה שטרנספר אפשרי רק באלימות, ולארצות השכנות. בכך הבעיה תרדוף אותנו מאות שנים. שלא לדבר על המצפון.
 

שמאלני

New member
charlie הצחקת אותי

איך אתה אומר זאת ממש קרעת אותי. שהם ימלאו טפסים נראה לך שאיזה מדינה תרצה לשלוט 3 וחצי מיליון פלסטינים אף מדינה לא תרצה לקבל כל כך הרבה. ואני אגיד לך איך העולם יראה זאת לא איך שאתה מסביר ימלאו טפסים וזהו שוב אתה מסתכל איך שאתה רוצה ולא על כל התמונה. יראו ילדים נשים וגברים פלסטינים בוכים מעלים אותם בכוח על האוניות או מה שזה לא יהיה והעולם יראה בנו אויב אכזר שאין לו לב לאנשים. ואתה תשב בבית תסתכל ותגיד הנה אנחנו מעיפים מכאן את המחבלים. הקטע זה שאתה ועוד כמה וכמה אנשים בארץ הזאת ישמחו אך העולם יראה זאת אחרת והתוצאות של הטרנספר יהיו קשות ביותר.
 

אביסון

New member
ממשיך לפחד מהעולם, יא שפן

אולי די כבר לדפוק כל רגע חשבון לעולם? תאמין לי, שמאלני, אם פעם אחת תתקבל פה החלטה שאחרי שישראלי נרצח, מגרשים כפר שלם לירדן או ללבנון, אז יומיים יצעקו בCNN, ואחרי זה , יא חביבי, עראפאת והחבר´ה יתחילו לחשוב פעציים לפני כל פיגוע. אבל אצלנו משקשקים מכל ציוץ של איזה דיפלומט אמריקאי, שגריר בלגי , קונסול ואיטנמי, או שדרית בCBS. בוא אני אתן לך דוגמא למה אני מתכוון: אמרו שאם נשתלט על האוריינט האוס,אז אוי ואבוי לנו. כבר חצי שנה האוריינט בשליטתנו, ונראה לי שאין אחד בעולם שזה ממש מעניין אותו. אבל איזה מסע הפחדה היה כאן כל השנים מצד השמאל בנוגע לאוריינט האוס: זה חומר נפץ, אסור לפגוע בסממן הריבונות הזה, והיום- כאילו כלום. הייתי רוצה לתת עוד דוגמאות , אבל ממשלות ישראל האפסיות לא מאכילות אותנו, לצערי, בפעולות הדורשות קצת יותר אומץ וביצים מהפעולות השגרתיות. יש פיגוע, המטבחון המהולל מתכנס.......וזה נגמר עוד לפני האקשן: "ישראל תלחם בטרור ותרדוף אחרי כל מי שמנסה ...... וכו´ וכאלה. יא פחדנים עלובים.
 

שמאלני

New member
אביסון משהו משחורר אצלך

מה קשור תגיד אתה לא נורמלי איזה דעות יש לך. אתה גזעני אם אתה חושב שצריכים לעשות לערבים טרנספר זאת גזענות לשמה. אני לא רוצה שהמדינה שלי תהפוך לגזענית למזלי המיעוט חושב שצריך לעשות להם טרנספר וסקרים מוכיחים זאת. דבר שני איך הגעת לזה שאני מפחד אני לא מבין אותך תאמין לי שאם ארה"ב תסגור לנו את הברז אתה תאכל אותה טוב טוב ולא רק אתה כל עם ישראל. אנחנו מחוזקים פה בזכות ארה"ב עם לא שמת לב.
 
