oy va avoy
New member
אל תתנו להם לרכב עליכם!!!
במהלך שיטוט באינטרנט ב-31.8.06 הגעתי לאתר "וואלה שופס" בו נתקלתי בזוג אופניים במחיר מציאה. החלטתי לרכוש אותם ואכן כך עשיתי. תהליך הרכישה היה קצר, במהלכו הכנסתי את פרטי לאתר, ולאחר ימים ספורים יצרו עימי קשר מהחברה המספקת את האופניים דרך האתר- פרידמן בע"מ. עוד באותו היום קראתי בעיתון מעריב על לקוח המתלונן על כך שבקניה נמסר לו כי הרכבת האופניים היא פשוטה וקלה ובעוד שבפועל היה איננה בכלל. במהלך שיחתי עם נציג החברה התענינתי במקרה וסיפרתי לו על המקרה , תגובתו היתה "תמיד יש לקוח לא מרוצה...". האומנם? השלמתי את הרכישה במהלכה עוד שידרגתי את זוג האופניים לאחר המלצה חמה של המוכר וכל שנותר לי הוא להמתין למוצר הנכסף. המוצר אכן הגיע ב10.9.06 בחבילה גדולה, ברוב התרגשות התיישבתי והתחלתי לבנות את האופניים לפי ההוראות המצורפות. במהלך ההתקנה גיליתי כי אחד החלקים, אום דרכו אמור להתחבר הכידון לגוף האופניים, פגום, וכנראה נפגם במהלך הייצור. הפסקתי את הרכבת האופניים וחיכיתי ליום שאחרי. יצרתי קשר עם גורם מהחברה שאמר לי כי כנראה המוצר נפגם בהובלה וכי ישלח לי בדואר חלק חליפי, ועוד הוסיף כי אני יכול להוציאו ולהרכיב את האופניים בלעדיו עד אשר יגיע בדואר החלק. שמח וטוב לב חזרתי והרכבתי את זוג האופניים. לאחר סיום ההרכבה, מולי עמדו זוג אופניים חדשים ונוצצים, פעלתי לפי ההוראות המצורפות ביצעתי בדיקות ויצאתי את ביתי לנסות את אופניי החדשות! הורדתי אותם לכביש עליתי עליהם, והתחלתי לרכב, לאחר כמה מטרים העברתי הילוך ולפתע האופניים נעצרו בקול חבטה גדול. הבטתי לאחור ולתדהמתי הרבה גילתי כי כל גוף ההילוכים האחורי התעקם ונכנס לתוך הגלגל האחורי. ברוב תדהמה ירדתי מהאופניים מנסה להבין איך דבר שכזה יכול לקרות, הרי את מערכת ההילוכים לא נדרשתי להרכיב כך למעשה כל החלק האחורי של האופניים הגיע מורכב, ועוד שעברתי עם האופניים רק מטרים ספורים על כביש, לא בורות,לא מכות, לא קפיצות, כביש ישר. מאוכזב חזרתי לביתי, נושא את האופניים על כתפי מאחר ואפילו להסיעם לא יכולתי, וחיכיתי לבוקר של אחרי ליצור קשר עם החברה. יום אחרי ניסיתי ליצור קשר עם החברה, נאמר לי כי בעל העסק אינו נמצא כרגע, נתבקשתי להשאיר הודעה ונאמר לי כי הוא יחזור אלי. יום למחרת ניסיתי שוב, נאמר לי כי בעל העסק אינו נמצא כרגע, נתבקשתי להשאיר הודעה ונאמר לי כי הוא יחזור אלי. בבוקר של יום למחרת דיברתי עם עובד החברה, סיפרתי לו על הבעיה ותגובתו היתה: "כנראה שקיבלת מוצר פגום, דבר עם בעל החברה" וכמובן שלקח את פרטיי להשארת הודעה. עוד באותו היום ניסיתי שוב והפעם אכן הגעתי לבן אדם אותו חיפשתי. במהלך השיחה ניסיתי להסביר את אשר קרה, ביקשתי כי המוצר יוחלף ובמקומו אקבל מוצר תקין כי הרי לא נעשה שום דבר על ידי שיהיה יכול לפגום במוצר. נאמר לי כי לא הרכבתי את האופניים נכון( למרות שמערכת ההילוכים באה מורכבת מהיצרן!), ועוד ש"אין כזה דבר מוצר שנפגם במשלוח!(אז למה אתם שולחים לי אום חליפי לזה שנפגע במשלוח???) ועוד נאמר לי "שיעשו לי טובה" ואם אביא את האופניים אליהם הם יתקנו אותם. הודעתי כי אינני יכול להגיע לתל אביב עם האופניים וזאת אחת הסיבות שרכשתי מוצר דרך האינטרנט, על מנת שיגיע אליי. נמסר לי כי "זאת בעיה שלי" והצד השני בשיחה התחיל בצעקות שבסופה ניתק לי את הטלפון בפנים!!! נשארתי עם מוצר פגום שהעסק אינו מוכן להחליפו. ניסיתי שוב ליצור קשר הפעם לבקש כי תבוטל העסקה, כמובן שגם מאמץ זה נכשל. הודעתי דרך הודעה אלקטרונית שנשלחה לעסק כי ברצוני לבטל את העסקה וכי המוצר נמצא לרשות העסק במקום בו הוא נמסר. עכשיו כל שנותר לי הוא לקוות שאכן העיסקה תבוטל ואוכל לשים את כל המקרה מאחוריי. את הלקח הפנמתי,
