אלימות זה לא רק מכות או קללות

CreazyMom

New member
אלימות זה לא רק מכות או קללות

הבוקר נסעתי לעבודה, באותו כביש כמו כל בוקר. ברחוב שבו נסעתי יש בית ספר, עם מגרש חניה גדול, ויציאה אחת ממנו. למרות שזה כביש עירוני מותר לנסוע בו 60 (יש שלט) ואני נסעתי בערך 70 (לא בסדר אבל לא קיצוני), וראיתי רכב שמתכנן לצאת מהחניה. למרות שאני משתדלת להיות אדיבה באופן כללי ובמיוחד בכביש, לא התכוונתי להאט כדי לאפשר לו לצאת. מאחורי היתה רק מכונית אחת ואחריה כלום, פנוי. לא היתה סיבה מיוחדת שאאפשר לו להשתלב לפניי. ואם אני ראיתי את זה אז גם הוא. אבל הוא כנראה מיהר וניסה לצאת בכל זאת. משהבין שאני לא מתכוונת להאט הוא עצר ואני המשכתי בדרכי. המשכתי לנסוע כרגיל, אבל הרגשתי שהוא רודף אחריי. הוא ניסה לעקוף את המכונית שאחריי, ואחר כך ברמזור הוא ניסה לעמוד לצידי, אבל הרמזורים היו לטובתי וגם המכוניות האחרות. אני לא יודעת למה, אבל ממש הרגשתי שהוא משדר לי איום. אילו יכולתי, הייתי נותנת לו לעקוף אותי ומתפטרת ממנו. למזלי, כך הרגשתי, הגענו יחד לרמזור בו אני פניתי ימינה והוא שמאלה. ממש הרגשתי רווחה. אין לי מושג מה היה קורה אם היינו נוסעים לאותו כיוון, אבל עד שפנינו כל אחד לדרכו, אני הרגשתי פחד. לדעתי, מחר, אני אסע פשוט בנתיב השמאלי, ואתרחק מהיציאה הזאת. למרות שלא עשיתי שום דבר רע הרגשתי שהייתי בסכנה. אולי היה עדיף שהייתי נותנת לו לצאת?
 

FLATRON2

New member
וכולנו ניודעים היטב באילו תרבויות קיים יצר

הנקמנות והשאיפה לחיסול חשבונות ואני מבין שמפאת היותך מנהלת הפורום העדפת מפאת הנימוס שלא להגיד מי או מה מאפיין את הנהג. ואני אספר שאתמול ראיתי שני נהגים נוסעים באדום כשאחד מהם היה מאד מנומס, הוא עצר ברמזור אדום, הסתכל ימינה ושמאלה ופשוט נסע באדום. למה ככה. ובשבת האחרונה, עמדתי בנתיב שמאלי (שמאפשר לנסוע גם ישר וגם שמאלה) ורכב מימין פשוט חתך אותי באמצע הצומת ופנה לדרך שפונה שמאלה. ומה המשותף לכל השלושה? אני מניח שאת לא תריכה לנחש. ולמה, הכל עניין של תרבות המקבולת במדינות ערב, אז למה לא. ככה זה בעזה, בג'נין וברמאללה, בצור, צידון וכו'
 

star2o

New member
../images/Emo18.gifcreazymon

זה בדיוק מה שאני חושבת, תיראי הסיפור שלך הוא דוגמא חיה ממה שקורא בכבישים יום יום, ובמיוחד לנשים נוהגות, יש שובניסטיות בכביש, ויש אלימות ורצון לגרום לתאונות אם רואים נהגות! זה ממש מגעיל התופעה הזו, מה זה הרי יש כבר נהגות אוטובוס, אז מספיק אם האגו המנופח עד לשמיים תורידו קצת את האף..לא יזיק להיות צנוע בחיים!
 
למעלה