אלון דה לוקו?

אלון דה לוקו? ../images/Emo12.gif

לא הערכתי אותו כראוי
גם לקח לי כמה שבועות לגלות שהשיר הזה שלו בכלל
שמעתי אותו בדאנס בצפון הרחוק, פצצה!
 
חחחח ../images/Emo163.gif

וטאכלס התכוונתי יותר לאיך שהוא שר.. יש כישרון
חוץ מהחצוצרות והפסנתר שמפריעים לי באוזן.. הקצב מעולה :)
 

Carcass

New member
יש סיפור מצחיק איתו..

היתה פעם את התוכנית היפ הופ בערוץ 24 עם מק'רויאל או איך שלא קראו לו..מפה לשם אלון המשוגע התארח שם.. ואז הוא הסביר שהמוזיקה שלו היא "היפ האפ(לא הופ),מעורבב עם דאנסהאאאל והשפעות מזרחיות" ומק רויאל שואל תו "יו אלון ממתי אתה כבר לוקו יו?" -"מאז שהייתי בן 7 בבאר שבע". :| הקיצר הבנאדם הזה הוא בדיחה מהלכת,עושה צחוק מעצמו,עושה צחוק מהמוזיקה,דחילאק הוא בומבוקלאט מורה לריקוד,SEEN? אחד הזמרים הכי פחות מוערכים עליי בארץ,ולאו דווקא בהקשר הרגאי אלא בכלל.
 

JahWIze

New member
YES

חח פעם כבר צייניתי את זה על דפי אחד הפורומים.... אלון דה חרא............ אלון דה שוקו........... מה שנשמע לכם יותר טוב....הוא באמת בדיחה.
 
בדיחה שמבדיחה.. למה להגיד חרא?

הבן אדם עושה מוזיקה.. אנשים אוהבים את זה- רוקדים לצלילים.. מה רע? לא כוס ההשלך? תן ביקורת כמו שצריך (כמו אלעד..), למה לזרוק 'חרא', 'בדיחה' וללכת? אם אני זוכרת נכון.. בהופעה של צ'ול בבארבי הוא היה.. והוא הזיז הרבה ישבנים..
 

JahWIze

New member
Eazy

כשף היקרה..... לא צריך להגזים, קצת חוש הומור.... פשוט בעיני הוא קצת פתטי...וכן יש לו באמת כמה שירים מקפיצים...ואני ממש לא נגד הבן אדם פשוט אני לא מעריך את מה שהוא עושה, ולפעמים זה אפילו מעלה בי גיגוח קל... לא רוצים לצחוק איתי, לא חייבים. one love
 
למעלה