כשפתח הקברן את הקבר נבהל מאוד כשראה שם 3 נחשים שמכישים ואוכלים את בשר הנפטר, למרות שכבר ראה אי אלו מחזות זוועה בחייו, אבל כזה דבר נורא ומזעזע לא ראה. מזועזע עד עמקי נשמתו, סגר מיד את הקבר, ובא לרב וואזנר לספר לו את המחזה הנורא שראה3 נחשים בקבר
לא אנקדוטה ולא בטיח.א. מה הקשר בין הכותרת לסיפור?
ב. למשפט הראשון שלך אין היתכנות ביולוגית. נחשים לא מסוגלים לנגוס ולקחת ביס מהטרף, הם בולעים אותו בשלמותו. גם אם מדובר באיזו אנקונדה ענקית שיכולה לבלוע אדם- אין מצב ששלושה נחשים יאכלו טרף אחד.
ג. אל תלוו כסף בריבית לקרוביכם ולחבריכם, זו בהחלט עצה טובה. ואני מאחלת לכולכם להיות במצב בו תוכלו להלוות למי מהם שנזקק סכום, שיוחזר לכשירווח.
אם תקראי את הסיפור מהקישור בהודעתו של מקסים תביני שיש קשר בין הכותרת לסיפור.א. מה הקשר בין הכותרת לסיפור?
ב. למשפט הראשון שלך אין היתכנות ביולוגית. נחשים לא מסוגלים לנגוס ולקחת ביס מהטרף, הם בולעים אותו בשלמותו. גם אם מדובר באיזו אנקונדה ענקית שיכולה לבלוע אדם- אין מצב ששלושה נחשים יאכלו טרף אחד.
ג. אל תלוו כסף בריבית לקרוביכם ולחבריכם, זו בהחלט עצה טובה. ואני מאחלת לכולכם להיות במצב בו תוכלו להלוות למי מהם שנזקק סכום, שיוחזר לכשירווח.
אכן כך, אם יש לך פייסבוק ושמת לב שלאחרונה הפייסבוק מלא בסיפורים על "צדיקים" שמבטיחים כל מיני הבטחות שווא הזויות אם תתרום או תקנה קמע, אך המעניין הוא שיש עשרות תגובות של מטומטמים שמאמינים בזה.לא אנקדוטה ולא בטיח.
סיפורים הזויים של מאמינים שטופי מח.
זה חלק מהאסון שבונה עולם הטיל עלינו - את המאמינים הללו ואת הסיפורים ההזויים שלהם.
כי כל סיפורי החילונים (או הכותבים כאן שמגדירים עצמם כך) תמיייייידדדדד כל כך הגיוניים ואמינים, אין ספק .... סיפור מטומטם כמו רוב סיפורי החרדים והרבנים
זו תגובה לענין.הלוואה בריבית ליהודי הוא אחד האיסורים החמורים בתורה. בוודאי שרצוי מאוד להימנע ממנה. זה נכון עם ובלי סיפורים מיוחדים.
תודה.זו תגובה לענין.
מבלי להביע דעה על 'סיפורי חסידים', צריך להבין שיש כמה סיבות שבגינן אדם בוחר לקיים מצווה כזאת או אחרת.איסור שאני (כחילונית גמורה) בהחלט מבינה ומכבדת. אין לי בעיה אם אומרים "זו ההלכה". מי שחי לפי ההלכה- צריך לכבד את זה גם בלי סיפורי מעשיות מופרכים. לדעתי סיפורים כאלה מוזילים את ערך המסר ומפחיתים מערכו של מי שהמציא אותם. מי שלא מכבד את ההלכה- ממילא יחליט בעצמו כיצד לנהוג, וסיפור הזוי כזה יכול רק לגרום לו לא להקשיב לחלק החכם- לא להלוות בריבית.
אני מכיר את האיסור הזה, אך אין קשר לסיפור ההזוי של הנחשים שאכלו גופת מת שנקבר!הלוואה בריבית ליהודי הוא אחד האיסורים החמורים בתורה. בוודאי שרצוי מאוד להימנע ממנה. זה נכון עם ובלי סיפורים מיוחדים.
זו תגובה לענין.
איסור שאני (כחילונית גמורה) בהחלט מבינה ומכבדת. אין לי בעיה אם אומרים "זו ההלכה". מי שחי לפי ההלכה- צריך לכבד את זה גם בלי סיפורי מעשיות מופרכים. לדעתי סיפורים כאלה מוזילים את ערך המסר ומפחיתים מערכו של מי שהמציא אותם. מי שלא מכבד את ההלכה- ממילא יחליט בעצמו כיצד לנהוג, וסיפור הזוי כזה יכול רק לגרום לו לא להקשיב לחלק החכם- לא להלוות בריבית.
