אליאקספרס ופייפאל

האדמור

New member
אליאקספרס ופייפאל

בוקר טוב
עד עכשיו ביצעתי את רוב הרכישות שלי באיביי (באמצעות פייפאל), אולם מכיוון שלא הכל יש באיביי אני מעוניין להתחיל לרכוש גם באמצעות אליאקספרס.
האם באליאקספרס מקבלים פייפאל? הבנתי שזה בעייתי, הבנתי טוב?
האם יש טעם לפנות למוכר ולשאול אותו אם הוא מוכן לקבל תשלום ע"י פייפאל?
מהי הדרך המועדפת (והבטוחה!!!) לרכוש באליאקספרס? ראיתי שיש להם שירות מקביל לפייפאל שנקרא אליפיי, האם הוא בטוח?
מה עדיף לדעתכם, להירשם לאליפיי או להקליד בכל פעם את מספר כרטיס האשראי שלי, מה בטוח יותר? האם ניתן להשתמש בבטחה בכרטיס האשראי הרגיל שלי או שעדיף לוותר ולרכוש כרטיס נטען בדואר?
כל עיצה/המלצה בנוגע לרכישה נכונה ובטוחה באליאקספרס תתקבל בברכה
 

Amiram_e

New member
אין אפשרות לשלם בפייפל

אבל אתה יכול להיות סמוך ובטוח בתשלום באשראי.
תיכנס לפייסבוק. יש שם קבוצה של רוכשים שעוזרים אחד לשני בשם ALIBUY. מנהל אותה בחור נחמד בשם יניב פורת.
היתה עליהם כתבה לא מזמן בחדשות YNET.
קבוצה מאוד מצליחה שמפרה אחד את השני ונותנים לך שירות של מציאת מוצרים ומבצעים.
עליאספרס, על אף שיש לו שם של אתר לא משהו, הוא אתר שעובד מעולה, הרבה יותר גדול מאיביי. נכון שרוב המוצרים זיופים אבל האתר פונה לנישה של קונים אחרת מאיביי. לא אלה שמחפשים מותגים אלא בעיקר רפליקות.
אין בעיה לשלם באשראי,. יש לך הגנה מלאה.
אתה מוזמן להצטרך לקבוצה ולהתייעץ.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
או פשוט מוצרים שבהם אין משמעות ל"מותגים"... לא הכול אופנה

מעולם לא קניתי בעלי אקספרס "רפליקה", ולמען האמת גם באיביי כמעט שלא קניתי "מותגים". תסתכל ימינה ושמאל בבית, תפתח ארון או מגירה – כמה מתוך החפצים שאתה רואה הם "מותגים"? לא כל העולם ממותג, תודה לאל.
 

האדמור

New member
===)

מה שמעניין אותי יותר זה כל הנושא של שיטת התשלום, ובעיקר נושא האבטחה:
מה עדיף ומדוע? להקליד בכל רכישה את מספר כרטיס האשראי או להכניסו פעם אחת לאליפיי (כמו בפייפאל)?
האם ניתן להשתמש בבטחה בכרטיס האשראי הרגיל שלי או שעדיף לוותר על כך ולהשתמש בכרטיס נטען?
בנוסף, האם יש סיכוי שמוכרים מסוימים יעבדו עם פייפאל? כדאי לשאול?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תשובות

האם באליאקספרס מקבלים פייפאל?
לא. גם אמזון לא מקבלים פייפל, אגב. פייפל היו שייכים לאיביי עד לפני שנה+ והמתחרות של איביי לא רצו לעשות איתם עסקים (וכנראה לא ממהרות לעשות זאת כיום).

הבנתי שזה בעייתי, הבנתי טוב?
לא. אין כל חובה לקנות במרשתת באמצעות פייפל. רכשתי במשך כעשור מחצי עולם בלי פייפל, לא היו בעיות. עלי אקספרס מספקים הגנת קונה משלהם (בדומה לאיביי) במקרה שהמוצר לא הגיע / הגיע שונה מהמתואר. כמו כן גם חוק כרטיסי החיוב בישראל מגן עליך מפני כשל תמורה (מוצר שלא התקבל) ולחברות האשראי כאן אין כל קושי להתקזז מול עלי אקספרס, זה אתר ענק שרבבות ישראלים רוכשים בו (וכמובן קונים מכל העולם).

