אליפות העולם נג"ש קבוצתי גברים - ניצחון לקוויקסטפ
אורך המסלול 62.8 ק"מ. בכללי מרוץ שטוח וכבישים ישרים. אבל, בין ק"מ 40 ל-45 הייתה עליה של כ-5 ק"מ שכוללת 260 מ' עליה, כלומר קצת מעל 5 אחוז שיפוע.
עניין אותי לראות איך הקבוצות התמודדו עם העלייה שהייתה במרוץ. הייתה נק' ביקורת ראשונה אחרי 22 ק"מ ונק' ביקורת שנייה, בסיום העליה, אחרי 45 ק"מ. בדקתי את חמשת הקבוצות שסיימו ראשונות (בכל נק' הביקורת כולל בסיום), ומה שיוצא לגבי המקטע השני לבדו, שכלל את העליה, סאנווב עשו במהירות הגבוהה ביותר, 27:45 דקות.
קוויקסטפ +10
בי-אם-סי +19
סקי +36
מיצ'לטון +54
למה אני מספר זאת, כי כמובן, מרגיז אותי כל פעם מחדש, שהרוכב שהוא בכושר הטוב ביותר בעולם היום, האוסטרלי מייקל מתיוס, שלא משתזף במונטה קרלו, אלא נמצא בזלצבורג וטס את העליה הזאת לא פחות מהר משאר ארבעת רוכבי סאנווב שסיימו את הנג"ש, לא ירכוב במרוץ הכביש בנבחרת אוסטרליה. ולמה, כי זה מרוץ למטפסים. לדעתי, בנבחרת אוסטרליה של היום, שהמוביל שלה הוא סיימון קלארק שההישג היחיד שלו השנה הוא ניצחון בקטע בוואלטה מבריחה של כל היום, אין אף רוכב שמסוגל לנצח במרוץ שיהיה בערב שמחת תורה ביום ראשון הקרוב.
ב-265 ק"מ של זלצבורג יש 4,670 מטר טיפוס. ב-195 ק"מ של מונטריאול לפני שבועיים היה 4,000 מטר טיפוס ומתיוס ניצח שם רוכב כמו גרג ון אוורמט. נבחרת בלגיה החזקה חושבת שוון אוורמט מטפס מספיק טוב בשביל להכלל בקבוצה שלה. פולין חושבת שקוויאטקובסקי מטפס מספיק טוב בשביל להתחרות בזלצבורג. רק אוסטרליה החלשה שמה את יהבה על רוכבי בריחות חסרי סיכוי ממשי בהנחה שאת המרוץ הזה תנצח בריחה.
אורך המסלול 62.8 ק"מ. בכללי מרוץ שטוח וכבישים ישרים. אבל, בין ק"מ 40 ל-45 הייתה עליה של כ-5 ק"מ שכוללת 260 מ' עליה, כלומר קצת מעל 5 אחוז שיפוע.
עניין אותי לראות איך הקבוצות התמודדו עם העלייה שהייתה במרוץ. הייתה נק' ביקורת ראשונה אחרי 22 ק"מ ונק' ביקורת שנייה, בסיום העליה, אחרי 45 ק"מ. בדקתי את חמשת הקבוצות שסיימו ראשונות (בכל נק' הביקורת כולל בסיום), ומה שיוצא לגבי המקטע השני לבדו, שכלל את העליה, סאנווב עשו במהירות הגבוהה ביותר, 27:45 דקות.
קוויקסטפ +10
בי-אם-סי +19
סקי +36
מיצ'לטון +54
למה אני מספר זאת, כי כמובן, מרגיז אותי כל פעם מחדש, שהרוכב שהוא בכושר הטוב ביותר בעולם היום, האוסטרלי מייקל מתיוס, שלא משתזף במונטה קרלו, אלא נמצא בזלצבורג וטס את העליה הזאת לא פחות מהר משאר ארבעת רוכבי סאנווב שסיימו את הנג"ש, לא ירכוב במרוץ הכביש בנבחרת אוסטרליה. ולמה, כי זה מרוץ למטפסים. לדעתי, בנבחרת אוסטרליה של היום, שהמוביל שלה הוא סיימון קלארק שההישג היחיד שלו השנה הוא ניצחון בקטע בוואלטה מבריחה של כל היום, אין אף רוכב שמסוגל לנצח במרוץ שיהיה בערב שמחת תורה ביום ראשון הקרוב.
ב-265 ק"מ של זלצבורג יש 4,670 מטר טיפוס. ב-195 ק"מ של מונטריאול לפני שבועיים היה 4,000 מטר טיפוס ומתיוס ניצח שם רוכב כמו גרג ון אוורמט. נבחרת בלגיה החזקה חושבת שוון אוורמט מטפס מספיק טוב בשביל להכלל בקבוצה שלה. פולין חושבת שקוויאטקובסקי מטפס מספיק טוב בשביל להתחרות בזלצבורג. רק אוסטרליה החלשה שמה את יהבה על רוכבי בריחות חסרי סיכוי ממשי בהנחה שאת המרוץ הזה תנצח בריחה.