אל תגידו שלא ידעתם-המלונות "מחמירים

שמר2

New member
אל תגידו שלא ידעתם-המלונות "מחמירים

בהמשך לשורת דיונים שנוהלו כאן בזמן האחרון אודות מדיניות עזיבה ועניינים אחרים הנוגעים לבתי מלון באילת, ובמיוחד ישרוטל, כדאי לשים לב (כפי שאז חזיתי שיתרחש בעקבות השינויים שהנהיגה רשת ישרוטל) לשורת שינויים במדינויות המוצהרת והלא מוצהרת של כמה בתי מלון מובילים ופחות, כולם בהתאם לחוזרים שהופצו לכל הנוגעים, למרות שלא מעט סוכנים לא יטרחו לקרוא עד לתלונה הראשונה מלקוח: 1. רשת דן: פינוי חדרים בשבת עד 16:00, מאוחר יותר בתשלום ובתיאום מראש בלבד - אין יוצאים מן הכלל. גני דן אשקלון: ילדים "נחשבים" מעתה רק עד גיל 12 ולא 18 כמו שהיה כל עוד המתחרה מליד עבדה באותה מתכונת. 2. הילטון מלכת שבא אילת: עזיבת חדרים בשבת עד 14:00 - אין יוצאים מן הכלל. עזיבה מאוחרת בתשלום של 150 ש"ח (נשמע מוכר?). עבור תינוק בחדר יגבה סכום של 20 ש"ח ללילה. 3. הולידי אין: ילדים "נחשבים" רק עד גיל 13, ולא 19 כמו שהיה עד היום (לא ממש חדש, מלפני חדשיים). 4. רשת שרתון: מדיניות דמי ביטול מחמירה החל מ-7 ימים לפני תחילת החופשה (עד היום היה 48 שעות לפני, וגם אז היו לרוב מבטלים). 5. נהר הירדן טבריה: ילדים "נחשבים" עד גיל 12 ולא 18 (קיים כבר חדשיים בערך) וכמו כן נגבים 15 ש"ח ללילה עבור תינוק. 6. רשת ישרוטל: ביטול הטבת ה"עודים" הפופולרית במלון אמבסדור והפיכתו למלון הנכר על בסיס לינה וארוחת בוקר, עם ארוחת בוקר כתוספת תשלום אופציונלית (צעד שמשמעותו המעשית - ייקור המלון). כל זה מצתרף לצעדים שכבר נידונו והושמצו ע"י רשת ישרוטל, וחשוב לכן להפנים שמדובר על שינוי מגמה שיווקית-תפעולית ולא איזו גחמה של מנהל חדש. ימים יגידו האם התמורה באילת תשתפר בעקבות כך (לכל מקל יש גם גזר) או שבתי המלון פשוט גוזרים קופון על חשבון השיפור העצום בתחום.
 

hexxagon

New member
עיוות חמור בהצגת הדברים

שלום ברצוני לתקן את העיוות שבהצגת הדברים בכתבה לגבי מלון ישרוטל אמבסדור. מלון ישרוטל אמבסדור (אמבסדור לשעבר) עבר לניהולה המלא של רשת מלונות ישרוטל לפני מספר חודשים. במסגרת המעבר הוחלט לשפר ולשנות מספר פרטים במדיניות ניהול המלון ושיווקו. בין השאר, אכן, בוטלו ה-"עודים", שלמרות הצגתם כפופולריים, שיעור ניצולם-בפועל ע"י האורחים היה נמוך למדי, והרחבת אפשרויות הבחירה לחבילות נופש במלון באמצעות תחילת מכירתו גם על בסיס של לינה וארוחת בוקר, בנוסף לחצי-פנסיון. המשמעות המעשית של הצעדים הנ"ל אינה, בשום אופן, ייקור המלון. נהפוך-הוא: מחירי האירוח ע"ב לינה וארוחת בוקר זולים מחצי פנסיון כמקובל בכל מלון בעולם, ומי שמעוניין להוסיף ארוחת ערב במלון יתבקש לשלם תוספת סבירה בהחלט לכך. קל מאד להפטיר משפט לקוני ובלתי-אחראי כמו "צעד שמשמעותו המעשית..." וכו', ללא חובת הוכחה או נימוק, ולא ברורה לי המגמתיות שמאחורי צעד זה. בכל מקרה - המציאות היא אחרת, והלקוחות מוזמנים לבדוק זאת בעצמם. רשת מלונות ישרוטל מחוייבת תמיד לחופשה בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר בכל מלונותיה, ולמתן תמורה מלאה לכספם של אורחיה, ולבטח לא מנסה "לגזור קופון" על חשבון אף אחד. בברכה ניר כרמלי מנהל שיווק רשת מלונות ישרוטל
 
ניר, תקרא את כל השירשורים הקודמים

שישרוטל מככבת בהן, נשמח לשמוע התייחסות לגביי המדיניות השנויה במחלוקת של ישרוטל ביחס להעזבת אורחים בשעה 14:00 ביום שבת בכל מלונות הרשת באילת. (ללא קשר לנאמר בשירשור זה).
 

