הנה ההמשך../images/Emo24.gif
ובכן: החכמים על הקרקע קובעים משימה יומית, ע"פ נתונים מטאורולוגיים. המשימה יכולה לנוע בין 300 ל- 500 ק"מ. משימה זו מיועדת לכל הטייסים, והיא נבחרת מראש לקשה לביצוע בידיעה ברורה שלא כולם יסיימו. כל אחד רשאי לצאת מתי שהוא רוצה (במגבלות התחרות כמובן). אתה בוחר לך שער דמיוני בשמים ומודיע TOP כאשר אתה יוצא משער זה. (גם החזרה היא דרך השער). הראשון שחוזר באותו יום מקבל 1000 נקודות. אחריו הניקוד יורד. בעצם הניקוד מורכב מקצב (יעני מהירות) ומרחק שעשית. כלומר שגם אם נחתת בחוץ במרחק 100 מטר מהשדה, אינך מקבל ניקוד על המהירות אלא רק על המרחק שעשית. הוכחת הגעתך לנ.צ. של התחרות היא או ע"י צילום הנקודה מחוץ למשולש או ע"י MARK של GPS. אתה מקבל ניקוד יומי, ובסוף התחרות ניקוד מצטבר כללי. בארץ מקובל לתת נקודות קנס לדאונים מתקדמים או תקרא לזה נקודות זכות לדאונים נחותים יותר, אולם בתחרויות רשמיות אתה יכול לטוס על כל דאון שתרצה. תוכל לראות בטבלת תוצאות כי המקומות הראשונים הם בד"כ על דאונים זהים באיכותם... זה על קצה המזלג. אם אתה רוצה "לזלול" ממש תשאל מתחרים של ממש כמו נני, ברוקשטיין, רפי לוסקי או רבים וטובים אחרים. א גיט שאבעס טומי