אכזבה

XMankoX

New member
אכזבה

אני עובדת במקום עבודה כבר קרוב לחצי שנה ואמנם כשנכנסתי לעבודה לקח לי כמה זמן לקלוט את העניינים אבל הפכתי להיות ממש וורקוהולית. בחודשים האחרונים ובעיקר בחודש האחרון עבדתי יותר שעות ונתתי מעצמי הרבה יותר ממה שעובדים אחרים נתנו. אפשר להגיד שאני ממש חיה את העבודה ומשקיעה המון והמנהלים שלי כולם יודעים את זה ומעריכים את זה. מה שכן, קיבלתי ביקורת מלקוח סמוי שלא הייתה כל כך חיובית ועל זה קיבלתי השהיה של שבוע מהעבודה. זה מאוד פגע בי מכיוון שאחרי כל העבודה הקשה שלי זה התודה והערכה שאני מקבלת. שהמנהל שלי מסתכל רק על הביקורת הזו כאילו היא משקפת את כל העבודה שלי זה מאוד מאכזב בעיני במיוחד אחרי ההשקעה הרבה שלי. המנכ"ל של החברה אפילו מעריך את העבודה הקשה שלי ותופס ממני כעובדת הכי חזקה בסניף שלנו והודיע לי שאם אי פעם אני אצטרך איזשהו אישור או המלצה, אני יכולה לפנות אליו. אז בקיצור הייתה לי שיחה היום עם המנהל והוא הודיע לי על ההשהיה. בנוסף הוא אמר שהוא יבין אם אני אתקשר אליו במהלך השבוע ואגיד לו שאני רוצה להתפטר. מצד אחד הוא אמר לי שהוא גאה בי ושנכנסתי לו ללב ממש אבל מצד שני הוא עושה לי את הקטע המסריח הזה. בקיצור, אני ממש לא יודעת מה לעשות. מצד אחד אני מאוד אוהבת את העבודה הזו. ומצד שני אני ממש חושבת שעושים איתי עוול וזה מה שאני מקבלת על ההשקעה שלי. מה אתם חושבים שכדאי לי לעשות?
 
לא נכנסת לפרטי הביקורת השלילית

שקיבלת. מי הלקוח לא כל כך חשוב, מה שמאוד חשוב הוא האם נושא התלונה נבדק ובורר לעומק. לדעתי, לאור שיחתך הראשונה עם המנהל, בו הוא הצהיר על היותו גאה בך, אם חשוב לך מקום העבודה הזה, שוחחי פעם נוספת עם המנהל - הסבירי מה קרה - למה התלונן הלקוח, מתוך אי הבנה? טעות? יחס? והבהירי לו שלמדת מהנסיון. סה"כ את עובדת חדשה במקום עדיין, וכל אדם טועה. מה לעשות כולנו רק בני אדם.
 
שלום לך../images/Emo140.gif

אני מסכימה עם מה שרשמה אור חבצלות. בנוסף חשוב לי לציין שלקוח מאוד חשוב לחברה, מכיוון שהוא משלם כסף לחברה שמשלם את משכורת העובדים. אם זו היתה טעות חד פעמית אז העונש הוא אכן מאוד קשה. עדיין השהיה זה עדיף על פיטורים. אני מציעה לך לנסות לשכנע את הבוס שלא היתה לך כוונה רעה ופשוט טעית ואת מצטערת. תבטיחי לא לעשות זאת שוב. אם הוא לא יתרצה, אז תיקחי לך את השבוע הזה לחופש. תנסי להוציא את הדבש מהבאסה. תנצלי את השבוע להנאה. אני מניחה שאת עובדת בסניף של חברה גדולה כמו בנק. לכן, ההחלטה להשהות אותך התקבלה כניראה בהתיעצות של הבוס שלך עם עוד גורמים. יכל להיות שההחלטה ניכפתה עליו ממנהל משאבי אנוש או מהבוס שלו. מה שבטוח הוא, שהבוס שלך הגן עלייך, אחרת היית מפוטרת. הוא גם אמר לך שהוא גאה בך ומרוצה מעבודתך. תנסי לעבור את השבוע בקלות. גם אם הבוס שלך לא יתרצה.
 
