אכזבה מהשרות והיחס בסניף הראשי

אכזבה מהשרות והיחס בסניף הראשי

ליעל, קודם כל אציין שהאכזבה לא ממך ומהפורום הנפלא הזה אבל מכיוון שאין כאן הפניה לפניות הציבור של החברה או לנציג מטעמה, אני בוחרת לפנות אליך ובטוחני שדבריי יגיעו ליעדם. ביום שני 26.4 הגעתי לסניף הראשי להרצאה על תזונת תינוקות בשנה ראשונה. הגעתי למקום במיוחד מבת-ים ב-10:30 בבוקר עם תינוק בן 5 חודשים וזאת כמובן אחרי שנרשמתי שבועיים קודם לכן בטלפון. בשעה 10:45 הודיעה לנו אחת העובדות במקום כי ההרצאה לא תתקיים.העובדת הנ"ל ראתה שיש מס' אמהות הממתינות להרצאה והתקשרה לבדוק את פשר האחור.בשיחת הטלפון נאמר לה כי ההרצאה בוטלה ומי שנרשמה מראש התקשרו והודיעו לה על כך.מיותר לציין כי אם היו מודיעים לי ולאמהות האחרות כי ההרצאה בוטלה לא הייתי פונה אליך. אני חושבת שמן הראוי היה לידע טלפונית על ביטול ההרצאה ולא רק להצהיר כי הדבר נעשה. בעידן התקשורת של היום עם המזכירות והמענה הקולי ניתן היה גם להשאיר הודעה אך כמובן שגם זה לא נעשה. מיום שני ועד היום איש בשילב גם לא מצא לנכון להתקשר ולהתנצל על כך שהטרחנו עצמנו להגיע להרצאה שבוטלה. לא נותר לי אם כן להביע אכזבה על הזלזול בו נתקלתי ,זלזול שאינו מתאים לחברה שבאמת מכבדת את עצמה. בכבוד רב, אורלי ישראלי
 
שלום לך, אורלי

ראשית, אני רוצה להתנצל על ההדרכה שלא התקיימה ועל מפח הנפש של כולכן. לצערנו הרב, המדריכה שאמורה היתה להעביר את ההרצאה - חלתה. היא תיכננה להגיע, על אף המחלה, אולם לקראת השעה 10:00, למרות כל הרצון והכוונה הטובים - היא פשוט איבדה את הקול. כמובן שמיהרנו להודיע לנרשמות, בידיעה ברורה כי חלקן כבר בדרך, על טפן. התחושה היתה מאד לא נעימה, ואת ממש צודקת! אנחנו מבטיחים לקיים את ההרצאה ברגע שהמרצה תבריא, והבטחנו להודיע על כך לכל הנרשמות. (אשמח אם תכתבי לי מסר עם מס' הטלפון שלך, כי לא הצלחתי למצוא את פרטייך בטפסי הרישום) שוב, מתנצלת על עגמת הנפש, ומאחלת לכולנו רק טוב! עדי.
 
למעלה