אכזבה וכעס

u r i el

New member
משום מה ברכישה זו אני לא מוצא

את תאריך ההאספקה המשוער. תאריך המשלוח מופיע.
יתכן דבר כזה ?
 

u r i el

New member
אכזבה וכעס


באמצע ינואר רכשתי מוצר מאיביי שלא הגיע עד עכשיו.
בינתיים הם שלחו לי מייל בקשה למשוב ומאחר שטרם קיבלתי את המוצר נתתי משוב נוטראלי שגרם להם לחזור אלי בכמה מיילים יום יום, שוב ושוב בתחינה וב"דמעות" שאשנה את המשוב לחיובי ורק אז יוכלו לטפל בבקשתי להחזר או להסדר אחר.
נעניתי לבקשתם, שלחתי משוב חיובי והצעתי שישלחו אלי פעם נוספת, אולם הפעם לכתובת בארה"ב לשם אגיע בקרוב ומאז ששניתי את המשוב אין כל תגובה מהם. התנדפו ....
אל מי פונים ואיך ניתן לטפל ?
בתודה מראש.
 

Amiram_e

New member
תפתח קייס בפייפל שהמוצר לא התקבל , באיביי לדעתי עבר הזמן

תעשה מידיית אסקלציה ותתאר בה את השתלשלות העניינים תבקש החזר מיידי.
 

Amiram_e

New member
הסבר

כשאתה פותח קייס, בין אם הוא באייבי או בפייפל, קודם כל ניתנת הזדמנות למוכר להסביר ולהוכיח. הוא נדרש עד תאריך מסוים לתת הסברים.
במידה והקונה והמוכר לא מגיעים להסכמה, הקונה מסלים לשיפוט של איביי / פייפל.
במקרה כזה ניתנת החלטה על פי פרמטרים אובייקטיבים כגון חובת הוכחה למשלוח, חובת הוכחה להגעה של המוצר וכו.

במקרה שתיארת, ניראה שהמוכר הצליח להערים עליך ולגרום לך לשנות את הפידבק בלי שהוא יתחייב לקיים את הצד שלו בעסקה (מתן פיתרון לבעיה).
מה שעניין אותו זה רק לקבל פידבק חיובי ולא לגרום לך להפוך להיות לקוח מרוצה.
חבל.
במקרה כזה, אין כאן על מה לדון.
פשוט תיפתח קייס ומייד תסלים ותפרט בדיוק את כל הההשתלשלות.
במידה והקייס יסגר לטובתך ואין סיבה שלא, המוכר יחטוף סטרייק (נקודה שחורה) בחשבון שלו. עוד אחת כזו והחשבון שלו יושהה ובמקרים קיצוניים ייסגר.
 

u r i el

New member
תודה רבה ! נסיתי עכשיו בעקבות הצעתך

להכנס לפייפל ולדרוש החזר, עד כמה שהבנתי יש לבצע את הפעולה הזו דרך איביי. ראה כאן :

https://www.paypal.com/il/smarthelp...cription.-how-do-i-report-the-problem-faq1344

אכן כפי שכתבת, קיבלתי מאיביי שורה של מכתבים שלעתים נראה שאינם מתייחסים עניינית למה שאני כותב להם, ובמכתבים אלה התחננו בפני להעביר ביקורת חיובית כי רק כך יוכלו לטפל בבקשתי. לאחר שעשיתי זאת לא קיבלתי מהם שום אישור לכך. במקביל הצעתי להם פעמים אחדות שישלחו את הפריט לכתובת אחרת בארה"ב - אולם לא זכיתי לשום התייחסות עניינית להצעה זו. לעומת זאת הם שולחים אלי שוב ושוב מכתבים בהם הם מבקשים לסגור את הקייס ושוב משוב.
בשלב זה אני כבר עייף מההתכתבות העקרה הזו ומעוניין בהחזר כדי לסגור את הפרשה. הפריט שנשלח ב-22.1 וכפי שכבר כתבתי לעיל אין כל תאריך הגעה משוער, משום מה.
 

Amiram_e

New member
איביי זה לא גוף שמדבר איתך, אלא אסופה של מוכרים פרטיים

תחשוב על תערוכה ובה יש הרבה דוכנים. כל אחד מהמוכרים מנהל עצמאית, אבל יש הנהלה שאפשר להתלונן אליה במקרה ומישהו מהם מפר את החוקים.
שאתה מתכתב , זה עם המוכר. הוא יכול לתת שירות טוב ויכול שלא.
אם אתה לא מסתדר עם המוכר, אתה מסלים לאיביי או לפייפל והם מטפלים. יש שירות לקוחות.
יעצתי לך לפנות לפייפל כי איביי מוגבל לזמן מסוים , כחודש אחרי הקנייה.
פייפל לעומת זאת מאפשר לפתוח קייס עד 180 יום מיום הקנייה.
 

u r i el

New member
אתה כנראה צודק חלקית.

דברתי עם פייפל וסיפרתי להם על המקרה ועל כך שכל התקשרות מצדי לאיביי, גוררת שני מענים, שניהם על "ניר מכתבים" של איביי, אבל אחד הוא דבר המוכר והשני משירות לקוחות של איביי. שניהם מנוסחים די דומה.

בפייפל אמרו לי שלא כדאי לסגור את התלונה, כי המוכר עלול שלא לבצע החזר אחרי פעולה כזו שהיא איננה הפיכה, כלומר לא ניתן לחדש תלונה אחרי סגירתה. לעומת זאת התערבות של פייפל עלולה להכעיס את המוכר ובעקבות כך הוא עלול לחסום אותי לעסקות עתידיות ולכן עצתם לפעול רק מול איביי, וזה מה שעשיתי.

בינתיים הם נתנו לי ארכה של שבוע ונראה, אולי יגיע .....
 
למעלה