אל על עושים כזה ביג דיל מהסודוקו...

VictorianPeach

New member
אל על עושים כזה ביג דיל מהסודוקו...

מה השטויות האלה? ולמה רק הנוסעים לניו יורק זוכים לזה? וגם, למה זה רק עד סוף אוגוסט...? כנראה מחברת תעופה שלא טורחת להחליף שמיכות בין הטיסות אי אפשר לצפות להרבה יותר וצריך להגיד תודה על כך מה שמקבלים. כי זה בעצם המוטו שלהם, טוס וסתום- העיקר הביטחון.
 

singera

New member
וזה רק חלק מהטיסות לNY!!

זאת שיוצאת ב10:40 בבוקר מישראל כפי שיודעים זאת טיסת יום. בטיסת 001 ו003 זאת טיסת לילה וסוגרים בה את האורות. וכנראה ב007 שזו טיסת יום והמטוס נוחת 15:40 ע"פ שעון NY אז הם מעסיקים כך את הנוסעים או משהו כזה אך זו עדיין לא סיבה מוצדקת לא לחלק בשאר הטיסות
 

e dor

New member
צודק

אם כבר התלהבתם מכל עניין הסודקו, תלכו עם זה עד הסוף ולא עם טיסה אחת ספציפית. כאילו מה ? הם חושבים שאני אשנה את היעד שלי לניו יורק בגלל הסודקו ? אם אתם רוצים לפנק את הנוסעים וזו הדרך שבחרתם - תנסו את זה בכל הטיסות.
 

VictorianPeach

New member
הבעיה היא עם אל-על

שהדבר האחרון שמעניין אותם זה לפנק את הנוסעים...
 
והסודוקו הזה

זה מה שיפנק אותך בטיסה? אפשר לפעמים להשתגע מהשטויות האלה וממה שמעניין את הנוסעים.
 

singera

New member
אני אישית אוהב לראות TV לשמוע MP

להתחיל עם הדיילות או זו שישבה לידי פעם בטיסה NY לארץ ראינו ביחד את הסרט "6 ימים 7 לילות" ב747-200 של אלעל
 
היום חזרתי מניו יורק...

ב022 עם ה744 ה-A ובגלל שהיה תשעה באב חצי מהטיסה, עד שיצא הצום, לא היו סרטים נורמאלים, שידרו מוזרים על בית המקדש וכל זה, לא משהו מעניין ממש... אבל אחרי הצום התחדשו הסרטים...
 

singera

New member
לפי איזו שעון הם מחדשים את הסרטים?

ובוא נגיד שהצום נכנס באמצא הטיסה אז בעצם הם מכבים את מכשירי הוידאו? האם הם מגישים אוכל בטיסה?
 
גם אני לא...

הצלחתי להבין לפי איזה שעון הם שברו את הצום, גם ראיתי שהיו חילוקיי דיעות לגבי מועד סיום הצום, הבדל של שעה ומשהו בין רבי אחד לרבי אחר שהיו בטיסה... וכן, בטח שהגישו אוכל, הצמים לא אכלו את הארוחה הראשונה , וכשעה ומשהו אחרי שבירת הצום חולק אוכל לצמים בלבד... ואני מניח שאם באמצע הטיסה היה נכנס הצום אז היו מפסיקים את השידורים הנורמאלים.. בתחילת הטיסה הקפטן אמר בכריזה שחברת אל על ועם ישראל מכבדים את תשעה באב ולכן לא ישדרו השידורים הרגילים...
 

e dor

New member
אני מתנצל מראש ...

אבל רוב הישראלים מפונקים ואם נותנים להם סודקו אם ירצו טלוויזיה ואם אומרים להם שאין טלוויזיה אישית במטוסים אחרים אז הם יגידו שיחליפו להם למטוס שיש בו ואם אומרים להם שאי אפשר אז הם יגידו שהחברה הזאת הדרדרה והם טסים בחברה אחרת. אז אם זה מה שיש, זה מה שיפנק אותי בטיסה.
 

VictorianPeach

New member
זה לא הקטע של הסודוקו...

