אלקטריאון מדווחת Q1

  • פותח הנושא dw
  • פורסם בתאריך

tby1

Active member
החברה מפסידה בקצב של 75 מש"ח בשנה על הון עצמי של כ- 115 מש"ח. כמה דילול עוד יעברו מחזיקי המניות? אם הכנסות שנתיות יגיעו ל- 50 מש"ח זו תהיה הצלחה לא רגילה , שווי השוק 2500 מש"ח. זו כנראה הבועה הגדולה בת"א
 

dw

Well-known member
מנהל
החברה מפסידה בקצב של 75 מש"ח בשנה על הון עצמי של כ- 115 מש"ח. כמה דילול עוד יעברו מחזיקי המניות? אם הכנסות שנתיות יגיעו ל- 50 מש"ח זו תהיה הצלחה לא רגילה , שווי השוק 2500 מש"ח. זו כנראה הבועה הגדולה בת"א
הם נתנו יעד של הכנסות 100 מלשח בשנתיים והם לגמרי בדרך לשם, עם 9 רבעוני.
אוטוטו הם ירשמו הכנסות חדשות מהאוטובוסים במסוף רידינג ת"א ובהמשך מהמטרונית בחיפה.

כל עוד הגיוס נעשה לפי שוויים עולים אני לא חושב שבעלי המניות יתלוננו על הדילול. הסבב האחרון היה עם דנסו היפנית, שהשקיעה לפי 15XXX.

אני מסכים ששווי של 2.5 מיליארד שקל הוא שווי לא פשוט לעיכול, ציפיתי שהנייר ירד כמה עשרות אחוזים אחרי אירוע הכניסה למדד ת"א90 שלקראתו מכרתי ואז אוכל להיכנס מחדש יותר בזול (נגיד באזור של דנסו) ו... זה לא קרה (לכן בינתיים אני אוכל יפה יפה את הכובע :p )
 

tby1

Active member
אז נניח ימכרו ב - 100 מש"ח עוד שנתיים. מה יהיה הרווח (הפסד)? זו חברת חומרה , כלומר הרווח הגולמי אם יהיה 30% זה מצויין. ב- 2023 הוציאו 30 מש"ח על הנהל"כ וכלליות + שיווק ופיתוח עיסקי - במכירות של 25 מש"ח. כמה יהיה במכירות של 100 מש"ח? פי 2? אז זה 60 שנתי.
יוצא שימכרו ב- 100 יפסידו 30 , לפני מופ שב- 2023 היה 53 מש"ח, כלומר אם לא יגדל , יפסידו 83 מש"ח על 100 מש"ח מכירות.
יש כאן בדיוק את אותה בעיה כמו החברות שמוכרות לידר (לייזר) לרכבים אינוייז ו-לומינר שהריווחיות שם הרבה יותר וודאית - הדרך כל כך ארוכה שהדילול יהיה ענקי
 

dw

Well-known member
מנהל
הנייר ממשיך להיחלש, כעת לקידומת 18XXX, שפל חודשי
 

dw

Well-known member
מנהל
עוד מעט חוזרים לקידומת 17XXX ...
 

dw

Well-known member
מנהל
תביעה ייצוגית נגד אלקטריאון, על כך שאחרה לדווח על פיילוט קטן בסין (ולכן התובע טוען שמכר בזול מדי).

בכל אופן היום המניה כבר יותר נמוכה משהיתה בחודש מאי (זמן התלונה של התובע), ונסחרת בקידומת 16XXX.
לכן מסתבר שזו היתה החלטה טובה מבחינתנו לממש את הנייר לקראת הכניסה למדד ת"א90 אשר העלתה אותו לגבהים. טרייד פנטסטי. הלוואי עלי עוד כאלה |מצדיע|
השאלה אם ומתי להיכנס מחדש? :unsure:
במחיר הנוכחי השווי של אלקטריאון הוא עדיין מעל 2 מיליארד שקלים, אך כיום אפשר למצוא במדד היתר60 קנדידט טכנולוגי אחר בשם גילת לויינים (GILT), הנסחרת בפחות מחצי מחיר מאלקטריאון (שווי מתחת למיליארד אחרי הירידה בימים האחרונים), עם מכירות בפועל די מכובדות (כמיליארד שקלים שנתי) ואף רווחים (כ 80 מלשח לשנה), המציעה מוצר טכנולוגי בעל פוטנציאל צמיחה עתידית נאה בדמות טכנולוגיית אינטרנט למטוסים, וחלום של מכירות בהיקף מיליארד דולר לשנה בעשור הקרוב (אלפיים מטוסים כפול חצי מיליון פר מטוס). אז אמנם הן לא בדיוק מאותו סקטור אבל צריך להודות שגילת נראית יותר מעניינת.
היתרון של אלקטריאון הוא החלום הבאמת גדול של לשנות את העולם. גילת לגמרי נחמד אבל אינטרנט במטוסים לא ישנה את העולם.

אלקטריאון וירלס - בקשה ליצוגית נ' החברה ונ.משרה בטענה לאיחור במועד דיווח מיידי בדבר הסכם להקמת פרויקט בפארק תעשייתי במחוז שאנדונג בסין | מאיה – הבורסה (tase.co.il)
 

dw

Well-known member
מנהל
אלקטריאון דיווחה לפני כמה ימים על השלמת פיילוט בנורבגיה, מה שגרם לקפיצה בנייר
כביש חשמלי עם טעינה אלחוטית: הפיתוח של החברה הישראלית - אייס (ice.co.il)

והיום הם מדווחים על השלמת הפיילוט אצל denso ביפן:
אלקטריאון וירלס - השלמת הקמת כביש טעינה אלחוטית במטה חברת DENSO ביפן,המשך | מאיה – הבורסה (tase.co.il)

כסף משמעותי הם לא רואים מזה אולם זו הוכחת ישימות טכנולוגית, שגם זה משהו (די מתבקש לפירמה בשווי של מעל 2 מיליארד שקלים :p )
 
נערך לאחרונה ב:

dw

Well-known member
מנהל
אלקטריאון מדווחת על חוזה לכביש חשמלי בצרפת, שזו חדשה מבורכת.
אממה? מדובר ב... מיליון שקל. לא מהותי בשביל מניה בשווי של 2 מיליארד שקלים.
לכן המניה בהתחלה קפצה ואחכ נרגעה.
חוזה של מיליון שקל יהיה מרגש לחברה בשווי 20 מלשח כמו אקסיליון. בחברה בשווי 2 מיליארד המשקיעים כבר מצפים ליותר.

אלקטריאון וירלס - חב' הבת בהסכם להקמת כביש עם טעינה אלחוטית בעיר Rouen שבצרפת ,בהיקף של כ-547א'€ (מתוכו הבת זכאית לכ-255א€),פרטים,כפוף | מאיה – הבורסה (tase.co.il)
 
למעלה