זו תגובה לענין.
איסור שאני (כחילונית גמורה) בהחלט מבינה ומכבדת. אין לי בעיה אם אומרים "זו ההלכה". מי שחי לפי ההלכה- צריך לכבד את זה גם בלי סיפורי מעשיות מופרכים. לדעתי סיפורים כאלה מוזילים את ערך המסר ומפחיתים מערכו של מי שהמציא אותם. מי שלא מכבד את ההלכה- ממילא יחליט בעצמו כיצד לנהוג, וסיפור הזוי כזה יכול רק לגרום לו לא להקשיב לחלק החכם- לא להלוות בריבית.
אני מכיר את האיסור הזה, אך אין קשר לסיפור ההזוי של הנחשים שאכלו גופת מת שנקבר!
אהה, תיאוריה חביבה אבל לא, אין לה אחיזה מיוחדת במציאות. אין כל קשר בין עמותות מתרימות לעמותות מלוות. משהו אחר לחלוטין (מעבר לכך שלא הבנתי מה הקשר בין תרומה כלשהי לשאלת ריבית או הלוואה).ומעבר לזה גם כל האמותות החרדיות שמלוות כסף לנזקקים נושכות נשך אך הם למדו את שיטת העקיפה, הם קוראים לזה תרומה ומחשבים אותה באחוזים לפי גובה הסכום ולפי ה
בנקים פועלים קטגורית באופן אחר.אם איני טועה בארצנו ארץ הקודש ישנו בנק דתי, מעניין אם אכנס לשם ואבקש הלוואה הם לא ינשכו אותי??!!
מה ל'שות, יש מטומטמים שמאמינים בשטויות ובבדיות.תודה.
מבלי להביע דעה על 'סיפורי חסידים', צריך להבין שיש כמה סיבות שבגינן אדם בוחר לקיים מצווה כזאת או אחרת.
אז כמובן שתמיד אפשר להתווכח על הסיפורים הללו, לטעון שאין להם בסיס, להסביר רציונלית שאין להם היתכנות, ועוד. כל הנ"ל לעתים יהיה נכון, לעתים לא. אבל בתכל'ס זה לא ישנה את העובדה שיש מי שהסיפורים האלו משפיעים עליו.
אתה רוצה להגיד שכיפה אדומה ושלגייה לא אמיתיים ?כי כל סיפורי החילונים (או הכותבים כאן שמגדירים עצמם כך) תמיייייידדדדד כל כך הגיוניים ואמינים, אין ספק .
עמותות חרדיות מלוות לא כלולות באיסור לנשוך??את הקשר הסברתי למעלה בתגובתי למשתפרת.
אהה, תיאוריה חביבה אבל לא, אין לה אחיזה מיוחדת במציאות. אין כל קשר בין עמותות מתרימות לעמותות מלוות. משהו אחר לחלוטין (מעבר לכך שלא הבנתי מה הקשר בין תרומה כלשהי לשאלת ריבית או הלוואה).
בנקים פועלים קטגורית באופן אחר.
מחברי כיפה אדומה ושלגייה, מעולם לא התאמרו שאלה הן דמויות אמיתיות, בעוד סיפורי ואגדות התנ"ך כן מתאמרים להיות אמת!!אתה רוצה להגיד שכיפה אדומה ושלגייה לא אמיתיים ?
אההה ................ בפעם הבאה בה אבקש הלוואה בבנק בישראל אביא איתי צילום עם הוכחה שאני יהודי!הלוואה בריבית ליהודי הוא אחד האיסורים החמורים בתורה. בוודאי שרצוי מאוד להימנע ממנה. זה נכון עם ובלי סיפורים מיוחדים.
עמותות חרדיות מלוות לא כלולות באיסור לנשוך??
אצל בנקים (ובד"כ אצל מלווים מקצועיים) זה לא יעבוד לך עקב קיומו של 'היתר עסקה'.אההה ................ בפעם הבאה בה אבקש הלוואה בבנק בישראל אביא איתי צילום עם הוכחה שאני יהודי!
ברור, שיטת עוקף תורה!!!אצל בנקים (ובד"כ אצל מלווים מקצועיים) זה לא יעבוד לך עקב קיומו של 'היתר עסקה'.
לא יודע האם לצחוק או סתם ללעוג!!!לא. אין בהן ריבית. זה שאתה קושר כמה דברים ביחד שאין להם כל קשר אחד לשני, לא אשמתן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.