האם יש טעם לפנות למוכר ולשאול אותו אם הוא מוכן לקבל תשלום ע"י פייפאל?
לא. המוכר לא מחייב אותך ישירות, הקנייה נעשית דרך האתר.

מהי הדרך המועדפת (והבטוחה!!!) לרכוש באליאקספרס?
כמו בכל מקום: לבדוק היטב מה אתה קונה. אם זה נראה זול מדי / חשוד, לוותר. לקחת בחשבון שבסין יש לא מעט זיופים. אם אתה מחפש מותגים או מוצרים אלקטרוניים איכותיים, כדאי להיזהר כפליים, לחפש המלצות, לקרוא ביקורות ולא למהר לקנות.

ראיתי שיש להם שירות מקביל לפייפאל שנקרא אליפיי, האם הוא בטוח?
מניחה שכן, לא ניסיתי.

מה עדיף לדעתכם, להירשם לאליפיי או להקליד בכל פעם את מספר כרטיס האשראי שלי, מה בטוח יותר?
אני מעדיפה להקליד את פרטי הכרטיס בכל פעם. לא יודעת אם זה "בטוח יותר", זה מה שמתאים לי אישית, בלי קשר לעלי אקספרס, אני לא שומרת פרטי אשראי אם יש אפשרות שלא (לא כל אתר שואל אותך...). בכל מקרה אני לוקחת בחשבון שבכל פעם שאני מוסרת את פרטי האשראי שלי (לכל גורם שהוא) ייתכן שהם נשמרים ואיני יודעת מכך. בסדר, לשם כך יש ביטוח של חברת האשראי ומניסיוני אפשר לסמוך עליו.

האם ניתן להשתמש בבטחה בכרטיס האשראי הרגיל שלי או שעדיף לוותר ולרכוש כרטיס נטען בדואר?
אני משתמשת בכרטיס הרגיל, כך אני עושה גם באתרים אחרים, כאמור. מעולם לא היה לי כרטיס נטען ולא ראיתי צורך בכך. חוק כרטיסי האשראי מגן עליי במקרה של שימוש לרעה בכרטיס, ואחרי כ-15 שנים של קניות מקוונות, היה רק מקרה אחד כזה. היה ניסיון לבדוק את השימוש בכרטיס שלי (חיוב של דולר באתר שמשמש לבדיקות כאלה, כנראה). קיבלתי על כך מסרון (אני מקבלת על כל חיובי חו"ל) ועוד לפני שהספקתי לבדוק במה מדובר חברת האשראי כבר יצרה איתי קשר ביוזמתה, ביררה מולי שזה אכן לא אני, ביטלה את הכרטיס והזמינה לי חדש. אני מעדיפה שירות אישית על שמי, כשיודעים מי אני ויש שירות לקוחות מסודר ומוכר לפנות אליו. דווקא כרטיס נטען נראה לי יותר מסוכן, ולפי שאלות שעולות כאן מדי פעם (למי פונים, מה עושים וכו') נראה לי סתם יותר בלגן. אגב, הפעם היחידה שבה חגגו לי על הכרטיס הייתה כשהוא נגנב פיזית (עם הארנק) וגם אז קיבלתי החזרים מלאים מחברת האשראי.

כל עצה/המלצה בנוגע לרכישה נכונה ובטוחה באליאקספרס תתקבל בברכה.
לקחת בחשבון שאלה סינים, לטוב ולרע. המחירים זולים, המשלוחים בד"כ חינם (ומגיעים ל-א-ט, צפה לחודש-חודשיים המתנה), וגם האיכות והאמינות בהתאם (במיוחד כשקונים מוצרים זולים במיוחד; ביקרים יותר זה לא בהכרח המצב) והשירות לא מערבי... אבל אלה אותם סינים גם באיביי (וקיבלתי אותו סוג של שירות מהם גם שם) וצריך לשקלל את כל זה כשמזמינים מסין. בסה"כ הגנת עלי אקספרס לא נופלת בעיניי מזו של איביי, ועד היום קיבלתי תמיד את כספי בחזרה כשמוצר לא הגיע / לא היה כמתואר (גם אם זה ארך קצת יותר זמן; סבלנות היא שם המשחק כאן).
 