../images/Emo207.gif אני בתגובה להערכה נמוכה

פשוט הקטנתי ראש. היתה לנו איזו ישיבה בנושא באגים במערכת, ומה היה ניתן לעשות ע"מ למנוע אותם. כשהגיע תורי להציג את עבודתי אמרתי משהו כמו "היתה בעיה. פתרנו אותה. סוף הסיפור".
 
טוב, את זה שהלקוח חשוב להם את יודעת

הם הרי טוחנים את זה לראש כל הזמן. אני- מאד מאד מבינה אותך! עבדתי ברשת מוצרי תינוקות גדולה, וראיתי כמה מאמץ השקעתי, ואיך לקוחות לא מתביישים להתלונן על שטויות. זכורה לי פעם אחת, שלקוחה הצליחה להתפלח לחנות חצי שעה אחרי שהיתה סגורה!!!! ומרגע שנכנסה התחילה לשאול שאלות. הראיתי לה איפה המוצרים שהיא צריכה (הרי לא יכולתי להגיד לה- מה פתאם נכנסת חצי שעה אחרי שאני כבר הייתי צריכה לצאת הביתה), והלכתי למחסן. היא קראה אחריי ואמרה לי שהיא לא יוצאת מהחנות עד שהיא מוצאת את מה שהיא צריכה. השבתי לה- בסדר, תסתכלי, כבר אין צוות. לא זוכרת משהו כזה. בחוצפתה שמעתי אותה מתלוננת. פחדתי פחד מוות- שמעתי את המנהל אומר לה: "מה, באמת, ככה היא אמרה לך? אני אטפל בזה". למזלי הוא לא עשה לי כלום, אפילו לא דיבר איתי בכלל. ואת צריכה להבין, שתמיד הייתי קורנת מאושר שם, וכשנשים הניקו הייתי מביאה להן לשתות מיוזמתי, בלי שמישהו אמר לי. ועשיתיעוד מחוות יפות שם, אבל מעולם מעולם לא קיבלתי מכתב. יש כאלה שאמרו לי דברים נפלאים, אבל מה יכולתי להגיד- תגידו לבוס? אחר כך התקבלתי לעבודה במקצוע שלי, ועזבתי את המקום. למרות שבסך הכל נהניתי. מאז אני מקפידה לשלוח מכתבי שבח על כל מוכר שמשרת אותי יפה. שלחתי כבר למעלה משלושים לחנויות ועסקים שונים. לדעתי, את יכולה להגיד לו "טעיתי וכו'" אבל אולי, אם הוא באמת מעריך אותך, אולי שיעביר אותך לתפקיד אחר, שבו עובדים מול אוכלוסייה פחות כפויית טובה.
 

ANNAIS

New member
כולם יהרגו פה אבל

אני דווקא חושבת , לאור נסיון העבר , שלא צריך להיות יותר מדי טובים בעבודה. כלומר : לא צריך לתת את הנשמה. אני אמנם בדיעה שלא צריך לסבול בעבודה ואם את נהנית שם אז יופי אבל לא צריך לתת את הנשמה כי אז מצפים ממך כל הזמן לעוד ועוד . צריך לתת במידה. ולשאלתך : אני חושבת כמו שאר האנשים שהגיבו שחשוב להיות ענייניים. מהות הביקורת , ממה היא נבעה. האם נבעה מכך שאין לכם פשוט את המשאבים לתת ללקוח מה שביקש ? אולי היה עומס באותו יום ובגלל שאת כלכך טובה בעבודה עשית 20 דברים ביחד והלקוח לא הבין את זה ? חשוב שתלבני את הדברים. השעיה של שבוע מהעבודה ,בכל מקרה , בשל ביקורת של לקוח סמוי -נשמע לי עונש חמור מאוד. מה הביפור שלהם שם ? תתעודדי ,אחות
 
למעלה