במהלך שיטוט באינטרנט ב-31.8.06 הגעתי לאתר "וואלה שופס" בו נתקלתי בזוג אופניים במחיר מציאה. החלטתי לרכוש אותם ואכן כך עשיתי. תהליך הרכישה היה קצר, במהלכו הכנסתי את פרטי לאתר, ולאחר ימים ספורים יצרו עימי קשר מהחברה המספקת את האופניים דרך האתר- פרידמן בע"מ. עוד באותו היום קראתי בעיתון מעריב על לקוח המתלונן על כך שבקניה נמסר לו כי הרכבת האופניים היא פשוטה וקלה ובעוד שבפועל היה איננה בכלל. במהלך שיחתי עם נציג החברה התענינתי במקרה וסיפרתי לו על המקרה , תגובתו היתה "תמיד יש לקוח לא מרוצה...". האומנם? השלמתי את הרכישה במהלכה עוד שידרגתי את זוג האופניים לאחר המלצה חמה של המוכר וכל שנותר לי הוא להמתין למוצר הנכסף. המוצר אכן הגיע ב10.9.06 בחבילה גדולה, ברוב התרגשות התיישבתי והתחלתי לבנות את האופניים לפי ההוראות המצורפות. במהלך ההתקנה גיליתי כי אחד החלקים, אום דרכו אמור להתחבר הכידון לגוף האופניים, פגום, וכנראה נפגם במהלך הייצור. הפסקתי את הרכבת האופניים וחיכיתי ליום שאחרי. יצרתי קשר עם גורם מהחברה שאמר לי כי כנראה המוצר נפגם בהובלה וכי ישלח לי בדואר חלק חליפי, ועוד הוסיף כי אני יכול להוציאו ולהרכיב את האופניים בלעדיו עד אשר יגיע בדואר החלק. שמח וטוב לב חזרתי והרכבתי את זוג האופניים. לאחר סיום ההרכבה, מולי עמדו זוג אופניים חדשים ונוצצים, פעלתי לפי ההוראות המצורפות ביצעתי בדיקות ויצאתי את ביתי לנסות את אופניי החדשות! הורדתי אותם לכביש עליתי עליהם, והתחלתי לרכב, לאחר כמה מטרים העברתי הילוך ולפתע האופניים נעצרו בקול חבטה גדול. הבטתי לאחור ולתדהמתי הרבה גילתי כי כל גוף ההילוכים האחורי התעקם ונכנס לתוך הגלגל האחורי. ברוב תדהמה ירדתי מהאופניים מנסה להבין איך דבר שכזה יכול לקרות, הרי את מערכת ההילוכים לא נדרשתי להרכיב כך למעשה כל החלק האחורי של האופניים הגיע מורכב, ועוד שעברתי עם האופניים רק מטרים ספורים על כביש, לא בורות,לא מכות, לא קפיצות, כביש ישר. מאוכזב חזרתי לביתי, נושא את האופניים על כתפי מאחר ואפילו להסיעם לא יכולתי, וחיכיתי לבוקר של אחרי ליצור קשר עם החברה. יום אחרי ניסיתי ליצור קשר עם החברה, נאמר לי כי בעל העסק אינו נמצא כרגע, נתבקשתי להשאיר הודעה ונאמר לי כי הוא יחזור אלי. יום למחרת ניסיתי שוב, נאמר לי כי בעל העסק אינו נמצא כרגע, נתבקשתי להשאיר הודעה ונאמר לי כי הוא יחזור אלי. בבוקר של יום למחרת דיברתי עם עובד החברה, סיפרתי לו על הבעיה ותגובתו היתה: "כנראה שקיבלת מוצר פגום, דבר עם בעל החברה" וכמובן שלקח את פרטיי להשארת הודעה. עוד באותו היום ניסיתי שוב והפעם אכן הגעתי לבן אדם אותו חיפשתי. במהלך השיחה ניסיתי להסביר את אשר קרה, ביקשתי כי המוצר יוחלף ובמקומו אקבל מוצר תקין כי הרי לא נעשה שום דבר על ידי שיהיה יכול לפגום במוצר. נאמר לי כי לא הרכבתי את האופניים נכון( למרות שמערכת ההילוכים באה מורכבת מהיצרן!), ועוד ש"אין כזה דבר מוצר שנפגם במשלוח!(אז למה אתם שולחים לי אום חליפי לזה שנפגע במשלוח???) ועוד נאמר לי "שיעשו לי טובה" ואם אביא את האופניים אליהם הם יתקנו אותם. הודעתי כי אינני יכול להגיע לתל אביב עם האופניים וזאת אחת הסיבות שרכשתי מוצר דרך האינטרנט, על מנת שיגיע אליי. נמסר לי כי "זאת בעיה שלי" והצד השני בשיחה התחיל בצעקות שבסופה ניתק לי את הטלפון בפנים!!! נשארתי עם מוצר פגום שהעסק אינו מוכן להחליפו. ניסיתי שוב ליצור קשר הפעם לבקש כי תבוטל העסקה, כמובן שגם מאמץ זה נכשל. הודעתי דרך הודעה אלקטרונית שנשלחה לעסק כי ברצוני לבטל את העסקה וכי המוצר נמצא לרשות העסק במקום בו הוא נמסר. עכשיו כל שנותר לי הוא לקוות שאכן העיסקה תבוטל ואוכל לשים את כל המקרה מאחוריי. את הלקח הפנמתי,