אל תקנו טבק בקיוסק.

סנאי נדיר

New member
אל תקנו טבק בקיוסק.

קיוסק אחד אומר לי שהמחיר של הטבק עלה ועכשיו הוא עומד על 8 שקלים, והקיוסק הרגיל שלי אומר שהטבק נשאר במחיר של 6 שקלים. רק תחנה מרכזית!
 

FreeSpider

New member
לך לד"ר נרגילה ליד אבולאפיה

אני וחברים שלי קונים ממנו 10 חבילות טבק,3 חבילות גחלים ב40 ש"ח..
 

rotemr17

New member
ליד אבולאפיה?

זה לא מלך הנרגילות שם? (יכול להיות יש עוד אחד מכיוון שאני לא קונה בד"ר)
 

rotemr17

New member
תביא יותר פרטים

באמאשך... אני רוצה לסוע ליפו השבוע לעשות קניות.. לא כלכך "התלהבתי" מהסחורה שבאה ממלך הנרגילות...
 
אמממ

תראה כולם מביאים את אותם הדברים.. מוברח ולא מוברח עכשיו יש בערך 4 סוגים שאני שמתי לב אליהם של תפוח מוברח כל פעם זה באסה מחדש אבל אני כבר הרבה זמן בעסק אז אני יודע טוב להבדיל בין זיוף לבין מקורי הצעה שלי - אל תסתבך עם החרא הזה..שים עוד 10 שקל וקנה פקט לא מוברח זה עדיף ד"א הם העלו את המחיר בצורה מטורפת אני תמיד הייתי קונה פקט ב25 ושבוע שעבר עלה לי פקט 40..מוברח!! עם מכס זה 50... ופקט גחלים עולה 35 עשיתי בדיקה..אצל כולם זה אותו הדבר אפילו שאלתי אנשים מיפו.. ראש עולה 5 צינור 15-20 צלחת בדרך כלל עולה 10 כד - 30-40 לנרגילה גדולה..חח ראיתי גם ב240 אבל עזוב את זה.. לקטנה עולה 10-20 כל הגומי בחינם...אלא אם המוכר זונה ואז הוא לוקח לך שקל על זה...חח וזה נראה לי כל המחירים שאתה צריך לדעת...כדי שתוכל לתכנן את הכסף שלך.. חבל שתבוא עם פחות ותתבאס..
 
אממ טוב סתכל

אבולפיה מכיר?אז נכון זה הולך בירידה? זה על רחוב יפת.. אז אממ שלוש חנויות מתחת לאבולפיה יש פניה ימינה (ברגל הכל..) אז אתה פונה ימינה...ממשיך 30 מטר בערך אתה תראה מצד שמאל חפירות ומצד ימין כמה נרגילות בחוץ ורשום "ד"ר נרגילה.." ושוב המלך ממוקם בידיוק מול אבולפיה על הפינה..
 
למעלה