אלבום חדש לדמיאן מארלי - Distance Relatives

אלבום חדש לדמיאן מארלי - Distance Relatives

הנה ידיעה שעשויה לעורר קצת יותר את חברי הפורום היקרים. דמיאן מארלי מוציא אלבום (רביעי במספר עבורו) שיהיה משותף עם הראפר התותח נאס. מדובר למעשה בהמשך לשיתוף הפעולה באלבום האחרון שלהם, בשיר שיצא כסינגל והפך להיט גדול בארה"ב ובמקומות נוספים (Road To Zion) דמיאן מארלי, יגידו מה שיגידו, הוא בעיניי בין האומנים הצעירים המעולים שיצאו מג'מייקה בעשור האחרון (אפשר גם לכלול את סוף העשור הקודם). הקרבה המשפחתית עושה את שלה, לטוב ולרע. אבל נדמה שמבין האחים, דווקא לדמיאן היא עושה רק טוב. ההשוואה הקולית והחיצונית לאבא, היא בלתי נמנעת, אבל למזלו הגדול של דמיאן, הוא ניחן גם בכישרון לחדשנות ויצירתיות (תכונה שירש מאביו), בעוד חלק מאחיו קיבלו יותר את הדימיון לאבא,חיצונית והן ביצירותיהם, וזה הופך אותם בעיניי להרבה פחות מעניינים. דמיאן יוצר קומבינציות שמאגדות בתוכן רגאיי ג'מייקני אסלי, מטובל היטב במגוון השפעות אחרות, וזה תמיד מרענן, תמיד עם פלואו שלא שומעים בד"כ ברגאיי ועם ליריקס שתמיד פוגעות בול. להיטים כמו more justice ו- welcome to jamrock המשיכו להתנגן בדאנסים שנים אחרי שיצאו, וזה אומר הכל. האלבום (שצפוי לצאת ב- 23.6) נשמע כמו משהו שצריך להיות טוב, אם כי לא שמעתי אותו עדיין כדי להגיד, ובאלבומיו הקודמים תמיד היו סינגלים ראשונים רוצחים ואז באלבום עצמו גם שירים קצת, איך לומר, משעממים באלבום עצמו (למרות שלא חסרים אלבומי רגאיי מסוג זה). לינק לכתבה על האלבום עצמו. מה דעתכם? משמיעה ראשונה של הטיון הראשון מהאלבום, Holiday, לא התלהבתי מאוד למען האמת. אבל תוך כדי האזנה (ובמיוחד של הקטע שמתחיל בדקה 1:35) קלטתי שזה ניו רוטס באד (כנראה לקח לי זמן להתרגל מחדש לניו רוטס שכזה, שלא שמענו אולי מאז ימי האלבום welcome to jamrock) עם ליריקס באד של ריאליטי צ'ק.
 

strungout

New member
אין עליו!

ממש מחכה לשמוע את החדש שלו ... מתי הוא בא לארץ? :)
 

emmanuelee

New member
אוי כמה שאני מסכימה איתך

אני רודפת אחריו בכל ארה"ב וכבר יש כרטיסים למופע החדש (עם נאס) בסוף החודש. בתור מעריצה שרופה (באמת, גרופי אמיתית
) של כל (או לפחות...רוב בני מארלי) אני במיוחד אוהבת אותו כי הוא היחידי שמוסיף סגנון מיוחד משלו למרות נגיעות קלות בחומרים של אביו. מחכה בקוצר רוח!
 
כמה אני מקנא בך

בדקתי באמת את הלוח של דמיאן במיי ספייס, והוא מלא הופעות... אבל כולן בארה"ב, להוציא אחת בקנדה (ואני דווקא אהיה בקנדה הקיץ, אבל לא באזור במועד שלה). למה הוא לא חוזר לשורשים ודופק איזו הופעה ביארד באוגוסט? נו טוב, נצטרך להסתפק בקארטל, אנטוני בי, אלפנט, ביזי וכל שאר עשרות האומנים שיופיעו בסאמפסט ובפולי לאודד...
 
למעלה