אל על השיקו אתר חדש לנוסעים מתמידים - ושום דבר לא עובד...

YosMan1

New member
אל על השיקו אתר חדש לנוסעים מתמידים - ושום דבר לא עובד...

נראה שאל על עושים את הניסויים שלהם על הנוסעים המתמידים.
אתר חדש להזמנת כרטיסי טיסה בנקודות הושק והוא פשוט לא מתפקד.
מספר הנקודות להזמנת טיסות לא נכון, כמות הנקודות משתנה כל יום למספרים אחרים ואין שום קשר בין כמות הנקודות במערכת ההזמנות לכמות הנקודות שאמורה להיות לפי הטבלאות שמופיעות באתר.
האתר מבקש 5000 נקודות לכיוון אחד לניו יורק לכרטיס תיירים כאשר זה יותר יקר מהמחיר שאמור להיות למחלקה ראשונה . (התאריך לא משנה זה המחיר שמופיע לכל תאריך אפשרי)
כרטיס תיירים אמור להיות 880 נקודות לכל כיוון למחזיקי פלייקארד.
פשוט לא יאומן.
 

moco10

New member
יאומן, יאומן

בטח בוצע על ידי החברה שמפעילים את אתר "תפוז"
 

RonspotNL

New member
מי שממשיך/כה לנסוע עם החברה הזו

מקבל/ת את מה שמגיע לו או לה ...
 

YosMan1

New member
האתר החדש (שבטח גם יושק בקרוב לכרטיסים רגילים) דווקא מאד

מושקע ובהחלט בכיוון הנכון.
מאפשר לראות מחירים על פני תקופה, לשנות ימים בקלות ולראות לפני הזמנת הכרטיס איזה מושבים פנויים יש בטיסה(כמו באתרים נורמליים אחרים של רוב חברות התעופה כבר מזמן)
רק שכחו שם לעשות QA
או שהחליטו שהנוסעים המתמידים יעשו להם את ה DEBUGGING.
 

לאונידס

Active member
נכון שזו חברה שלא מתייחסת טוב לנוסעים

בעיקר אם הנוסעים ממין נקבה.
אבל גם בחברה שמתייחסת בצורה לא טובה לנוסעים אני לא מבין את האינטרס לתת את היחס הפחות טוב דווקא למתמידים.
 

YosMan1

New member
אני מניח שהמחשבה היא להתחיל בקהל יותר קטן, לתקן את הבאגים

ואז להמשיך לקהל הגדול.
המחשבה נכונה אבל הביצוע לא משהו.
 

לאונידס

Active member
לדעתי החשיבה שהקהל שלהם ממילא שבוי ואפשר לפגוע בו

איננה חשיבה נכונה.
מועדון המתמיד של אל על איננו מועדון טוב ולדעתי לא כדאי לאל על לדחוף את המתמידים שלהם לחברות אחרות.
&nbsp
לפי התיאור (לא בדקתי בעצמי) מדובר בבאגים שכל בודק מתחיל היה מצליח לעלות עליהם, להערכתי הזלזול הזה של אל על בנוסעים הכי טובים שלהם יחזור אליהם כמו בומרנג.
 
למעלה