אליס המסתובבת ללא מטרה

שוKולד

New member
אליס המסתובבת ללא מטרה

לפעמים יש לי ימי אליס כאלה הסתובבות בחוסר מטרה, חוסר מעש, שיעמום כללי שבו כל דבר מושך את עיני ומסקרן אותי, כל דבר שיוציא אותי מהסיטואציה הנוכחית (קריאת ספר משעמם למשל). אבל בניגוד לאליס, אני לא מסוגלת לעצום את עיני ולעבור למחוזות דמיוניים ומרתקים, איך שהוא זה לא עובד אצלי. אולי עניין של גיל כי אני כן זוכרת שבתור ילדה הייתי מדמיינת כל זמן. משהו נדפק בדרך והיום התקלקל לי המכשיר. גם את החלומות שלי אני בקושי זוכרת, ואלה שאני זוכרת הזויים ולחלוטין ובלתי מובנים. אין מסר מיוחד בהודעה הזאת, סתם לשתף את מי שעוד מידי פעם מציץ .
 

byron

New member
ממש אותו הדבר קורה לי

היום בעבודה נזכרתי בחלום משבוע שעבר שהיה ממש הזוי/משעמם. בעצם לא בחלום נזכרתי אלא בזה שבסופו אמרתי לעצמי שהחלום הזה כל-כך משעמם שעדיף להיות ער ואז התעוררתי.... ואיפה הימים שיכלתי להעסיק את עצמי שעות בכל מיני פנטזיות, להמציא עולמות והרפתקאות. היום הכל צריך להיות מוחשי ולצאת מאיזו קופסה (ועדיף שיעלה קודם גם כסף) כדי להרגיש משהו. מישהו שומע באוניברסיטה המשודרת בימי שלישי על לואיס קרול ועולמו? זה שווה משהו? שבוע שעבר נזכרתי אחרי שנגמר שרציתי להקשיב. בטח יצא הספר בקרוב.
 

שוKולד

New member
מה מי מו ?

אין לי מושג אפילו מה יש בימי שלישי ובאיזו תחנה. מסתבר שלא אצל כולם זה ככה, יש אנשים שיכולים בשניות לעצום עיניים ולעבור לעולם הפנטזיות, איך עושים את זה, מה נתקע אצלנו בדרך ? האם זה ה"חיבור לעצמך", או בגרות, או פתיחות ונינוחות...מה זה ? האם זה מעניין יותר למי שיכול, או שזה פשוט זמן מבוזבז ? האם זה מועיל למשהו ? או לא. מעניין אם זה קשור ליכולת תכנון קדימה. למשל לי אין את היכולת הזאת, עדיין, של לבנות למשל תכנית עבודה.לא מסוגלת לדמיין את כל הסיטואציות האפשריות ולהתכונן למשהו, אלא אני מתמודדת תוך כדי. אז אולי היכולת הזאת לדמיין מצבים, דימיוניים או לא, קשורה גם ליכולת תכנון זמן ותרחישים. ואז זה ככה, אז אולי כדאי לי לרכוש לי דימיון ומהר.
 

byron

New member
איזו באסה! נכנסתי מאוחר לאינטרנט

ורק עכשיו נזכרתי שרציתי להאזין. האוניברסיטה המשודרת שני עד חמישי בגל"צ מ20:30. אני לא זוכר מה יש בשאר הימים, זה השיעור היחיד שתפס אותי. בקשר לנושא....דימיון יש לי, אבל משום מה הוא נתקע כמוני בקטע של החיים הבוגרים, פנטזיות על להצליח בעבודה, להוציא הברקה מדהימה שהבוס לא יוכל בלעדיה, בזה יש לי אחלה פנטזיות. אני מפליג רחוק בעולם הדימיון אבל זה זז תמיד בקו ישר. כשהייתי ילד הדימיונות התפרעו לכל כיוון. אולי אני פשוט יותר מוגבל מבחינת האפשרויות בעולם האמיתי, אני יודע שלא אהיה אסטרונאוט אז אני לא מדמיין את זה. אולי..........
 
למעלה