אל-על תטוס ישירות לטוקיו ממרץ 2020 אל על הודיעה היום (ד') על השקת קו טיסות ישירות בין ישראל לטוקיו, בירת יפן. זו הפעם הראשונה שיפעל קו טיסות סדיר וישיר המחבר בין שתי המדינות. הקו יחל לפעול במארס 2020 באמצעות שלוש טיסות שבועיות במטוסי הבואינג 787 דרימליינר של אל על. טרם נמסר על מועד פתיחת מכירת הכרטיסים.
הטיסה מנתב"ג לטוקיו תארך 11 ורבע שעות, והטיסה חזור תארך 12 וחצי שעות. כיום ישראלים נדרשים להחליף טיסה פעם אחת לפחות כדי להגיע ליפן.
ההודעה על השקת הטיסות הישירות ליפן מצטרפת לשורת יעדים ישירים חדשים שהשיקה אל על (85.7 -0.46%) בתקופה האחרונה, לרבות סן פרנסיסקו, מנצ'סטר ולאס וגאס. בכוונת החברה להשיק קו תעופה גם לשיקגו.
מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר כי "על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כ-40 אלף ישראלים ביקרו ביפן ב-2018, ובמקביל הגיעו ארצה 20 אלף יפנים. התנועה בין שתי המדינות גדלה בשנים האחרונות בקצב גבוה, ואנו בטוחים כי פתיחת קו תעופה ישיר תוסיף להגדילה ותחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ליפן".
https://www.themarker.com/news/aviation/1.7302560
הטיסה מנתב"ג לטוקיו תארך 11 ורבע שעות, והטיסה חזור תארך 12 וחצי שעות. כיום ישראלים נדרשים להחליף טיסה פעם אחת לפחות כדי להגיע ליפן.
ההודעה על השקת הטיסות הישירות ליפן מצטרפת לשורת יעדים ישירים חדשים שהשיקה אל על (85.7 -0.46%) בתקופה האחרונה, לרבות סן פרנסיסקו, מנצ'סטר ולאס וגאס. בכוונת החברה להשיק קו תעופה גם לשיקגו.
מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר כי "על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כ-40 אלף ישראלים ביקרו ביפן ב-2018, ובמקביל הגיעו ארצה 20 אלף יפנים. התנועה בין שתי המדינות גדלה בשנים האחרונות בקצב גבוה, ואנו בטוחים כי פתיחת קו תעופה ישיר תוסיף להגדילה ותחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ליפן".
https://www.themarker.com/news/aviation/1.7302560