אל תשאלו מה קרה
ראש מחלקת אופניים במשרד התחבורה ראה את השרשור עם העיצות המשפטיות שניתנו ונרכשו לידי ועל ידי חברי הפורום והחליט לעשות מעשה. בעקבות ריבוי תאונות הדרכים הקטלניות, בהן מעורבים רוכבי אופניים (הגם שלא באשמתם), הוציא ראש המחלקה מסמך עמדה, בו הוא מורה לרוכבי האופניים לא לרכוב בכבישים בין עירוניים.. חוק, לא חוק, תקנות, לא תקנות (הרי מותר לרכוב בכבישים בין עירוניים שאינם מהירים, דוגמאת איילון, כביש 6 וכו')- העיצות המשפטיות שלכם קובעות - נייר עמדה הוא נייר עמדה וכמובן, מחייב משפטית
זה בערך מה ששווה הנייר שהוציא מנהל הספורט במשרד החינוך. ובחזרה למציאות (או לחיים האמיתיים, גם למי שלא לומד משפטים ונותן עיצות משפטיות), המשטרה ה מ ל י צ ה היום לרוכבי אופניים לא לרכוב בכבישים אלו בשעות העומס. כל עוד יש חוק (או אין חוק), כל דאלים (אינו) גבר, ואף אחד לא צריך להתייחס ברצינות להפלצותיהם של ויינגטונים משת"פונים ממשרד החינוך.
ראש מחלקת אופניים במשרד התחבורה ראה את השרשור עם העיצות המשפטיות שניתנו ונרכשו לידי ועל ידי חברי הפורום והחליט לעשות מעשה. בעקבות ריבוי תאונות הדרכים הקטלניות, בהן מעורבים רוכבי אופניים (הגם שלא באשמתם), הוציא ראש המחלקה מסמך עמדה, בו הוא מורה לרוכבי האופניים לא לרכוב בכבישים בין עירוניים.. חוק, לא חוק, תקנות, לא תקנות (הרי מותר לרכוב בכבישים בין עירוניים שאינם מהירים, דוגמאת איילון, כביש 6 וכו')- העיצות המשפטיות שלכם קובעות - נייר עמדה הוא נייר עמדה וכמובן, מחייב משפטית