אכזבה קשה מהשירות בשילב

מרץ

New member
אכזבה קשה מהשירות בשילב

ילדתי לפני חודש בן משגע. עשיתי עוד הרבה לפני הזמנה של האינגליזינה החדשה (לאונג') וסלקל. שלחו לי אותה הביתה באיחור, כך שנאלצתי ללות סלקל מחברה על מנת לצאת מבית החולים, אבל לא משנה, מילא. השליח שהביא את העגלה והסלקל הרכיב אותה ומתברר שהוא הרכיב לא טוב!!! הלכתי עם העגלה כמה ימים ושמתי לב שיש שיפוע ברגליים במצב של האמבטיה, העגלה אינה 180 מעלות, אך לא הצלחתי לסדר את זה. נסעתי לבית שילב ושם שאלו אותי מי התקין לך את העגלה? הוא לא חיבר איזשהו חלק וזו הסיבה הבחור במחסן היה ממש נחמד וסידר את זה. שמחתי וחזרתי הביתה יום ראשון, אתמול, היה לי חיסון של גיל חודש שגם ככה הלחיץ אותי מה שהיה חסר לי שאני אראה ששוב יש בעיה בעגלה. הפעם צד ימין יותר גבוה מצד שמאל!!!!! הסתכלתי ושוב ראיתי שהפעם יש איזה חלק משוחרר בצד שמאל ואין לי מושג איך מרכיבים את זה. כבר הייתי על סף דמעות כשאני שמה אותו בעגלה הוא מחליק לצד שמאל!!! מה יהיה? שילב לא יודעים להרכיב עגלות??????????? אין לי כוח יותר לנסוע לסניף בשילב מיוצר לציין שבשירות לקוחות לא עונים מיד וצריך להשאיר הודעה בא לי לבכות, אני עייפה ומותשת ועוד יש לי לטפל עכשיו בנושא העגלה. האם זה אפשרי שמיהו יבוא הביתה וירכיב אותה כמו שצריך??
 
תשובה

אשמח לעזור לך אך על מנת לעשות זאת אצטרך פרטים או שהשארת את פרטיך בשירות לקוחות? בכל אופן הם אכן שם בשבילך גם אם זה דורש להשאיר הודעה... שירות לקוחות עושים ויעשו את המקסימום על מנת שתקבלי פיתרון לבעייתך תודה דפנה
 
למעלה