אל מה אתם ממלצים רולר או טרינייר

Mr Hunt

New member
אתה שואל את שאלת השאלות

רוכב כביש שרוט יעדיף רולר, עכשיו להבדלים. רולר מסמלץ רכיבת כביש אמיתי על יתרונותיה וסרונותיה. יתרונות: שיפור טכניקת הפידול, חיזוק שרירי הגב האחוריים בגלל שמירת שווי המשקל, פיתוח סגנון רכיבה נכון יותר, שמירה על קו. חסרונות: נפילות בהתחלה כתוצאה מאי שמירת שווי משקל, תחשוב על זה בכביש אתה סוטה במטר נו טוב ברולר אתה מחוץ לרולר משמע רכיבה במרכז הסלון, אין התנגדות כמו בטריינר, ניתן לסמלץ רכיבה בשיפוע קל אבל אל תבנה על שיפור יכולת הטיפוס שלך. היתרון המרכזי זה שיפור הטכניקה. טריינר: יתרונות: ניתן לסמלץ רכיבה בעליה, אין בעית שיווי משקל. חסרונות: כל היתרונות של הרולר לא קיימות + לפי דעתי פוגע בשלדה לאורך זמן, הגלגל האחורי מקובע אם אתה תרכב על האופניים העמידה אין תזוזה של השלדה כי היא מקובעת מה שעלול להוביל להפעלת לחץ מוזגמת. כמו שכתבתי בהתחלה רולר לשרוטי כביש אמיתיים. אני אישית בוחר ברולר.
 

צפרגול

New member
היתרון העיקרי של טריינר לעומת רולר

הוא שבטריינר ניתן לעשות אימוני כוח, אימוני רגל 1, ואימוני אינטרוולים בעצימות גבוהה. רולר עדיף לשיפור טכניקה ולאימונים אירוביים.
 
אפשר לעשות את כל אלו על רולר

בתנאי שיש את הטכניקה המתאימה ואותה לומדים על הרולר.
 

united

New member
ברולר אין התנגדות

בטריינר אפשר לכוון את ההתנגדות ואם יש לך כזה עם מחשב או רכיבה וירטואלית במחשב אז בכלל ההתנגדות מותאמת לתנאי השביל או הדרך עליה אתה רוכב
 

orgol

New member
למה כולם בטוחים...

שאין רולר עם התנגדות משתנה? אז זהו- שיש... חוץ מזה, שרוב האנשים שאני מכיר שמתאמנים על טריינר, לא משתמשים בבורר ההתנגדות של המכשיר, אלא בהילוכים. תנחשו מה? הילוכים יש גם על הרולר!! (תנסו לא ליפול מהכסא)
אני אישית מעדיף רולר. אבל אני לא דוגמה לכלום... יום טוב! :)
 
למעלה