הסבר
כשאתה פותח קייס, בין אם הוא באייבי או בפייפל, קודם כל ניתנת הזדמנות למוכר להסביר ולהוכיח. הוא נדרש עד תאריך מסוים לתת הסברים.
במידה והקונה והמוכר לא מגיעים להסכמה, הקונה מסלים לשיפוט של איביי / פייפל.
במקרה כזה ניתנת החלטה על פי פרמטרים אובייקטיבים כגון חובת הוכחה למשלוח, חובת הוכחה להגעה של המוצר וכו.
במקרה שתיארת, ניראה שהמוכר הצליח להערים עליך ולגרום לך לשנות את הפידבק בלי שהוא יתחייב לקיים את הצד שלו בעסקה (מתן פיתרון לבעיה).
מה שעניין אותו זה רק לקבל פידבק חיובי ולא לגרום לך להפוך להיות לקוח מרוצה.
חבל.
במקרה כזה, אין כאן על מה לדון.
פשוט תיפתח קייס ומייד תסלים ותפרט בדיוק את כל הההשתלשלות.
במידה והקייס יסגר לטובתך ואין סיבה שלא, המוכר יחטוף סטרייק (נקודה שחורה) בחשבון שלו. עוד אחת כזו והחשבון שלו יושהה ובמקרים קיצוניים ייסגר.