אתמול,היה אמור לבצע את טיסת אלעל081 לבנגקוק הג'מבו 4xaxh עקב בעיות בתקשורת,פיקוח הטיסה באזור הפיקוח הטרמינלי של היתרו והסביבה,הגיע ה 742 באיחור. הטיסה לבנגקוק נדחתה להיום,וה axh יקח את נוסעי היום ואתמול לבנגקוק.
הAXH חזר להיות מטוס נוסעים לפני חודש וחצי והAXQ לא טס הרבה הרבה זמן! נכון שהוא טס מדי פעם לפעם ל BKK אבל זה ממש לא העיקר! רוב הטיסות של ה AXH זה בעיקר ללונדון . וטיסות ל BKK מבוצעות בעיקר 777,744,767.
אני לא נוהג להתייחס לשגיאות כתיב גם אם הן צורמות. אבל כששני כותבים שונים באותו שרשור עושים אותה שגיאה אני כבר לא יכול להתאפק... ועם זאת הפורום מצוין, תמשיכו כך.
הקו של אלעל ליוהנסבורג בדרום אפריקה מבוצע ב 99 אחוז מהטיסות במטוסי 767-258ER, אורך הטיסה זה למעלה מ 9 שעות. לטורונטו (לפי מה ששמעתי מטייס אלעל) מגיעים רק הEAE ו EAF, ה EAC ו EAD מגיעים למונטריאול ורק במגבלות מסוימות יכולים ישירות לטורונטו. כל ארבעת המטוסים הם אקסטרה ראנג' כמובן.
גם בטיסות ישראייר לניו-יורק עם 767 אין PTV`s טיסה של 10 או 12 שעות (תלוי בכיוון) זה פשוט בלתי אפשרי. זאת הסיבה היחידה שלא טסתי איתם קיץ קודם, למרות שהם היו יותר זולים...
לפני 20 ומשהו שנה היו ממש שמחים מהעובדה שהם לא צריכים לעשות איזה 2-3 עצירות בדרך לשיקגו או ניו יורק, או מיאמי או כל מקום אחר הרחוק מאירופה. סבתא שלי סיפרה לי שבדרך לישראל כל פעם הם היו צריכים לעבור דרך 7-8 שדות תעופה מאל פאסו עד לנתב"ג. היום אני מתלונן שיש לי 2 קונקשנים לאל פאסו ושהטיסה חזרה מאל פאסו ליוסטון תהייה בERJ-145 במקום ב735 הרגיל של קונטי. טוב שאין בן אדם בעולם שהוא לא טוב בו זה= להתלונן על כמה חרא.