אל תיכנסו לעתיד מחשבים

alonbarak

New member
אל תיכנסו לעתיד מחשבים

רציתי לציין שאתמול בערב הייתי בחנות של עתיד מחשבים בכפר סבא. מטרתי היתה לקנות צורב. ערב קודם לכן נכנסתי לחנות לברר את מחיר הצורב. מדובר בצורב מסוג HP 9710. המחיר על המוצר היה 999 ש``ח. אני שאלתי בערב את המחיר והמוכר אמר לי שוב פעם 999 ש``ח. אני הסתמכתי על זה ויום אחרי זה בשעות אחר הצהריים, חזרתי לחנות מצוייד בכסף שהוצאתי מהבנק, ביקשתי את הצורב ושאלתי שוב את המחיר. אמרו לי 999 ש``ח. באתי לקופה ופתאום אומרים לי שזה עולה 1450 ש``ח. הייתי בהלם. אתם ממש מבזים את הלקוחות שלכם וזה ממש לא שירותי. דיברתי עם המוכרן ומה שהוא אמר לי בכלל הדהים אותי. הוא אמר לי שלא אכפת לו שאני אצא לא מרוצה מהחנות ושמה שחשוב לו זה שהוא לא יספוג הפסד של 500 ש``ח בערך. אמרתי לו שזה ממש חוצפה ושהוא צריך לעמוד מאחורי המחיר אבל הוא המשיך ואמר שאין מה לעשות ושלא אכפת לו אם אני לא מרוצה. יצאתי משם מאוכזב. אני ממליץ לכם לא להיכנס לשם!!!
 

odedg

New member
אם תוותר- אין עתיד

אל תוותר, אם יש רישום על המדף, אז המחיר הזול מחייב. נכון ש``רק`` צריך להוכיח, אך כדאי שתפנה בכתב לארגוני הצרכנים או משרד התעשיה והמסחר
 

אהובה.א

New member
היי אלון

כסוחרת , אני יכולה לאמר לך שלעיתים שוכחים לעדכן מחיר בקופה או על המדף. כצרכנית , אתה צודק. המחיר שעל המדף - הוא הקובע. ולמוכר אין זכות לחשוב אחרת. זאת טעותו והוא אמור לספוג את הטעות. במידה ולא הסכימו למכור לך במחיר המצויין - פנה לרשות להגנת הצרכן והם כבר ``ידאגו`` לקנוס את המוכר בסכום שהוא היה מעדיף למכור לך את המוצר במחיר שרצית ואולי אפילו לתת לך אותו חינם. חוצמזה , לא כל חברות ``עתיד מחשבים`` הם נוראים... אולי בחנות הזאת. אבל אני מקבלת שירות מהם והם מעולים. לא נעים להכליל כך.. תאר לך שזה מה שעושים לנו בחו``ל... אתה נוסע לטיול בחו``ל. ברגע שיודעים שאתה ישראלי - ההתייחסות היא אחרת כי ה``ישראלים`` שהיו לפניך שברו , הרסו , גנבו , בזזו והשד יודע מה עוד. בהצלחה אהובה
 

samibar

New member
עתיד מחשבים

גם המחירים שלהם גבוהים והשירות כבר לא אותו דבר
 
למעלה