אתה שואל את שאלת השאלות
רוכב כביש שרוט יעדיף רולר, עכשיו להבדלים. רולר מסמלץ רכיבת כביש אמיתי על יתרונותיה וסרונותיה. יתרונות: שיפור טכניקת הפידול, חיזוק שרירי הגב האחוריים בגלל שמירת שווי המשקל, פיתוח סגנון רכיבה נכון יותר, שמירה על קו. חסרונות: נפילות בהתחלה כתוצאה מאי שמירת שווי משקל, תחשוב על זה בכביש אתה סוטה במטר נו טוב ברולר אתה מחוץ לרולר משמע רכיבה במרכז הסלון, אין התנגדות כמו בטריינר, ניתן לסמלץ רכיבה בשיפוע קל אבל אל תבנה על שיפור יכולת הטיפוס שלך. היתרון המרכזי זה שיפור הטכניקה. טריינר: יתרונות: ניתן לסמלץ רכיבה בעליה, אין בעית שיווי משקל. חסרונות: כל היתרונות של הרולר לא קיימות + לפי דעתי פוגע בשלדה לאורך זמן, הגלגל האחורי מקובע אם אתה תרכב על האופניים העמידה אין תזוזה של השלדה כי היא מקובעת מה שעלול להוביל להפעלת לחץ מוזגמת. כמו שכתבתי בהתחלה רולר לשרוטי כביש אמיתיים. אני אישית בוחר ברולר.