Amiram_e

New member
אבל למה "מרשתת"?

מושג כל כך מכוער שלא השתרש בשום מקום.
אם כבר אז "כרוכית" במקום שטרודל. מת על המילה הזו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כי זו המילה, ובניגוד לטעמך, בעיניי היא מוצלחת ויפה


היא אולי לא השתרשה בדיבור, אבל היא בהחלט בשימוש פה ושם (ולראיה, הכרת אותה). אני לא אוהבת "כרוכית" ומנגד גם לא משתמשת ב"שטרודל", שתיהן מילים ארוכות ומסורבלות במקום הברה קצרה לסימן קטן. בלאו הכי ברוב המקרים כולנו רק כותבים אותו; אם אני אומרת, אז "at" או פשוט "ב" (כי שם המשתמש שלי הוא בג'ימייל).
 

Amiram_e

New member
מסתבר שאת היחידה שאוהבת ומשתמשת במילה

לא שמעתי אפילו אדם אחד מזכיר את המושג הזה.
מצד שני,לדוגמה "קלטת". מי שהיה אומר בזמנו "קלטת" הייתי רוצה להרוג אותו. ועובדה שהמילה נכנסה לז'רגון במקום "קסטה".
אז מי יודע, אולי יש עוד סיכוי ל"מרשתת"
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ממש...
היא אכן נוכחת יותר בכתב מבדיבור, אז מה?

אנחנו מתנהלים כאן בכתב, לא בדיבור. אף שזו אינה כתיבה רשמית, זו עדיין כתיבה, וזו הבחירה הסגנונית שלי. בכל מקרה אני לא רוצה להפוך את זה לפורום השפה העברית... לכל אחד מאיתנו בוא נגיד שבכל פעם שאתה למשל כותב "ווליום" במקום "נפח" (בעיקר שבעברית ווליום משמש בשפה בעיקר לעצמת שמע) זה מעצבן לי ת'עין... כל אחד והעדפותיו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
* נחתך משפט בעריכה


צ"ל: לכל אחד מאיתנו יש סגנון משלו.
 

האדמור

New member
===>

בוקר טוב
תודה על התשובה המושקעת, נראה שיש לך ניסיון רב בקניות באינטרנט.
כאמור, אני עד עכשיו רכשתי רק באיביי ורק באמצעות פייפאל, בעיקר בגלל החשש להקליד את מספר כרטיס האשראי שלי. ייתכן שהגיע הזמן לחרוג מהרגל זה, לא הכל ניתן למצוא באיביי. עדיין לא החלטתי אם עדיף להקליד את מספר כרטיס האשראי בכל רכישה או לתת אותו באופן חד פעמי לאליפיי...
הופתעתי מרמת השירות של חברת כרטיסי האשראי במקרה של בעיה, וכן מהגנת הקונה של אליאקספרס, תמיד קיבלתי את הרושם שהם הרבה פחות רציניים מאיביי.
אהבתי את השירות ששולח לך מסרון על כל רכישה בחו"ל.
לגבי זיופים, ידוע לי שזו בעייה באליאקספרס ולגבי זמן ההמתנה, יש לי זמן.
הדבר שהטריד אותי הוא בעיקר צורת התשלום המומלצת ונושא האבטחה.
שוב, תודה על התשובה המפורטת.
 

אבי לב50

New member
אמנם לא הגבת לי אך אינני ממליץ לך להפקיר (לא שגיאת כתיב)

את מספר כרטיס האשראי אצל מישהו שאין לך ניסיון איתו כבר על ההתחלה.
מה אכפת לך להקליד את מספר כרטיס האשראי בכל רכישה ולהרגיש יותר בטוח?
&nbsp
אישית, חוץ מאשר בפייפאל אין שום אתר או אפליקציה שהשארתי להם בזכרון את המספר, אלא אם כן מדובר ברמאים ששומרים בלי להצהיר/לבקש רשות/לשאול.
&nbsp
 