שמר2

New member
איפה היית קודם לכן?

כאשר ניסיתי לשכנע כאן גולשים שהשמיצו את הרשת שלך בכך שהם מגזימים? היו לא מעט טענות על זילזול של נציגי שירות הלקוחות בתלונות, וגם אז קראנו לקצת יותר עדינות ופחות הגזמה... אבל אז לא היית כאן! האם לא היה נוח, או שהכתוב היה פשוט נכון מדי? עכשיו כשבקצהו של שרשור העוסק בכל מלון שהוא לא ישרוטל, מזכירים מלון שלכם, פתאום זה "עיוות חמור"??? בהחלט מסתבר שעלי להודות בטעותי על שניסיתי לשכנע כאן גולשים מתלוננים שהן רואים רק את חצי הכוס הריקה! ולגבי ההוכחות, בבקשה: עד עכשיו המצב "היה קשה" - ירשתם מלון במיקום מרוחק שיצא לו שם לא ממש איכותי. צריך היה למשוך אנשים, ועם ישראל הרי אוהב ארוחות ותחושה של הרבה כלול, ומעט לא כלול... הוסיפו את קונספט ה"עודים", מכירה על HB בלבד והכול במחיר שווה לכל נפש במושגי אילת - אפילו שם נתתם למלון: "מלון הרפתקעוד". המלון "נתפס", אנשים אהבו, ולא היססנו להמליץ עליו כאן כ"מלון הבית". עכשיו כשהולך לכם, החלטתם למקסם את הרווח מהמלון וזאת ע"י שני צעדים: 1. ביטול הטבת העודים שמשמעותה רווח כספי (25 ש"ח על כניסה לספא, 60 אגורות על כדור 0.22 ועוד 20 ש"ח על השכרת אקדח, 15 ש"ח על השכרת שנורקל, וכו' - אתה בטוח מכיר, אבל חשוב שתדע שלא עם חאפרים עסקינן). 2. מכירת המלון על בסיס BB, כאשר ארוחת ערב היא בתוספת - משמעות: הורדת מחיר ב X שח ללילה וגביית תוספת על ארוחת ערב (שרוב האנשים יקחו) לפי תעריף גבוה פי שניים משיעור ההורדה במחיר הישן - המשמעות: אבדן מחיר עלות של ארוחת ערב על מי שלוקח BB, וגביית מחיר גבוה יותר על ארוחת ערב - ניסתי את העניין במילים של העם, אבל אפשר לחזור על זה במונחים שיווקיים: אסטרטגיה של "פיתוח שוק", "יעילות תפעולית" וכו' המשמעות זהה. ועכשיו, אחרי שהפכת שרשור שבעמם החמיא לישרוטל מבחינה עסקית (רשת מובילה ולא רשת מובלת) לעוד שרשור שאינו מחמיא לכם, ותשובות ונימוקים קיבלת: אפשר תשובות? ומה בעניין שוד התיירים? זה לא סוד שהירידה בתיירות מצרפת בקיץ הזה (שהיה צפוי להיות "חזק") הוא פרי חצי חרם ומוצדק בשלמותו, עקב המחירים שלא הגיוניים שגביתם מהם! נשמח לשמוע את תשובתכם לגבי נושא מביך זה, וכיצד זה שאתם בוחרים להתדמות להודו ואוזבקיסטאן, ולא לצרפת וארה"ב (משם באים התיירים) בנושא? לא אחדש לך אם אדליף שבענף המלונאות תולים את האשם ברשת שלך שהיא שהפריזה יותר מכולם בפערי המחירים בין התיירים לישראלים כאשר גבתה מהם מחירים הגבוהים בעד 60 אחוזים! נשמח לשמוע תשובה מנומקת לעניין.
 

hexxagon

New member
לגופו של עניין

שוב שלום אין לי כוונה להיכנס לויכוח ממושך מעל דפי הפורום ולכן אענה בקיצור לנקודות שהעלית: א. אתה שוב טועה בעניין ישרוטל אמבסדור. מחיר חבילת האירוח הכוללת ארוחת ערב זהה למחיר האירוח ע"ב HB כפי שהיה נהוג לפני השינוי. ב. מדיניות המחירים לתיירים עומדת להשתנות ומחירי התיירים בהזמנה בדלפק המלון יהיו זהים למחירי הישראלים. כרשת מובילה, מחדשת ודינמית, אסטרטגיות וקונספטים של מלונות בישרוטל מתעדכנים ומשתנים מפעם לפעם. הדיון הוא חשוב ואני שמח שהפורום דן ברצינות בסוגיות הנ"ל. תלונות ענייניות מטופלות על-ידנו באופן יסודי ומעמיק, ולא כל הכפשה ראויה להתייחסות בפורום ציבורי. אם הייתי חושב שמדובר בחאפרים הייתי חוסך לכולנו את הזמן והטרחה. תודה ניר כרמלי מנהל שיווק רשת מלונות ישרוטל
 
למעלה