המשך2
לאלומת האורות מתלווה רוח , ואזי יש השראה לטווחי רוח ונוצרים מרידיאנים בגוף ,
דהיינו מקביל למיתר האלומה ,העובר ברוח הגוף ויותר חיצוני לאלומה ,ונקרא מרידיאן .
מעברים בין האלומה למרידיאנים יש הרבה ויש מספר מרכזי העברה והתלכדות ממיתר אלומה למרידיאנים הניקראים צ'אקרות .
המרידיאן נמצא בהיבט רוחני יותר של הגוף ויותר חלש וכאילו עוטף וסובב את חלק ממיתרי האלומה .
אוכל טבעי כגון פירות ירקות וכו' , מכיל (אוכל= כוונות מתקיימות של האל ) , מיתרים בצפיפות הנמצאים באוכל המכיל מאור ורוח , ואנו צריכים לתאם את הפרי לגופינו .
פרי כרעיון , הוא אותו חיבור בין הקודש ובין ה-פ' שיש לנו בסגירת הגולגולת ,
דהיינו עוצמה חזקה יותר ממיתרי מאור ורוח היוצרות שדה פנימי מהשראה ,
הבא לביטוי בטבע בכל דבר המתחיל בעברית ב-פ .
דהיינו שדה פנימי הנמצא בפרי שצריך לתאמו לשדה הפנימי שלנו ע"י ברכה .
דהיינון מה נמצא אצלינו בטווח ה-בר (טבע בר אד-מה ,מהפנימי לחיצוני שאנו משרים החוצה ) , מתאם לרוח שלנו שדרכו אנו מכניסים את אוכל הפרי .
ואז זה נותן כוח נוסף לפנימי שלנו מבחוץ מהפרי .
כאמור יש חוטי קודש בגולגולת לכל מי שיש לו פ' בסגירת הגולגולת , היוצרים שדה השראה פנימי בכל הגוף , מעין דמות פנימית המכילה אנרגיה מערכי מיתרי האלומה למרידיאנים , הנותנים השראה מה אמור להיות השדה הפנימי האנרגטי של הגוף .
דהיינו עם אני אוכל תפוח , אני אוכל תחום פנימיות הרוח , דהיינו את הפנימי של שדה הרוח של הגוף , בו יש תצורה מה אמור להיות גופי , ואזי תפוח ביום מרחיק את הרופא מלבוא , דהיינו שומר על שדה פנימי רוחני מאיר בריא של רוח הדוחה שלילי והפוך וחשוך .
תפוז יתן השראה של שדה הרוח הפנימי לעומת המרחב החיצוני של המציאות ,
דהיינו מאזן למרחב המציאות החיצוני לשדה הרוחני של הגוף ועוזר בשינויים .
ויטמין סי בהקשר זה , הוא ערכי הסובב במרחב לעומת הארת הגוף .
דהיינו מתאם לערכי הסובב , ולמה זה טוב בחורף נגד צינון .
כי חורף הוא הגדר בו הרוח ההפוכה מתייחסת לאישיות שלנו -פ' לא דגושה .
דהיינו חוזק ההופכי לנו ולרוחנו בטווח האישיות , דהיינו היכן החומריות מעייפת את רוחנו , ואז ויטמים סי , משרה לנו יחס לסובב , דהיינו יש לנו השראה של שדה מלווה של סובבים שאנו מייצרים , ואזי במקום להיות תפוש בחומריות , ויטמים סי מוסיף לנו ערכי סובב , ומקל את לחץ הרוח ההפוכה בכל סיטואציה של החומר לערך סובב מלווה טבעי , ואזי רוחינו הפנימית נפרסת לעומת הסובבים במקום לחומריות הרוח ההפוכה .
וזה מונע התקררות (בגבולות הסביר) .
ומצב יותר טבעי בריא בו רוחנו הפנימית נשמרת ולא מתמעטת ביחס לחומרי .
רק שזה מקשר אותנו יותר לפריסת סובבים , וגם מזה מידי פעם צריך להשקיע בפנימי ולא בסובב , ואזי לעשות פעולות פנימה מעבר לסובב , בפיתוח וחיזוק הרוח בקריאה של כתבים פנימיים שנכתבו ע"י חכמינו , בתורה תהילים משניות וכו' ובעוד כתבים .
או שתיית יין . משהוא לחיזוק הפנימי והחיבור לחוטי הקודש , ועלייה מרק להיות תפוש בסובבים .
אזי חוטי קודש בגולגולת המתחברים לשדה פנימי , ושדה הרוח המעורב עם מודע
לתחומיו המשתלשלים לצורותיו ונגזרותיו הפנימיים מהמיתרים למירדיאנים מהפנימי לרוחני כ-תהל של תהילים .
וזה מחזיר אותנו לפנימי הבריא הטבעי .
ומחזק את ההשראה הטבעית הפנימית שלנו , וגם נותן נופך על זמני , לתוך מעשינו ובריאותינו .
דוד