אל תתקרבו לרשת סקאל !!
לפני כשנה רכשתי מספר מוצרים באחת מחנויות סקאל , ביניהם תנור + כיריים מנירוסטה. המוצר עלה כמה אלפי ש"ח ואנשי המכירות עשו עבודה מצויינת בלשכנע אותנו כי מדובר במוצר איכותי. בתקופה האחרונה גילינו על המוצר כתמי קורוזיה והתקלפות של הצבע. (יש לציין כי אנו מקפידים הקפדה יתרה על הוראות הניקוי של המוצר). מוקד שירות הלקוחות של סקאל משך אותי מספר ימים והחזיק אותי בהמתנה על קו הטלפון דקות ארוכות. נשלחתי ל"קו הנכון" והוחזרתי ל סקאל . נשלחתי שוב ל"שירות +" ושוב הוחזרתי ל סקאל . והדובדבן שעל הקצפת: הייתי נוכחת בשיחת ועידה בה נציגת ה"שירות" של סקאל מתווכחת עם נציגת השירות של "הקן הנכון" בשאלה מי אחראי על שירות הלקוחות במקרה שלי ??? אחרי כל התלאות האלה, החלטתי לכתוב מכתב למנהל שירות הלקוחות. המנהל המכובד כמובן לא טרח לחזור אליי. חזרה אליי נציגתו הנכבדה ואחרי אי אילו שיחות טלפון ובזבוז משווע של זמני היקר, ניתנה לי התשובה המלומדת כי תמה תקופת האחריות שלי ובמידה וארצה לקבל שירות הדבר יעלה לי כסף. טענתי כי על תעודת הביטוח שבידי לא מצויינת תקופת האחריות לא עשתה רושם על הנציגה. גם טענתי כי כאשר לא קבלתי את התעודה חתומה ונאמר לי כי הביטוח תקף בכל מקרה לא נראתה לה לעניין. לבסוף, משמאסתי בשיחות האינסופיות בקשתי לקבל תשובה בכתב. כעבור כמה שעות חזרה אליי הנציגה המלומדה ותשובתה כי המקרה אינו מצדיק תשובה כתובה ! אם כן, אנחנו תקועים עם מוצר חדש, שבקושי עובד מספר חודשים ורשת סקאל מתנערת מהאחריות. עצתי לצרכנים הפוטנציאליים - אנשי המכירות יודעים לעשות את עבודתם נאמנה, אולם מרגע ששילמת ויצאת מהחנות - זבש"ך !!! ראו הוזהרתם !!
לפני כשנה רכשתי מספר מוצרים באחת מחנויות סקאל , ביניהם תנור + כיריים מנירוסטה. המוצר עלה כמה אלפי ש"ח ואנשי המכירות עשו עבודה מצויינת בלשכנע אותנו כי מדובר במוצר איכותי. בתקופה האחרונה גילינו על המוצר כתמי קורוזיה והתקלפות של הצבע. (יש לציין כי אנו מקפידים הקפדה יתרה על הוראות הניקוי של המוצר). מוקד שירות הלקוחות של סקאל משך אותי מספר ימים והחזיק אותי בהמתנה על קו הטלפון דקות ארוכות. נשלחתי ל"קו הנכון" והוחזרתי ל סקאל . נשלחתי שוב ל"שירות +" ושוב הוחזרתי ל סקאל . והדובדבן שעל הקצפת: הייתי נוכחת בשיחת ועידה בה נציגת ה"שירות" של סקאל מתווכחת עם נציגת השירות של "הקן הנכון" בשאלה מי אחראי על שירות הלקוחות במקרה שלי ??? אחרי כל התלאות האלה, החלטתי לכתוב מכתב למנהל שירות הלקוחות. המנהל המכובד כמובן לא טרח לחזור אליי. חזרה אליי נציגתו הנכבדה ואחרי אי אילו שיחות טלפון ובזבוז משווע של זמני היקר, ניתנה לי התשובה המלומדת כי תמה תקופת האחריות שלי ובמידה וארצה לקבל שירות הדבר יעלה לי כסף. טענתי כי על תעודת הביטוח שבידי לא מצויינת תקופת האחריות לא עשתה רושם על הנציגה. גם טענתי כי כאשר לא קבלתי את התעודה חתומה ונאמר לי כי הביטוח תקף בכל מקרה לא נראתה לה לעניין. לבסוף, משמאסתי בשיחות האינסופיות בקשתי לקבל תשובה בכתב. כעבור כמה שעות חזרה אליי הנציגה המלומדה ותשובתה כי המקרה אינו מצדיק תשובה כתובה ! אם כן, אנחנו תקועים עם מוצר חדש, שבקושי עובד מספר חודשים ורשת סקאל מתנערת מהאחריות. עצתי לצרכנים הפוטנציאליים - אנשי המכירות יודעים לעשות את עבודתם נאמנה, אולם מרגע ששילמת ויצאת מהחנות - זבש"ך !!! ראו הוזהרתם !!