האדמור

New member
אבל זה הרעיון בפייפאל

מה הרעיון בפייפאל?
על מנת שלא לחשוף את מספר כרטיס האשראי למוכר הוקם גוף שלישי שלו נותנים את כרטיס האשראי באופן חד פעמי והוא מעביר את הכסף למוכר, אני משער שמרבית האנשים שרוכשים באיביי משתמשים בפייפאל ולא מקלידים בכל פעם את כרטיס האשראי, כך הם מרגישים בטוחים יותר.
ההגיון אומר שאם אליפיי הוא החיקוי של פייפאל אז צריך לנהוג באותו האופן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הרעיון בפייפל היה (או נהיה מהר מאוד) לשרת את איביי

ולהעניק לך הגנה סטנדרטית אוטומטית במקרה של מוצר שלא הגיע ובעיקר מוצר שלא כמתואר (כאן אין בכלל הגנה של חברת האשראי). אכן, הוא גם הרגיע רבים שחוששים ממתן פרטי אשראי, אבל דווקא בנקודה הזאת הלקוח (לפחות הישראלי) מכוסה בלאו הכי, לפחות כל עוד קנה בעסק נורמלי. חשוב לדעת שגם הגנת האשראי במקרה של כשל תמורה רלוונטית רק אם החברה יכולה להתקזז מול החנות, ולכן אם קנית ישירות באשראי מחנות קקיונית או מנוכל פרטי, ייתכן שתישאר בלי כלום אם שילמת ישירות באשראי (זה כמובן רחוק מלהיות המצב בעלי אקספרס או באמזון, למשל).
&nbsp
מרגע שכבר היה לי בלאו הכי חשבון פייפל היתרון העיקרי בשימוש בו (לפחות מבחינתי) לא היה להימנע מהזנת פרטי האשראי ישירות בחנות (שאני סומכת עליה גם ככה) אלא החיסכון בזמן בעצם הקלדת כל הפרטים. בחנויות רבות ניתן לבצע הליך תשלום מקוצר דרך פייפל כי שם כבר שמורים כל הפרטים (לא רק האשראי אלא גם השם והכתובת) ואז צריך רק להקליד ססמה וחסל. כמו כן אני יודעת שאם החנות מכבדת פייפל אני יכולה לסמוך עליה (מבחינת השירות והאמינות) גם אם אני פחות מכירה אותה.
&nbsp
עד היום פתחתי רק מחלוקת אחת ישירות בפייפל – מול חנות סינית (BuyInCoins) שדווקא חשבתי לרצינית, עד הרגע ששלחו לי כרטיס זיכרון מזויף...
. על קניות באיביי פתחתי תלונות ישירות באיביי. מחוץ לאיביי התנהלתי מול שירות הלקוחות של כל חנות ישירות ללא בעיות. כך גם בחנויות גדולות ורציניות שלא מקבלות פייפל אך יש להן סטנדרטים גבוהים שאני בטוחה בהם – אמזון וגם עלי אקספרס, למשל (ובעיניי השירות של אמזון הרבה יותר טוב משל איביי או פייפל). מעלי אקספרס אני לא מצפה לשירות אמריקני, אבל לא היו לי כל בעיות בפתיחת מחלוקות, ופתחתי לא מעט כאלה (הן על מוצרים שלא הגיעו, הן על מוצרים שלא כמתואר) וזה די דומה לאיביי בסה"כ (רק יותר אטי ותמיד מול סינים).
&nbsp
מבחינת ממשק ונוחות שימוש יש דברים שאני אוהבת יותר באיביי ויש כאלה שאני אוהבת יותר בעלי אקספרס. למשל מבחינת הגנת הקונה, בעלי אקספרס יש שעון עצר שסופר לאחור והם גם שולחים שתי תזכורות לדוא"ל לפני שההגנה עומדת להסתיים (איביי לא עושים זאת וקרה לא מעט שלקוחות פספסו את המועד בשל כך). אפשר גם לבקש מהמוכר להאריך אותה (נחוץ לא מעט במשלוחים האיטיים מסין, יש מוכרים שמזינים תאריך יעד אופטימי מדי) ואז אפשר להימנע מפתיחת מחלוקות לחינם כי רוב החבילות מגיעות בסופו של דבר. עם זאת בעלי אקספרס הם כל הזמן שולחים לדוא"ל רק מספר עסקה, ואז קשה עד בלתי אפשרי לדעת במה מדובר בלי להיכנס לאתר, וזה פחות נוח. אני יכולה להמשיך לפרט, אבל זו לא הנקודה.
&nbsp
אחת הסיבות שאני משלמת כיום בפייפל (בשלל חנויות שאינן איביי) גם במקרים שבעבר שילמתי ישירות באשראי (למשל בחנויות בישראל שמקבלות פייפל), היא שבשנה+ האחרונה יש להם שירות "יש דרך חזרה" שמאפשר להחזיר על חשבונם מוצרים לחנות (כל עוד נרכשו דרך פייפל). כלומר אני שולחת בחזרה מוצרים שלא התאימו לי (לא כי הם לא כמתואר) והם מחזירים לי את עלות המשלוח. זה עוזר לי להזמין בגדים שאני פחות בטוחה בהם.
&nbsp
זה לא רלוונטי לעלי אקספרס, אבל אני לא מזמינה בגדים אמיתיים מסין (המידות הסיניות הן בדיחה) ורוב הקניות שלי מסין הן של מוצרים סיניים זולים. לכן אם הימרתי לא נכון והמוצר לא משהו, שרפתי כמה שקלים, לא נורא. במחיר שעלה לא שווה אפילו להתעסק עם החזרה. כך גם במקרים של מוצר שלא כמתואר – תמיד קיבלתי חזרה את הכסף בלי להחזיר, כי עלות ההחזרה יכולה בקלות לעבור את מחיר המוצר (בפרט, אם מדובר במוצר פגום אין טעם להחזיק, גם למוכר אין מה לעשות בו).
&nbsp
לסיכום: בניגוד למה שהיה בעבר באיביי, בעלי אקספרס לא חייבים להצטרף ל"עלי פיי" כדי לשלם. כמו כן אני לא קונה בחנויות אחרות שמקבלות עלי פיי (אם יש כאלה) ולכן אין לי מוטיבציה מיוחדת להצטרף, זה לא נותן לי שום יתרון משמעותי (מלבד החיסכון הזניח בהקלדת הפרטים בכל רכישה). לעומת זאת לשימוש בפייפל יש אי-אילו יתרונות, אבל לפחות מבחינתי אף אחד מהם לא כרוך בניצול לרעה של פרטי האשראי.
 

