לא מדבר על נשים. בנשים שדה המתחרות דל יחסית וקשה להסיק מסקנות. בגברים שדה המתחרים הוא כמעט אינסופי ולכן האמת צפה על פני השטח.העניין בשעון הוא יעילות.וטכניקה.
בין עומר שפירא לבין הוםעה מרשינה בנגש מפרידות שלוש ארבע שנים באימוני מנהרת רוח או אימוני טכניקה דומים
אין קשר למוצא הרוכב יש קשר לעושר ויכולות האימון בקבוצה .
לוח שידורים לשבת 11/9, שידורים ישירים בלבד (יש גם חוזרים במהלך היום), לשני ערוצי יורוספורטמחר מרוצי הכביש של עילית גברים ונשים (וגם גברים U23). סיבוב של כ-13 ק"מ סביב לעיר טרנטו. הסיום בפיאצה המרכזית. האלמנט המרכזי בסיבוב הוא עליה של 3.6 ק"מ בשיפוע ממוצע של 4.9%, מתחיל שיפוע נמוך והחצי השני של העליה ב-6+ אחוז. הנשים עושות 8 הקפות ובסך הכל 107 ק"מ. את ישראל מייצגות עומר שפירא ורותם גפינוביץ.
הנבחרת המובילה היא כרגיל נבחרת הולנד עם אנמיק ון פלויטן, מריאנה ווס ודמי וולרינג כמובילות. כמו במרוץ האולימפי, גם הפעם, חוסר הסימטריה עשוי ליצור תחרות טקטית, כשאף נבחרת לא תרצה למשוך את הדבוקה ותעדיף שנבחרת הולנד תעשה את העבודה, כשהולנד לא תסכים להיות פריירית. זה נותן יתרון לבריחה של רוכבות זוטרות, אבל, המרוץ האולימפי הכניס רוכבות רבות לחרדות ויכול להיות שהולנד תשלח לבריחה רוכבת זוטרה, או שאיטליה/צרפת/גרמניה תשלח רוכבת קצת יותר חזקה לבריחה וכך ינטרלו את מאזן האימה ומישהו בדבוקה יאלץ לעבוד ולהשיג את הבריחה.
מזג אוויר נאה עד קייצי
לא ברור לי בינתיים מתי השידור ביורוספורט
בהצלחה לרותם ועומר.
רכיבה טובה של עומר שפירא. ניסתה להתקיף מספר פעמים אבל לא זכתה לשיתוף פעולה וכל הנסיונות עלו בתהו. מחזיקה עם הדבוקה שמובלת, בטפשות לדעתי, על ידי נבחרת גרמניה. הנבחרות החזקות מאוד זהירות ולא יתנו לאף אחת לברוח יותר מדקה פער.מחר מרוצי הכביש של עילית גברים ונשים (וגם גברים U23). סיבוב של כ-13 ק"מ סביב לעיר טרנטו. הסיום בפיאצה המרכזית. האלמנט המרכזי בסיבוב הוא עליה של 3.6 ק"מ בשיפוע ממוצע של 4.9%, מתחיל שיפוע נמוך והחצי השני של העליה ב-6+ אחוז. הנשים עושות 8 הקפות ובסך הכל 107 ק"מ. את ישראל מייצגות עומר שפירא ורותם גפינוביץ.
הנבחרת המובילה היא כרגיל נבחרת הולנד עם אנמיק ון פלויטן, מריאנה ווס ודמי וולרינג כמובילות. כמו במרוץ האולימפי, גם הפעם, חוסר הסימטריה עשוי ליצור תחרות טקטית, כשאף נבחרת לא תרצה למשוך את הדבוקה ותעדיף שנבחרת הולנד תעשה את העבודה, כשהולנד לא תסכים להיות פריירית. זה נותן יתרון לבריחה של רוכבות זוטרות, אבל, המרוץ האולימפי הכניס רוכבות רבות לחרדות ויכול להיות שהולנד תשלח לבריחה רוכבת זוטרה, או שאיטליה/צרפת/גרמניה תשלח רוכבת קצת יותר חזקה לבריחה וכך ינטרלו את מאזן האימה ומישהו בדבוקה יאלץ לעבוד ולהשיג את הבריחה.
מזג אוויר נאה עד קייצי
לא ברור לי בינתיים מתי השידור ביורוספורט
בהצלחה לרותם ועומר.
מרוץ מעולה לעומר שפירא. כל הזמן מקדימה, כל הזמן מנסה ליצור בריחה או להצטרף לבריחה. לצערה, לא נתנו כמעט לשום בריחה לזוז. רק שיצאה בריחה של איטליה, גרמניה, הולנד וצרפת הדבוקה איפשרה להם להתקדם לפער של דקה. למרות איבוד האנרגיה, הרוכבת הישראלית הצליחה להיצמד לדבוקה המובילה ונפרדה ממנה רק בהתקפה של ליאנה ליפרט הגרמניה, כשנשארו רק 10 הרוכבות החזקות במרוץ. עומר שפירא סיימה במקום ה-21 כשנרשם לה זמן זהה לאליסה בלסמו - מנצחת הספרינט בדבוקה השנייה ומקום 10 במרוץ.רכיבה טובה של עומר שפירא. ניסתה להתקיף מספר פעמים אבל לא זכתה לשיתוף פעולה וכל הנסיונות עלו בתהו. מחזיקה עם הדבוקה שמובלת, בטפשות לדעתי, על ידי נבחרת גרמניה. הנבחרות החזקות מאוד זהירות ולא יתנו לאף אחת לברוח יותר מדקה פער.
כשנשארו 6 סיבובים לסיום (77 ק"מ לסיום), נשארו 40 רוכבים במרוץ. הישראלים לא ביניהםמרוץ הכביש לגברים - שידור מ-14:15 עד 18:15. 179 ק"מ, מתחיל בתווי הררי וממשיך ב-8 הקפות של הסיבוב ממרוץ הנשים אתמול.
מועמדים ראשיים: פוגצ'ר ומוחוריץ' (סלובניה), אוונופול (בלגיה), קולברלי (איטליה), סאגאן (סלובקיה), הירשי (שווייץ). את ישראל מייצגים גיא שגיב ועומר גולדשטיין.
מזג האוויר קייצי במונחי טרנטו.
יש לקוות שהרוכבים הישראלים יצלחו את הקטע ההררי הראשון ויגיעו לשלב ההקפות כשהם בדבוקה הראשית. נראה לי כי ההרכבים החסרים של רוב הנבחרות יכולים להביא למרוץ שמרני ולא יהיה מצב שיפרקו את הדבוקה בהתקפות מוקדמות, אך כפי שאנו לומדים יום יום... הנבואה ניתנה לשוטים. בכל מקרה, אל אל ישראל!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.