אוי ואבוי- אני נחנק מדמעות

ארצות הברית תסגור לנו את הברז... מעניין מאוד. למצרים וסעודיה שאזרחים שלהן היו מעורבים באסון התאומים, היא לא סגרה. היא ממשיכה להזרים להן סיוע כספי וצבאי כבד. אבל לנו היא תסגור. כמו שסגרה אחרי הפצצת הכור העיראקי, כמו שסגרה כשכבשנו בירה ערבית בשל"ג, כמו שסגרה כבר מאות פעמים אחרי כל התנחלות (כידוע לך ארה"ב מתנגדת נמרצות להתנחלויות). חלאס לאיים ולהלך אימים. ארה"ב לא תסגור שום ברז, כי אנחנו המדינה היחידה שהיא יכולה לסמוך עליה בין הים התיכון למזרח הרחוק. כל המשטרים הערביים שבירים: היום שולט שם מובראכ ומחר איזה בן לאדן מצרי, בדיוק כמו שקרה באפגניסטאן עם הטליבאן. אבל המחשבה שניה... אם יסגרו את הברז... אז: נאכל פחות סושי? ניסע במכוניות מודל 1998 במקום במכוניות 2002? אני ממש נחנק מדמעות. אני פונה ליושבי הפורום בשאלה שאני מזמן רוצה לברר: כמה אחוז מהווה הסיוע האמריקאי מתוך תקציב המדינה הישראלי? (ההערכה שלי היא 5%. אם מישהו יודע, שיפנה אלי.
 

shlomikli

New member
אנחנו דמוקרטיה...

ואנו הומאנים, לכן אנו חושבים על טרנספר. בכל מקום אחר במזרח התיכון, היו חושבים על חיסול המוני. הרי זה מבוקש, כמאמר הפיתגם: "הבא להרגך השכם להרגו".
 

shlomikli

New member
אף מדינה לא תקבל אותם?

שמאלני, אם שרון מחליט לעשות אצלו "ספטמבר השחור" (בתקווה שזה יהיה ללא גילויי הזוועה המאפיינים דיכויי מרידות של שליטים ערביים המלווים בטבח אכזרי של אזרחים), אז מן הסתם יווצר לחץ אדיר על ירדן והיא תקרוס תחת המוני הפליטים שישטפו אותה.
 
תגיד לי, אתה בסדר???

שלש פעמים כתבתי שאני נגד טרנספר, ואתה כותב לי: "נראה לך שאפשר לעשות טרנספר"? שמעת פעם על המושג "מתפרץ לדלת פתוחה"? בפעם האחרונה, זה מה שאני חושב: אני נגד גירוש אנשים כלשהם (כולל ערבים) מא"י בח רק בגלל הלאום שלהם. זה לא סותר את העובדה שאני שמח על כל ערבי שעוזב את הארץ ועל כל יהודי שבא אליה. אני בפירוש חושב שמי שמתנגד לאופי היהודי של מדינת ישראל צריך לקום ולעזוב את המדינה. אם הוא מחליט להישאר, לא אפגע בו כל עוד הוא לא נוקט צעדים אקטיביים להגשים את דעותיו. אך מרגע שנקט צעדים כאלה (מעורבות בטרור, הסתה וכיו"ב), אחת דינו- להיות מגורש מכאן בהזדמנות הראשונה, גם אם כל העולם יתנגד לכך. איננו יכולים להשאיר בקירבנו אנשים שמנסים לחסל אותנו. אסור לנו להגיש את צווארנו לשוחט.
 

small@ani

New member
רבין כבר זרק 400 חמסניקים ללבנון

ונאלץ להשיב אותם. מה יצא לך מזה? תנועת חמס ענקית.
 
נאלץ? הצחקתני

אני חשבתי שרבין לא היה אחד שנכנע ללחצים. הרי הוא תמיד אמר שהוא מצפצף על הימין ולא יכנע להפחדותיו. אז למה נאלץ? הוא עשה זאת מרצונו החופשי ובכך גרם נזק חמור למדינת ישראל. אלמלא היה משיב אותם, היו נחסכים חייהם של הרבה יהודים. צר לי עליו, באמת. אני בטוח שלא למה שקורה עכשיו הוא התכוון.
 

Ergil

New member
דמגוגיה

היא ההגנה האחרונה של מישהו שיודע שמי שמתווכח איתו צודק.
 
למעלה