האדמור

New member
===>

בוקר טוב
תודה על התשובה
אני רואה שאת קונה הרבה ברשת...
למדתי כמה דברים חדשים, ובינהם על שירות "יש דרך חזרה". עד היום לא הייתי כל כך בענייני בגדים אלא בענייני אלקטרוניקה זעירה אבל אולי אני ארחיב את המגוון...
למדתי גם על ההבדלים ביתרונות של פייפאל ואליפיי.
הבנתי שמבחינתך כל נושא האבטחה בנוגע לכרטיס האשראי אינו מהווה issue, או חסם כלשהו, לקחתי לתשומת ליבי.
שוב, תודה על ההשקעה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מעולם לא חששתי, אחרת לשם מה יש לי כרטיס אשראי?

לא חסרים סיפורים על רמאויות אשראי של אנשים שהזמינו משלוח בטלפון (למשל פיצה) או העבירו את הכרטיס בבית עסק ועובד שמר את הפרטים. ברגע שאתה מוסר לגורם אחר את פרטי האשראי שלך, הוא תמיד יוכל (לנסות) לעשות בהם שימוש לרעה (לפחות ברמה העקרונית). לכן קצת מוזר לי שאנשים משתמשים באשראי בכל מקום אבל חוששים דווקא בהזמנות מקוונות (ואין הכוונה לאתרים קקיוניים אלא לחנויות גדולות ומוכרות). העובדה שאתה רואה את העובד בעיניים לא מונעת מרמאים לרמות, כידוע... ודווקא עסקאות במסמך חסר (מכר מרחוק) מוגנות אף יותר בשל אופיין. לכן כרטיסי האשראי מבוטחים ויש הגנה במסגרת חוק כרטיסי חיוב (במקרה של ניצול לרעה או כשל תמורה):
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/191_001.htm
&nbsp
עלי אקספרס היא זירה ענקית, מזמינים ממנה מכל העולם. אלמלא הייתה מספקת הגנה סטנדרטית ללקוחות, לא היו קונים בה... לגבי זיופים או זמן המתנה, זה נכון באותה מידה גם להזמנות ממוכרים סינים באיביי (אלה אותם סינים והם מוכרים את אותם מוצרים מאותם ספקים). לרוב תמצא את אותם מוצרים גם באיביי (לא כולם) רק במחיר מעט גבוה יותר כי הם עושים הרבה דרופ-שיפינג, כלומר אתה מקבל עוד תיווך בדרך (ומשלם עליו). למעשה יש לא מעט סוחרים מכל העולם שעושים לך דרופ מעלי אקספרס לאיביי... חלקם אפילו כאן בפורום.
 