זה הקטע ש "אל-על" היא חברת התעופה המרכזית של ישראל ובתור חברת תעופה אמור להיות לנו הכי טוב שבעולם לטוס איתם ובמקום זה הם לא מפסיקים לאכזב. הם לוקחים מחירים מופקעים והם לא מספקים את הסחורה. אבא שלי למשל, לקוח מעולה שלהם באופן קבוע, לפעמים הוא מגיע לשדה תעופה בלי כרטיס בתקווה שיוכל למצוא משהו במקום, ולמרות שהטיסות לא מלאות הם סרבו להעלות אותו. אחר כך יש את הקטע שלמזרח הם טסים עם הצי הכי ישן שלהם כי אין להם תחרות אז לא צריך להשקיע בלקוחות ועוד הסיפור עם השמיכות המשומשות וכד'... אתם מבינים מה הנקודה? זאת חברת תעופה שלא עושה שום מאמץ על מנת להחזיר אליה את הנוסעים. הם יודעים שיש להם קהל קבוע שלא יכול לטוס עם שום חברה אחרת (חרדים או למשל אנשי עסקים שטסים טיסות ארוכות ואל על היא היחידה עם טיסות ישירות) ולכן הם לא טורחים להשקיע שום מאמץ כדי לשפר את חוויית הטיסה. ולגבי הסודוקו, בסך הכל מדובר בחתיכת נייר פשוטה, אז מה הקטע לפרסם את זה באתר ועוד להגביל את זה לטיסות מסויימות ועוד רק ליעד אחד??? מה הפחד להשקיע ולחלק את זה בכל הטיסות??? אתם יודעים מה? אני אכתוב להם מכתב על זה. נראה מה הם יענו לי.
 

e dor

New member
תשובותיי

ואני רואה את התגובה שלך קשורה מאוד לקשורה הקודמת שלי - ממש דוגמא טובה למה שכתבתי שם. בכל אופן - היא כבר לא המרכזית - היא הגדולה וזה לא אומר שהיא חייבת משהו למישהו - מותר לך לטוס בחברות אחרות. לגבי המחירים - אני בדקתי טיסות לפני כמה זמן באותם תאריכים בארקיע ואלעל, ארקיע שזה צ'ארטר עולה 10$ יותר. לגבי אבא שלך - אם הם אמרו שלא כנראה שיש סיבה, אם לא קנית מראש כשהיה מקום ואפשרו לקנות - הם לא חייבים לך כלום. לגבי הצי - זה מה שיש, אם ישלחו אותו לקפריסין הישראלים (כמנהגם) יתלוננו על זה, לכל מקום יהיו תלונות - צריך להשתמש בצי הזה, אין מה לעשות, אם יש אותו (ואני מקווה שהוא יפנה את מקומו לחדשים יותר בקרוב) אז צריך להשתמש בו. ואני חייב להגיד שמאז ההפרטה השירות טוב יותר, הדיילים תמיד עם חיוך, שמחים לעזור - באמת שיפור יפה מאוד. אבל כרגיל הישראלים יתלוננו כשהכל טוב, אבל כשיש בעיות באלעל והם עושים קונספירציות - אז אין תלונות כי הם החברה הלאומית... לגבי הסודוקו - אמרתי לך שאני מסכים איתך, זה מוזר .... ותעדכן אותנו לגבי התשובה - אם הם יטרחו בכלל לענות
 

VictorianPeach

New member
אתה לא מבין

זה לא הקטע, ברור שהם לא חייבים כלום לאף אחד אבל טיפה השתדלות, טיפה מאמץ וטיפה איכפתיות. אבא שלי לקוח זהב שלהם, הם יכולים לראות בכרטיס שלו, הוא לא מגיע לשדה בלי כרטיס כי משעמם לו אלא כי הוא לא הצליח למצוא מקום על הטיסה והוא יודע שתמיד בסוף יהיה מקום פנוי ולאחר שהתברר שהיה מקום פנוי ובכל זאת סירבו להעלות אותו לטיסה אני חושב שזה לא פחות מנבזות לשמה. זאת חברה ישראלית ובתור חברה כזאת הם צריכים לעשות יותר למען הקהל שלהם. אני ואף אחד מבני המשפחה שלי טס לא מקטרים בלי הפסקה ומחפשים שטויות בשביל לקבל פיצויים או דברים שכאלה, אבל אפשר לצפות מחברה שמחזיקה מעצמה כל כך הרבה שיהיו טיפה יותר מקצוענים בטיפול בלקוחות, במיוחד בלקוחות נאמנים. לא ברור לי למה אתה מצדד בחברה בנאמנות שכזו, להזכירך אל על עשתה ואולי אפילו ממשיכה לעשות מאמצים על מנת להגביל את מספר הטיסות או המקומות של חברות תעופה שונות שמגיעות לארץ. איפה לעזאזל נשמע דבר שכזה??? איפה מדיניות השמיים הפתוחים? בשום מקום לא שמעתי על אבסורד שכזה. ומה תגיד בעניין השמיכות המשומשות? גם זה משהו ראוי ומקובל או ששוב לדעתך אנשים בחרו להיות קטנוניים??
 
למעלה