האדמור

New member
===>

תודה על התשובה
יש היגיון בדברייך, אם כולם מזמינים משם כנראה שאפשר לסמוך עליהם.
מצאתי כמה דברים, בעיקר מותגים סיניים, שקשה לאתר באיביי, אם יש, אז המבחר מצומצם, יקר יותר ובאחוז גבוה של המקרים המוכרים הספציפיים להם הייתי זקוק פשוט לא שולחים לישראל.
אגב, כשאת קונה באיביי את משתמשת בפייפאל או מקלידה בכל פעם את כרטיס האשראי? כי אותו ההגיון של איביי ופייפאל צריך להיות תקף גם לגבי אליאקספרס ואליפיי, זה פשוט צריך דומה...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עד לפני שנה+ היה כמעט בלתי אפשרי לקנות באיביי ללא פייפל

וכן, לפייפל יש פרטי אשראי שלי, אין דרך אחרת. לאיביי אין, לא באופן קבוע. מאז שנפרדו דרכיהן, איביי השיקו ממשק חדש מעצבן לפייפל שבו לא ניתן להיכנס לאפשרויות ההמרה של פייפל בעת התשלום. כתוצאה מכך בררת המחדל של פייפל (להמיר לשקלים) נכנסת לתוקף. אצלי מוגדר בפייפל שהחיוב יהיה בדולרים, ולכן אם ההמרה אצלי תהיה לדולר אמריקני (וגם זה לא טוב לי, כי אני לא רוצה אף המרה של פייפל). כתוצאה מכך אם אני קונה באיביי בדולר אמריקני אני משלמת בפייפל (ואז אין לי המרה של פייפל); אם אני קונה במטבע אחר אני מזינה את כרטיס האשראי בכל פעם מחדש (וכך תמיד המרת המטבע מבוצעת בחברת האשראי שלי).
&nbsp
הנקודה היא לא שאני לא סומכת עליהם, אלא שאני מעדיפה שפרטי האשראי שלי יישמרו בכמה שפחות מאגרי מידע. הכרטיס הישראלי שלי כבר הופיע ברשימה של "ההאקר הסעודי" לפני כמה שנים. לא נעשה בו שימוש לרעה (וגם לא חששתי, אני מוגנת, כאמור) וחברת האשראי כבר חסמה ודאגה לכול בעצמה ללא התערבותי, הייתי צריכה רק לאסוף את הכרטיס החדש מהבנק (מזל שיש לי כרטיס נוסף, בינ"ל). אבל זו הייתה טרחה מסוימת להחליף אותו רק כי חברה (ישראלית) שמרה את פרטי הכרטיס שלי (אוטומטית) ופרצו לשרתים שבהם היא אחסנה את המידע. לפיכך אני עושה את המעט שאני יכולה, והוא לא לשמור את הפרטים אם אני לא חייבת. כאמור, יש אתרים שבהם בלתי אפשרי לא לשמור ומלכתחילה לא שואלים אותך (אמזון, למשל) וגם אם הם שואלים אני לא יכולה לדעת אם הם לא שומרים בפועל... אבל זה מה שבשליטתי (בהנחה שאני לא רוצה לוותר על קניות במקומות האלה) אז זה מה שאני בוחרת לעשות.
&nbsp
חשוב לי להדגיש שמבחינת ביטחון אני מרגישה בטוחה ומן הסתם יש גם טרחה מסוימת בהקלדת פרטי האשראי בכל פעם מחדש (אני זוכרת אותם בע"פ...
) אבל זו הבחירה שלי, כאמור. היא מעולם לא מנעה ממני לקנות באתר שרציתי לקנות בו או לוותר על איזושהי עסקה; זו פשוט הדרך שבה אני מעדיפה להתנהל.
 
למעלה